صفحه اصلی مقالات بالاترین کیفیت محصولات هایک ویژن

بالاترین کیفیت محصولات هایک ویژن

1399/07/24 | بازدید 372

5.0 از 7 رای

بالاترین کیفیت محصولات هایک ویژن در واقع همان تکنولوژی 4K است. خروجی 4K مدتهاست به عنوان بالاترین سطح کیفیت در تجهیزات نظارتی شناخته شده است. این تکنولوژی از سال 2018 در تجهیزات نظارتی توسط شرکت هایک ویژن برای نخستین بار به جهان معرفی شد و در دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی و دستگاه های دارای خروجی 4K به کار گرفته است. در این مقاله، به بررسی این تکنولوژی در محصولات هایک ویژن می‌پردازیم.

خروجی 4K در دستگاه های DVR

در دستگاه های DVR هایک ویژن آن دسته از محصولاتی که در انتهای پارتنامبرشان حرف K وجود داشته باشد، دارای خروجی 4K است و به شما یک کانال با این خروجی ارائه می کند. دستگاه های سری HTHI هایک ویژن اما همگی به تعداد کانال های خود، دارای خروجی 4K هستند. این دستگاه های در دو نوع زیر عرضه می شود:

*دستگاه های بالا توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا سقف 8 مگاپیکسل را دارند.

ویژگی های این دستگاه ها به شرح زیر است:

  • فرمت فشرده سازی این دستگاه ها +H265 است.
  • به این دستگاه ها می توانید 2 عدد دوربین مداربسته IP با وضوح 8 مگاپیکسل وصل کنید.
  • این دستگاه ها دارای 4 عدد خروجی صدا هستند.
  • وزن دستگاه 4 کانال یک ونیم کیلوگرم و وزن دستگاه 8 کانال دو کیلوگرم است.
  • دستگاه 4 کانال قابلیت اتصال تک هارد را دارد و دستگاه 8 کانال قابلیت اتصال دو هارد را دارد.
  • این دستگاه ها از هارد هر کدام تا ظرفیت 6 ترابایت بهره می برند.

دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی

برای آنکه بالاترین کیفیت محصولات هایک ویژن را خریداری کنید، می توانید از محصولات 8 مگاپیکسلی در هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP استفاده کنید. این محصولات همگی دارای سیستم 4K هستند و بالاترین وضوح ممکن حال حاضر را ارائه می کند. این دوربینهای مداربسته با تکنولوژی Turbo HD به شرح زیر است:

دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی تحت شبکه هایک ویژن به شرح زیر است:

NVRهای دارای خروجی 4K

در فروشگاه کمیران دستگاه های تحت شبکه با پارتنامبر سری Q و K دارای خروجی 4K هستند. این دستگاه ها از سری محصولات 76 توانایی پشتیبانی از دوربین مداربسته تا 8 مگاپیکسل را دارند. البته دستگاه های دارای پارتنامبر K پهنای باند بالاتری دارند و می تواند به اندازه تعداد کانالهای خود از دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی پشتیبانی کنند. همچنین دستگاه های سری 96 بهترین و کاملترین دستگاه های موجود در بازار تجهیزات نظارتی هستند و مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. در مقالات سیستم هوش مصنوعی در محصولات هایک ویژن بیشتر و کاملتر معرفی خواهد شد.

با فروشگاه کمیران در تماس باشید

در فروشگاه کمیران راه های ارتباطی بسیار آسانی وجود دارد. هم تلفن ثابت هم تلفن همراه و هم ارتباط در واتس اپ راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشندگان کمیران است.

  • تلفن ثابت : 021-66764266
  • شماره تلفن موبایل و ارتباط در واتس اپ : 09901200130