صفحه اصلی مقالات افزایش قیمت هایلوک ( ژانویه 2020 )

افزایش قیمت هایلوک ( ژانویه 2020 )

1398/11/06 | بازدید 579

5.0 از 7 رای

افزایش قیمت های لوک(ژانویه 2020) در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده این محصولات به چشم می خورد. تمام محصولات این برند تولید شرکت هایکویژن از طریق نمایندگی رسمی هایلوک، در ایران(فروشگاه کمیران) به فروش می رسد. فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه تجربه در عرضه تجهیزات نظارتی، بهترین قیمت ها را از بهترین برندهای دوربین مداربسته به مشتریان ارائه می دهد. برای تهیه محصولات نظارت تصویری می توانید به 2 روش حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

  1. عضو سایت شوید.(علاوه بر 7 درص تخفیف ویژه خرید کالا، از امتیاز و هدیه مجموعه کمیران بهره مند خواهید شد. (برای عضویت اینجا کلیک کنید.)
  2. به فروشگاه کمیران واقع در پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک یکم مراجعه کنید. پاساژ نادری در خیابان جمهوری شهر تهران قرار دارد. (شماره تماس فروشگاه: 02166764266)

هایلوک، شاخه معتبر برند هایک ویژن است

سال 2018، برند هایلوک به بازار دوربین مداربسته معرفی شد و توانسته در این مدت نسبتا کوتاه، جای خود را در میان فروشگاه های نظارت تصویری باز کند. فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، تمام محصولات این برند را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به کاربران ارائه می کند.

افزایش قیمت محصولات هایلوک

روزهای نخست ورود برند هایلوک به عرصه فروش محصولات نظارت تصویری، این برند با قیمت پایین به کاربران ارائه می شد تا بتواند با محصولات بی نام و نشان رقابت کند. حال پس از گذشت 2 سال از ورود کالاهای هایلوک به بازار، این برند دیگر جزو محصولات ارزان قیمت محسوب نمی شود و با آغاز سال 2020 میلادی، لیست قیمت جدیدی از آن ارائه شد که با افزایش قیمت حدودا 10 درصدی همراه بود. افزایش قیمت هایلوک ( ژانویه 2020 ) کاربران و همکاران نظارت تصویری را بیشتر به سمت این برند کشانده؛ چرا که خیلی ها می دانند این برند در آینده نزدیک گرانتر هم خواهد شد و با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارد، ارزش بسیار بالایی هم خواهد داشت.

محصولات جدید در لیست قیمت هایلوک

در تازه ترین لیست ارائه شده در ماه جاری، محصولات مهمی از برند هایلوک به بازار عرضه شد. ای محصولات شامل دوربین مداربسته تحت شبکه، دستگاه DVR و دستگاه NVR است. این محصولات به شرح زیر موجود است:

ویژگی جدیدترین محصولات هایلوک

در جدیدترین لیست قیمت محصولات هایلوک مواردی به شرح زیر به عنوان ویژگی یافت می شود.

  • دو دوربین مداربسته دام و بولت تحت شبکه با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل عرضه شده است که دارای ویژگی IP67، WDR و PoE هستند. در ضمن 30 متر هم دید در شب دارند.
  • دستگاه های DVR دارای به روزترین فرمت ضبط +H265 Pro هستند.
  • دستگاه های NVR سری D ارائه شده به عنوان دستگاه های اقتصادی به بازار عرضه شده و دارای کیفیت پایینتری نسبت به سری C هستند و در 2 نوع بدنه فلزی و پلاستیکی به بازار عرضه شده اند.
  • دستگاه های NVR سری C ویژگی منحصر به فرد قابلیت اتصال دو هارد برای دستگاه های هشت کانال را دارند. پیش از این هیچ NVR برند هایلوک با 8 کانال تصویر، این قابلیت را نداشت.

مقایسه قیمت هایلوک و هایک ویژن

با افزایش قیمت های هایلوک، می خواهیم در این بند به مقایسه قیمت هایلوک با بهترین تولیدکننده محصولات نظارت تصویری یعنی هایک ویژن بپردازیم.

به طور مثال یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل از تکنلوژی توربو اچ دی را بررسی می کنیم:

دوربین مداربسته هایلوک THC-T120-M با قیمت 451 هزار تومان

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE56D0T-IR با قیمت 435 هزار تومان

همانطور که مشخص است، در حال حاضر قیمت محصولات هایلوک از هایک ویژن هم پیشی گرفته است. واضح است که در آینده نزدیک شاه افزایش قیمت هایک ویژن هم باشیم. پس در حال حاضر بهترین وقت برای خرید محصولات هایک ویژن است.

*مقایسه بالا دو دوربین مداربسته با وضوح تصویر یکسان، جنس بدنه یکسان از تکنولوژی یکسان بود.