صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن مرداد99 افزایش یافت

قیمت هایک ویژن مرداد99 افزایش یافت

1399/05/01 | بازدید 484

5.0 از 5 رای

قیمت هایک ویژن مرداد99 افزایش یافت. شرکت پارس ارتباط در پنجمین ماه سال 99 هم سنت شکنی نکرد و همچون 4 ماه گذشته قیمت محصولات خود را افزایش داد. این اتفاق در یک زمان عجیب رخ داد؛ چرا که ناگهان با عقبگرد قیمت دلار، افزایش قیمت محصولات هایک ویژن کمی دور از پذیرش اذهان عمومی قرار گرفته است. همیشه توقع داشتیم با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش قیمت ها باشیم اما این بار با کاهش قیمت دلار باز هم افزایش قیمت داشت. این اتفاق به چند عامل بستگی دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم:

  • باز شدن راه های ارتباطی و بارگیری تازه با قیمت ارز به روز، برخلاف گذشته که فروش از خریدهای قبلی انجام می گرفت.
  • پایدار نبودن قیمت ارز و قطعی نبودن کاهش مقطعی آن؛ چرا که ممکن است در چند روز آتی باز هم قیمت دلار افزایش پیدا کند.
  • عدم افزایش قیمت محصولات هایک ویژن از زمان دلار 20 هزار تومان تا 26 هزار تومان.
  • مقدم بودن افزایش قیمت هایک ویژن بر کاهش قیمت ارز.

مشاهده لیست های جدید هایک ویژن

برای اطلاع از قیمت دقیق هایک ویژن بر روی هر کدامیک از لینک های زیر کلیک کنید:

باز شدن راه های تجاری با امارات و چین

از ابتدای سال 99 تمام راه های دریایی و هوایی برای تجارت با کشورهای خارجی بسته بود و یکی از عوامل افزایش قیمت، کمبود آن و رو به اتمام بودن موجودی کالاهای داخل انبار بود اما در حال حاضر با باز شدن راه های ارتباطی، احتمال واردات کالاهای جدید با پارتنامبرهای جدید وجود دارد و با فراوانی موجودی مواجه خواهیم بود. این نقطه مثبت بازار در شرایط کنونی است اما خرید کالا و واردات آن با بالاترین قیمت دلار در ماه های گذشته، ماجرا را کمی سخت می کند. طی ماه گذشته قیمت دلار از 20 هزار تومان به 26 هزار تومان رسید و قیمت درهم نیز از 5500 تومان به 7 هزار تومان رسید. این یعنی افزایش قیمت حال حاضر محصولات هایک ویژن، تبعات افزایش قیمت ارز در ماه گذشته است.

بی ثباتی قیمت ارز در روزهای پیش رو

طی چند روز گذشته، قیمت دلار از کانال 20 هزار تومان خارج شد و به حدود 19 هزار تومان رسید. این اتفاق هرچند برای مردم جامعه خوشحال کننده بود اما تبعات نامناسبی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از افراد به هوای آنکه ممکن است قیمت دلار باز هم پایین بیاید، دست نگه داشته اند و از خرید دوری کرده اند. این اتفاق نبض بازار را کند و بی رمق کرده است. حال باید دید این مبلغ تا چند روز ثابت خواهد ماند. در سال 99 از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه به صورت ممتد شاهد افزایش قیمت دلار بودیم و حال باید ببینیم روند کاهشی هم مانند روند افزایشی آن، طولانی مدت خواهد بود یا نه. اگر قیمت دلار کاهش داشته باشد، قطعا قیمت محصولات هایک ویژن هم کاهش خواهد یافت؛ همانطور که سال گذشته همین مقطع، همزمان با کاهش قیمت دلار از 13 هزار تومان به 11 هزار تومان، شرکت پارس ارباط محصولات هایک ویژن را هم با کاهش قیمت رو به رو کرد.

قیمت تجهیزات نظارتی روزانه تغییر نمی کند

یکی از دلایلی که در حال حاضر افزایش قیمت هایک ویژن عجیب به نظر می رسد، این است که هر روز قیمت های آن تغییر نمی کند. شرکت پارس ارتباط حداقل هر لیست خود را یک ماه معتبر می داند و در این یک ماه هر تغییری که برای قیمت ارز بیفتد، به قیمت تجهیزات نظارتی هایک ویژن تسری پیدا نمی کند. همانطور که اشاره شد قیمت محصولات هایک ویژن از دلار 20 هزار تومان تا 26 هزار تومان ثابت بود و به یکباره تغییر کرد و افزایش یافت.

لیست شرکت پارس ارتباط یک روز پیش از کاهش قیمت دلار منتشر شد

همانطور که می دانید قیمت محصولات هایک ویژن برای ماه مرداد افزایش یافت و دقیقا یک روز پس از آن، قیمت دلار کاهش یافت. شاید اگر در انتشار لیست جدید شرکت پارس ارتباط یک روز تاخیر ایجاد می شد، تصمیم گیرندگان این امر، از افزایش قیمت ها منصرف می شدند. در تاریخ یکم مرداد 1399 محصولات هایک ویژن با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار با 20 درصد افزایش قیمت رو به رو شد.