صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک پانوراما

دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک پانوراما

1398/09/18 | بازدید 770

5.0 از 5 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک پانوراما یکی از محصولات مهم برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در دنیاست. در این مقاله با این محصول آشنا می شوید. دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک پانوراما با زاویه دید حدود 180 درجه، وقایع ضبط شده از یک فضای کلی را به کاربر ارائه می کند. در حال حاضر این محصولات در ایران از طریق فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک ارائه می شود.

تصاویر پانوراما با هایک ویژن

وقتی اقدام به تهیه سیستم نظارتی می کنید، انتخاب های زیادی از برندهای مختلف پیش روی شما قرار می گیرد اما هایک ویژن برترین تولیدکننده این محصولات است. وقتی وظیفه نظارت از فضای موردنظرتان را به هایک ویژن می سپارید، باید خیالتان از این بایت راحت باشد که هیچ خطایی در این باره صورت نمی گیرد. ویژگی های کلی محصولات هایک ویژن به شرح زیر است:

  • برترین تولید کننده دوربین مداربسته در سال های اخیر
  • بهره مندی از برد آمبرلا از کشور آمریکا
  • بدون افت تصویر

تصاویر پانوراما با هایلوک

هایلوک یک برند خوشنام و محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته است. این برند در عرض کمتر از 2 سال، توانست به خوبی جای خود را در میان همکاران نظارت تصویری و کاربران تجهیزات نظارتی باز کند. ویژگی های کلی محصولات هایلوک به شرح زیر است:

  • قیمت مناسب
  • برتری رقابتی نسبت به محصولات بدون نام
  • کیفیت بالا و نزدیک به هایک ویژن

یک انتخاب مناسب برای زاویه دید 180 درجه

دوربین های مداربسته دام و بولت هایک ویژن و هایلوک، معمولا با فاصله کانونی 2.8 میلی متر هستند که زاویه دید حدود 90 درجه به کاربر ارائه می دهد اما دوربین های مداربسته پانوراما که کمی غیرمتداول است، دارای لنز متغیر هستند و به اصطلاح موتورایز هستند. لنز این دوربین های مداربسته با فاصله کانونی 2.8 تا 12 میلی متر از طریق کیبورد قابل تغییر است و تا 4 برایر به صورت اپتیکال زوم می شود. ویژگی های این دوربین های مداربسته به شرح زیر است:

  • دارای 10 متر دید در شب
  • مناسب برای نمایش جزئیات و کلیات
  • مناسب برای فضای باز و بسته
  • بهره مندی از بدنه از جنس فلز
  • دارای سنگینی حدود یک کیلوگرم
  • دارای ظاهر زیبا و خلاقانه

کاربردهای این محصول

وقتی می خواهید یک فضای کلی از یک خیابان، استادیوم و موارد مشابه ببینید، می توانید به جای استفاده از چند دوربین مداربسته در جاهای مختلف، یک دوربین مداربسته اسپیددام پانوراما استفاده کنید. این دوربین مداربسته با زوم 4 برابر، علاوه بر تصاویر کلیات، جزئیات را هم برای شما به نمایش در می آورد.

معرفی دوربین مداربسته پانورامای هایک ویژن

اگر قصد خرید یک دوربین مداربسته اسپیددام از برند هایک ویژن دارید، می توانید مدل DS-2PT3326IZ-DE3 را انتخاب کنید. این دوربین مداربسته در حال حاضر در بازار ایران موجود است و دارای بهترین کیفیت در تمام دنیا محسوب می شود. این دوربین مداربسته اسپیددام با تکنولوژی تحت شبکه با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل با تمام دستگاه های NVR هایک ویژن سازگاری دارد. این دوربین مداربسته دارای PoE است.

معرفی دوربین مداربسته پانورامای هایلوک

اگر قصد خرید یک دوربین مداربسته اسپیددام از برند هایلوک دارید، می توانید مدل PTZ-P332ZI-DE3 را انتخاب کنید. این دوربین مداربسته در حال حاضر در بازار ایران موجود است و دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالاست.  این دوربین مداربسته اسپیددام با تکنولوژی تحت شبکه با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل با تمام دستگاه های NVR هایلوک سازگاری دارد. این دوربین مداربسته دارای PoE است. 

یک خرید مطمئن از فروشگاه کمیران

فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، خیال کاربران را از بایت تهیه یک سیستم نظارتی مطمئن، راحت می کند. تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی پارس ارتباط و ضمانتنامه 2 ساله به کاربران عرضه می شود.