صفحه اصلی مقالات ادامه تعطیلی پاساژ نادری اردیبهشت1400

ادامه تعطیلی پاساژ نادری اردیبهشت1400

1400/02/01 | بازدید 332

5.0 از 10 رای

ادامه تعطیلی پاساژ نادری اردیبهشت1400 از سوی هیات دولت به تصویب رسید و بر این اساس این مرکز خرید تا 18 اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود. همانطور که در چند مقاله پیش به آن اشاره کردیم، تمام مشاغل به جز گروه یک از تاریخ 20 فروردین سال 1400 به مدت 10 روز تعطیل شدند اما بازار بزرگ تهران در منطقه 15 خرداد مجبور به تعطیلی یک ماهه شد.

حال با توجه به قرمز ماندن شهر تهران در شرایط کرونایی اعلام شده است که افزون بر بازار تهران تمام مراکز خرید که شامل مشاعل گروه یک نمی شوند، باید مثل بازار تهران 4 هفته کامل، تعطیل بمانند. در تازه ترین خبر اعلام شد تمام مشاغل مجبور به تعطیلی چهار هفته ای یعنی تا روز هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری هستند. بر این اساس مرکز حرید نادری تا تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه سال 1400 باید تعطیل بماند.

بر اساس اعلام قبلی قرار بود این مرکز خرید تا پایان فروردین ماه تعطیل باشد و از روز نخست اردیبهشت شروع به فعالیت کند اما همانطور که گفته شد، شرایط قرمز کرونایی ادامه دار است و باید تعطیلی  مرکز خرید نادری از 10 روز به 28 روز افزایش پیدا کند.

باز هم امکان تمدید تعطیلی پاساژ نادری وجود دارد

همانطور که در بند پیش بیان شد، شرایط قرمز کرونایی ادامه دار است و با توجه به آنکه این ویروس مهار نشده، تا نزولی نشدن شیب مبتلایان و جانباختگان این ویروس، تعطیلی قطعا ادامه دار خواهد بود. در صورت دریافت اخبار مهم مبنی بر ادامه دار بودن تعطیلی مراکز خرید، سریعا از طریق همین وبسایت اخبار آن در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

برای دریافت ساعت کاری مجموعه کمیران و دریافت اخبار موثق در روزهای آتی، مقالات وبسایت کمیران را دنبال کنید تا در جریان اتفاقات مهم مرکز خرید نادری، پاساژ تخصصی دوربین مداربسته قرار بگیرید. فروشگاه کمیران واحد یک در طبثه یکم این مرکز خرید واقع شده و نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک بوده و واردکننده انحصاری دوربین مداربسته و دستگاه نگرون به شمار می رود.

فروشگاه کمیران در شب یلدای سال 1399 جشن تولد 12 سالگی خود را گرامی داشت و اکنون امیدوار است پس از مهار ویروس کرونا و از سر گرفتن فعالیت نظارت تصویری با قدرت بیش از پیش به راه خود ادامه دهد و رضایت شما مشتریان را برآورده کند.

قیمت جدید در سال جدید

با توجه به تعطیلی مشاغل در سال 1400، فروش کالا در روزهای اخیر پس از به پایان رسیدن تعطیلات نوروز به صورت غیرحضوری انجام می شود و همانطور که در مقاله پیشین اغلام شد، قیمت محصولات نگرون با افزایش 10 درصدی همراه بود و حال شنیده ها حاکی از آن است که قیمت محصولات هایک ویژن هم تغییر پیدا کرده است. در مقاله بعدی به تشریح کامل لیست جدید هایک ویژن خواهیم پرداخت و همانطور که در میان تیتر این بند اعلام شده قیمت جدید در سال جدید به خریداران گرامی اعلام می شود.

تخفیف ویژه همکاران در فروشگاه کمیران کمافی السابق ادامه دار خواهد بود و کاربران گرامی و همکاران عزیز می توانند بهترین قیمت را از مجموعه کمیران استعلام بگیرند.

برای خرید به صورت غیرحضوری از مجموعه کمیران می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

تماس تلفنی با شماره های تلفن ثابت فروشگاه که روی خط موبایل دایورت شده است:

  • 02166764266 - 02166764236

ارسال ایمیل به پست الکترونیکی رسمی مجموعه کمیران:

  • info[at]camirancctv.com

ارتباط از طریق پیام رسان واتس اپ و شماره موبایلی که تلفنهای فروشگاه روی آن دایورت شده است:

  • 09901200130

عضویت در وبسایت فروشگاه و خرید غیرحضوری از طریق لینک زیر:

محصولات به سرعت برایتان ارسال خواهد شد

به رغم تعطیل بودن مشاغل، مجموعه کمیران به طور غیر حضوری فعالیت خود را ادامه می دهد و از تاریخ 20 فروردین 1400 تا پایان تعطیلی به سرعت کالاهای سفارش داده شده را به دست خریداران خواهد رساند. همانطور که اشاره شد فروشگاه کمیران در اردیبهشت ماه هم ماه دایر نخواهد بود و شما می توانید تا آن تاریخ با یکی از راه های ارتباطی گفته شده، محصولات را خریداری کنید. برندهای موجود در این فروشگاه همانطور سالهای گذشته، برندهای هایک ویژن (بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی)، هایلوک (شاخه معتبر برند هایک ویژن)، نگرون و نیکسون (برندهای اختصاصی فروشگاه کمیران) را به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

به امید رسیدن روزهای بهتر توام با سلامتی و خیر و برکت برای تمام ملت ایران