صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک همچنان بدون تغییر

قیمت هایلوک همچنان بدون تغییر

1400/02/07 | بازدید 471

5.0 از 7 رای

قیمت هایلوک همچنان بدون تغییر باقی مانده است و در سال جدید برخلاف پیش بینی ها هیچ خبری مبنی بر تغییر قیمت هایلوک منتشر نشده است. در حال حاضر که این مقاله را مطالعه می کنید، شاهد 7 ماهه شدن ثبات قیمت هایلوک در ایران هستیم. آخرین باری که در میانه های مهرماه سال گذشته قیمت هایلوک در قیمتگذاری دلار بالای 30 هزار تومان گران شد، دیگر هیچ تغییری در لیستهای ارائه شده از سوی شرکت درسا به وجود نیامد و اکنون قیمت هایلوک همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

قیمتهای محصولات هایلوک در ایران توسط شرکت تدبیراندیشان درسا تدوین می شود و این شرکت به رغم گمانه زنی های فراوان هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر دادن در قیمت محصولات هایلوک نگرفته است.

فروشگاه کمیران نیز به عنوان اصلی ترین نماینده محصولات هایلوک در ایران به تبعیت از شرکت درسا، دست به قیمتهای محصولات هایلوک نزده است و همچنان تمام محصولات از لیست مهمرماه به فروش می رسد.

لیست آپدیت شده هایلوک

فروشگاه کمیران در یک اقدام مهم در نوروز سال 1400 لیست محصولات هایلوک را با محصولات جدید آپدیت کرد اما هیچ تغییری در قیمتها ایجاد نکرده است.  برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت محصولات هایلوک به لینکهای زیر مراجعه کنید:

قیمت محصولات هایلوک در مهرماه بر مبنای دلار بالای 30هزار تومان ارزشگذاری شد و اکنون برخلاف رسیدن قیمت دلار به پایین تر از 25 هزار تومان قیمت محصولات هایلوک ارزان نشده است و صلاح سیاستگذاران بر این است که قیمت هایلوک همچنان بدون تغییر باقی بماند.

قیمت هایلوک تا انتخابات تغییر نمی کند

قیمت هایلوک در سال 1399 بارها تغییر قیمت را تجربه کرد ولی از مهمر ماه دیگر این تغییرات متوقف شد و اکنون تا انتخابات سال 1400 که در خردادماه قرار است انجام شود، این تضمین وجود دارد که هیچ تغییری مبنی بر ارزان یا گران شدن محصولات هایلوک وجود نداشته باشد. دلیل اصلی تغییرات قیمت محصولات هایلوک افزایش قیمت ارز در 7 ماه نخست سال جاری بود اما در 6 ماه دوم سال 1399 شیب صعودی قیمت ارز به شیب نزولی تغییر پیدا کرد که از آن تاریخ به بعد دیگر قیمت محصولات هایلوک افزایش پیدا نکرد. پیشبینی می شود اگر تا انتخابات ریاست جمهوری ایران در خردادماه اگر شیب نزولی ادامه دار باقی بماند قیمت هایلوک در تابستان ارزان شود.

گوش به زنگ باشید

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید و خواهان دریافت لیست محصولات هایک ویژن در اسرع وقت هستید می توانید به شماره واتس اپ فروشگاه کمیران به شماره 09901200130 پیغام دهید تا در لیست مشتریان ما قرار بگیرید و به محض تغییر قیمتها و ارائه لیست جدید به سرعت به طور اتوماتیک لیست برایتان ارسال خواهد شد. همچنین شماره تماس فروشگاه کمیران پاسخگوی همیشگی شما خواهد بود:

  • 02166764266
  • 02166764236