صفحه اصلی مقالات افزایش مجدد قیمت هایلوک مهر99

افزایش مجدد قیمت هایلوک مهر99

1399/07/16 | بازدید 334

5.0 از 7 رای

افزایش مجدد قیمت هایلوک مهر99 یک اتفاق نادری است که رخ داده است. افزایش قیمت محصولات هایلوک دو بار در یک ماه اتفاق جدید است که در ماه جاری آن را تجریه کردیم. به تبعیت از محصولات هایک ویژن که در ماه مهر 2 بار گران شد، محصولات هایلوک هم همین شراط را تجربه کرده و مجددا افزایش قیمت داشتند. به دلیل افزایش بی رویه قیمت ارز و غیرقابل مهار بودن قیمت دلار، ان بار لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت درسا و پارس ارتباط افزار، بر مبنای دلار 29 هزار تومان بسته شده و تا زمانی که قیمت ارز وارد کانال 30 هزار تومان نشود، انقضا دارد. انقضای لیست قیمت قبلی محصولات هایلوک دو هفته بود و حال باید ببینید این لیست جدید چقدر انقضا دارد. حال برای مشاهده جدیدترین محصولات هایلوک بر روی هر یک از لینکهای زیر کلیک کنید:

ثبات قیمت ارز، تنها راه ثبات محصولات است

اینکه قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک در یک ماه دو بار گران می شود، فقط و تنها فقط یک دلیل دارد و آن هم افزایش قیمت دلار است. به دلیل آنکه محصولات هایلوک و هایک ویژن تماما وارداتی هستند، به طور مستقیم با قیمت ارز سر و کار دارند و اگر قیمت دلار بالا برود، این افزایش قیمت به این محصولات هم تسری پیدا می کند. ماه گذشته به دلیل آنکه قیمت ارز در کانال 23 هزار تومات ثبات داشت، لیست قیمت تازه ای ارائه نشد اما در ابتدای ماه مهر با ورود قیمت دلار به کانال 26 هزار تومان، یک بار قیمتها با افزایش 15 درصدی و یک بار هم در نیمه دوم ماه مهر با ورود قیمت دلار به کانال 29 هزار تومان، محصولات هایلوک با افزایش 8 درصدی مواجه شده است.

قیمت های به روز شده در وبسایت کمیران

یکی از ویژگی های وبسایت کمیران این است که تمام قیمتها در این وبسایت به سرعت به روز می شوند و شما می توانید برای اطلاع از قیمتها، سریعا از جدیدترین قیمتها باخبر شوید. افزون بر آن تمام کاربران و همکاران گرامی می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه کمیران، از جدیدترین قیمت های محصولات هایلوک و هایک ویژن اطلاع پیدا کنند. این دو رسانه به عنوان مرجع رسمی اخبار محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران فعالیت دارد و به محض گران شدن قیمت ها به مشتریان گرامی اطلاع رسانی می شود. همچنین با جست و جوی تمام کالاها در صفحه اصلی وبسایت کمیران، می توانید قیمتهای آپدیت شده را ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66764266
  • 09901200130

گرانترین سطح قیمت محصولات هایلوک

هیچگاه محصولات هایلوک تا این حد گران نشده بودند. همواره محصولات هایلوک به عنوان یک برند اقتصادی در میان کاربران تجهیزات نظارتی مطرح بود اما در حال حاضر به دلیل آنکه هیچگاه در طول تاریخ قیمت دلار تا مرز 30 هزار تومن بالا نرفته بود، قیمت محصولات هایلوک هم به بالاترین سطح ممکن خود رسیده است. در آینده اگر قیمت ارز کاهش پیدا کند، رکوردی که در ماه مهر برای محصولات هایلوک ثبت شده است، بیشترین سطح ممکن در طول تاریخ به شمار می رود.