صفحه اصلی مقالات تفاوت هایک ویژن سری I و IZ

تفاوت هایک ویژن سری I و IZ

1399/12/14 | بازدید 465

5.0 از 5 رای

تفاوت هایک ویژن سری I و IZ در یک مقاله در وبسایت کمیران به این بررسی می پردازد که کاربران به چه محصولی نیاز دارند تا آن را خریداری کنند. تفاوت هایک ویژن سری I و IZ عنوان یکی از مهمترین مقالات وبسایت کمیران است که به بررسی جامع این دو سری محصول در دوربینهای مداربسته هایک ویژن می پردازد. قطعا در پایان این مقاله تقاوت دوربینهای مداربسته سری I و IZ مشخص خواهد شد.

تفاوت هایک ویژن سری I و IZ یا شباهت؟

در این بند ی خواهیم قبل از آنکه تفاوت هایک ویژن سری I و IZ مشخص شود، شباهت آنها را با هم بررسی کنیم.

  • لنز متغیر

همانطور که می بینید، لنز متغیر نکته مشترک هر دو سری I و IZ است. هدف ما از بررسی این سری محصولات در دوربینهای مداربسته هایک ویژن است که با عدد 16 و 17 یا 26 و 27 شروع می شوند. در دوربینهای مداربسته هایک ویژن هر گاه دوربین مداربسته در انتهای پارتنامبرشان اعداد 16، 17، 26 و 27 بیاید، لزوما دوربینهای مداربسته با لنز متغیر هستند.

در دوربینهای مداربسته هایک ویژن به جز سری هایی که عدد دوم پارتنامبرشان عدد 6 و 7 باشد، دوربینهای مداربسته اسپیددام هم هستند که دارای لنز متغیر هستند اما از لحاظ ظاهری با محصولات دام و بولت متفاوتند و در این مقاله مورد بحث ما نیستند.

شباهت دیگر این دو سری محصولات تکنولوژی مشترک و یکسان این دو سری محصولات است:

  • تحت شبکه

تمام دوربینهای مداربسته هایک ویژن که با اعداد 16، 17، 26 و 27 شروع می شوند افزون بر آن که دارای لنز متغیر هستند، از تکنولوژی IP هم بهره می برند. دوربینهای مداربسته با لنز متغیر در تکنولوژی Turbo HD ساختار متفاوتی دارند و فقط در انتهای پارتنامبرشان با حرف Z یا VF مشخص می شوند. تکنولوژی IP به مراتب جدیدتر از تکنولوژی با ماهیت آنالوگ است و از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

حال که شباهت این دو سری محصولات مشخص شد، می خواهیم تفاوت آن دو را برای شما معرفی کنیم. تفاوت هایک ویژن سری I و IZ فقط و فقط در یک چیز خلاصه می شود که در بند بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

قابلیت تغییر لنز دستی و موتوری

تنها تفاوت در سری دوربینهای مداربسته I با IZ در این است که توان تغییر لنز به صورت دستی و موتوری وجود دارد که در این بند آن را به طور کامل شرح می دهیم:

  • دوربینهای مداربسته سری I به عنوان دوربینهای مداربسته وریفوکال شناخته می شوند و لنز آنها به صورت دستی قابل تنظیم است.
  • دوربینهای مداربسته سری IZ به عنوان دوربینهای مداربسته موتورایز شناخته می شوند و لنز آنها به صورت موتوری از طریق دستگاه قابل تنظیم است.

لنز متغیر در وضوح های تصویر گوناگون

سری I و IZ در دوربینهای مداربسته 2، 4 مگاپیکسل دیده می شود و برای آنکه قصد دارید از دوربینهای مداربسته با وضوح 6 و 8 مگاپیکسل دوربین مداربسته انتخاب کنید، باید حتما دوربینهای مداربسته موتورایز خریداری کنید.

سری 26 و 27 دوربینهای مداربسته با لنز متغیر هستند ولی همواره محصولات موتورایز از این سری عرضه می شوند که غالبا دارای قیمت بسیار بالا و دارای قابلیت اتصال میرکوفون هم هستند.

تماس با کمیران

کاربران گرامی می توانید برای برقراری ارتباط با فروشگاه کمیران و کارشناسان فروش ما، با شماره های 02166764266 یا 02166764236 تماس حاصل کنید و می توانید در پیام رسان واتس اپ به شماره 09901200130 به ما پیغام دهید. این شماره همراه در دسترس شما هم خواهد بود و می توانید با آن تماس برقرار کنید.

نشانی فروشگاه کمیران برای مراجعه حضوری از ساعت 9 تا 19 به شرح زی است:

  • خیابان جمهوری، پس از تقاطع حافظ، روبه روی مرکز خرید چارسو، پاساژ نادری، طبقه بالای همکف، پلاک 1