صفحه اصلی مقالات افزایش مجدد قیمت هایک ویژن مهر99

افزایش مجدد قیمت هایک ویژن مهر99

1399/07/12 | بازدید 353

5.0 از 5 رای

افزایش مجدد قیمت هایک ویژن مهر99 یک اتفاق نادری است که رخ داده است. افزایش قیمت محصولات هایک ویژن دو بار در یک ماه اتفاق جدید است که در ماه جاری آن را تجریه کردیم. پیشترها شاهد آن بودیم که شرکت پارس ارتباط افزار به قیمتهای ارائه شده خود، حداقل یک ماه پابند باشد اما به دلیل افزایش بی رویه قیمت ارز و غیرقابل مهار بودن قیمت دلار، انقضای یک ماهه قیمت های لیست پارس ارتباط به دو هفته کاهش پیدا کرده است. حال برای مشاهده جدیدترین محصولات هایک ویژن بر روی هر یک از لینکهای زیر کلیک کنید:

تلافی گران نشدن قیمت ها در شهریور ماه

از ابتدای سال تاکنون، هر ماه یک بار قیمت های محصولات هایک ویژن که از سوی شرکت پارس ارتباط عرضه می شد، افزایش می یافت و فقط شهریور ماه بود که هیچ گاه قیمتها گران نشد و از اول مرداد تا اول مهر، تمام محصولات با یک قیمت به فروش می رسید. حال در ماه مهر، تلافی شهریور درآمد و در طی دو هفته ابتدایی مهرماه، قیمت های هایک ویژن شامل دوربین مداربسته، دستگاه، کابل و لوازم جانبی، دو بار افزایش یافت. دو هفته پیش قیمت ها 15 درصد نسبت به لیست قبلی گران شدند و در حال حاضر، قیمتها نسبت به لیست قبلی، 6 درصد گرانتر شده اند.

قیمت های به روز شده در وبسایت کمیران

تمام کاربران و همکاران گرامی می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه کمیران، از جدیدترین قیمت های محصولات هایک ویژن اطلاع پیدا کنند. این دو رسانه به عنوان مرجع رسمی اخبار محصولات هایک ویژن در ایران فعالیت دارد و به محض گران شدن قیمت ها به مشتریان گرامی اطلاع رسانی می شود. همچنین با جست و جوی تمام کالاها در صفحه اصلی وبسایت کمیران، می توانید قیمتهای آپدیت شده را ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66764266
  • 09901200130

رکوردشکنی محصولات هایک ویژن در قیمت

از اردیبهشت ماه به این طرف، تمام قیمتهای محصولات هایک ویژن در بالاترین سطح خود قرار گرفتند و هر ماه رکورد ماه قبل خود را شکستند. در حال حاضر هرچه در لیست قیمتها موجود است، بالاترین قیمت در طول تجربه فروش محصولات هایک ویژن در ایران است. اگر قیمت ارز کاهش پیدا کند، طی ماههای آتی محصولات هایک ویژن ارزانتر خواهد شد و در تاریخ ثبت خواهد شد که مهر ماه سال 1399 قیمت محصولات هایک ویژن در بالاترین سطح ممکن خود قرار داشتند.