صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک آذر1400 گران شد

قیمت هایلوک آذر1400 گران شد

1400/08/29 | بازدید 319

5.0 از 8 رای

قیمت هایلوک آذر1400 گران شد. در انتهای پاییز سال جاری شرکت درسا قیمت های محصولات هایلوک را تغییر داد و آنها را گران کرد. اگرچه تاریخ دقیق تغییر قیمت محصولات هایلوک از سوی شرکت درسا، بیست و نهم آبان سال 1400 بود اما این مقاله با اشاره به قیمت هایلوک آذر1400 گران شد، عملا به صورت رسمی تغییرات ایجاد شده را از دو روز دیگر اعمال خواهد کرد و امروز و فردا، تمام محصولات با قیمت لیست قدیم به کاربران عرضه خواهد شد.

در نظر داشته باشید محصولاتی که جزو موجودی فروشگاه کمیران باشد، شامل این طرح می شود و اگر محصولات باید از شرکت خریداری شود، با همان قیمت مصوب در لیست جدید، به فروش خواهد رسید.

تغییر به وجود آمده در لیست جدید به صورت افزایشی بوده، به طوری که اکثر قریب به اتفاق محصولات گران شده و بالاترین سطح قیمت در طول تاریخ عرضه این محصولات در ایران را تجربه می کنند. فروشگاه کمیران به سرعت این تغییرات را در وبسایت خود اعمال کرده و می توان گفت به طور کلی تغییرات قیمت نسبت به لیست قبلی، حدود 10 درصد است. یعنی اکثر محصولات نسبت به قیمت پیشین خود 10 درصد گران شدند.

آخرین لیست ارائه شده از سوی شرکت درسا، در تاریخ شهریور ماه 1400 بود که پس از 11 ماه ثبات قیمتها تغییر کرد. به عبارتی می توان گفت پس از 11 ماه ثبات، قیمت محصولات هایلوک مشمول تغییرات شد و حال پس از 2 ماه ثبات، بار دیگر شاهد تغییرات در قیمتهای محصولات هایلوک هستیم.

پیش از این قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد و این قیمت ها بر مبنای دلار 28 هزار تومانی ثبت شده بود و پس از آن به دلیل ثبات قیمت، دو ماه هیچ تغییری در قیمت محصولات هایلوک ایجاد نشد تا اینکه اخیرا به دلیل 30هزار تومان شدن قیمت هر دلار، قیمت قیمت هایلوک آذر1400 گران شد.

مشاهده لیست جدید محصولات هایلوک

شما کاربران گرامی و همکاران محترم، می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کمیران به سرعت از قیمت جدید محصولات آگاه شوید. تمام قیمت ها در وبسایت به سرعت آپدیت می شود و لیست قیمت در قالب فایل JPEG در اختیار شما قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

محصولات جدید هایلوک

همواره در مقالات فروشگاه کمیران با عوان تغییرات قیمت لیست محصولات، جدیدترین کالاهایی که برای نخستین بار در لیست قرار می گیرند هم معرفی می شوند و در این مقاله با عنوان قیمت هایلوک آذر1400 گران شد، دو محصول تازه ای داریم که آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

در سال جدید چند محصول تازه از هایلوک وارد کشور شد که آنها را پیشترها معرفی کردیم و در حال حاضر دو موردی قابل ذکر هم وجود دارد که برای نخستین بار وارد ایران شده تا بتواند تمام طیف های گوناگون از نیازها را برآورده کند.

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایلوک، دو محصول مهم از تکنولوژی IP برای فروش عرضه شده است. این محصولات به شرح زیر اعلام شده است:

  • IPC-B140H-M با قیمت 3میلیون و 150هزار تومان
  • IPC-B150H-M با قیمت 3میلیون و 350هزار تومان

ویژگی جدیدترین محصولات هایلوک

دو محصول با ویژگی های کاملا مشابه عرضه شده است و تنها تفاوت آنها در وضوح تصویر و مگاپیکسل آنهاست. دوربین مداربسته B140، چهار مگاپیکسل و دوربین مداربسته B150، پنج مگاپیکسل است. مابقی ویژگی های این دو دوربین مداربسته یکسان است که آنها را برمی شماریم:

  • دوربین مداربسته بولت هایلوک
  • دارای تکنولوژی تحت شبکه(دیجیتال)
  • دارای بدنه تمام فلزی
  • دارای 30 متر دید در شب
  • بهره مندی از قابلیت IP67
  • بهره مندی از ویژگی WDR
  • بهره مندی از قابلیت فشرده سازی +H265

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هایلوک آذر1400 گران شد، استفاده کافی را برده باشید.