صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته را از کمیران بخرید

دوربین مداربسته را از کمیران بخرید

1399/04/22 | بازدید 492

5.0 از 5 رای

دوربین مداربسته را از کمیران بخرید و اطمینان داشته باشید این شرکت با رزومه قوی خود، اصول مهم خود را در دستور کار قرار داده است. مجموعه فروشگاه های کمیران با 3 شعبه در سطح شهر تهران و دارای 5 نمایندگی فروش برند نگرون در سطح کشور، به یکی از قطب های فروش مداربسته در ایران تبدیل شده است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با شرکت کمیران بیشتر آشنا کنیم.

معرفی شرکت کمیران

فروشگاه کمیران با حدود 12 سال سابقه کاری در تجهیزات دوربین مداربسته دارای یک کارنامه درخشان بوده و فضاهای بسیار مهمی را تجهیز کرده است. پیشترها در بخش وبلاگ وبسایت کمیران اشاره به رزومه پربار کمیران شده بود اما در این مقاله اشاره به معرفی فضاهای جدیدی خواهیم کرد که توسط کمیران تجهیز شده است. فروشگاه کمیران در مرکز خرید نادری، طبقه یکم، پلاک 1 واقع در خیابان جمهوری شهر تهران قرار دارد و با شماره تماس 02166764266 پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود. ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه کمیران در پیام رسان واتس اپ هم با شماره موبایل 09901200130 میسر است.

پروژه های جدید مجموعه کمیران

در این بند اشاره به مجموعه های مهمی خواهیم کرد که شرکت کمیران در یک سال گذشته با آنها همکاری داشته است:

  • مجموعه شرکت های بلور و شیشه کاوه
  • شرکت رایانش ابری
  • گروه صنعتی آبگون
  • پژوهشگاه دانشهای بنیادی

*بسیاری از شرکت های مهم دیگر در سال گذشته با مجموعه کمیران همکاری داشته اند که در این بند به چند مورد اشاره کرده ایم.

خرید دوربین مداربسته از کمیران

"خرید دوربین مداربسته" یکی از کلمات کلیدی مهم در موتورهای جست و جوگر گوگل است. در این کلمه کلیدی فروشگاه کمیران در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و جزو 3 وبسایت نخست این جست و جو به شمار می رود. در واقع گوگل با توجه به اعتبار وبسایت، رده بندی خود را تشکیل می دهد و از این رو به دلیل اعتبار بالای کمیران در این چند ساله، وبسایت کمیران در جایگاه بسیار عالی قرار گرفته است.

هایک ویژن

برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان، مهمترین برندی است که کالاهای آن در فروشگاه کمیران به فروش می رسد. این برند دارای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش با دو تکنولوژی IP و HD است که در وضوح تصویر 2 تا 8 مگاپیکسل و دستگاه های 4 تا 128 کانال تصویر عرضه می شود.

هایلوک

شاخه معتبر برند هایک ویژن که دارای فروش بسیار بالا در زمینه نظارت تصویری است. این برند با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود . برای پروژه های کوچک محصولات مناسب به شمار می رود. این برند دارای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش با دو تکنولوژی IP و HD است که در وضوح تصویر 2 تا 5 مگاپیکسل و دستگاه های 4 تا 32 کانال تصویر عرضه می شود.

نگرون و نیکسون

برند اختصاصی فروشگاه کمیران دو برند خوشنام نگرون و نیکسون است که از کشور چین وارد ایران شده و به فروش می رسد. برند نیکسون فاقد دستگاه ضبط و پخش است ولی دستگاه نگرون دارای دو سری دستگاه با تعداد کانال 4، 8 و 16 است. وضوح تصویر دوربین های مداربسته نیکسون فقط 2 مگاپیکسل است اما برند نگرون علاوه بر 2 مگاپیکسل، وضوح تصویر 5 مگاپیکسل هم دارد.