صفحه اصلی مقالات مشاهده دید درشب دوربین مداربسته هایلوک

مشاهده دید درشب دوربین مداربسته هایلوک

1399/07/21 | بازدید 369

5.0 از 5 رای

مشاهده دید درشب دوربین مداربسته هایلوک عنوان مقاله ای است که در آن یک ویدیو از دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل هایلوک با تکنولوژی توربو HD در زمان دید در شب به تصویر کشیده می شود. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که چگونه تصویر یک دوربین مداربسته از حالت دید در شب به حالت نرمال سوئیچ می کند. در این مقاله یک ویدیو از وقایع ضبط شده توسط دوربین مداربسته هایک ویژن مدل THC-T140-P به شما نشان داده می شود تا با مشاهده دید درشب دوربین مداربسته هایلوک بیشتر با این محصول آشنا شوید. لازم به ذکر است تمام دوربین‌های مداربسته هایلوک با وضوح 4 مگاپیکسل همین کیفیت را دارند و تمایز آنها با یکدیگر در ابعاد و جنس بدنه آنها و همچنین میزان برد دید در شب آنهاست. پیش از آنکه ویدئو را ببینید، بد نیست، ویژگی‌های کلی دوربین‌های مداربسته هایلوک با وضوح 4 مگاپیکسل را بدانید:

بررسی دوربین‌های مداربسته 4 مگاپیکسل هایلوک

تنوع در دوربین مداربسته در محصولات هایلوک بسیار بالاست و نام بردن ویژگی‌های آنها به طور کلی کار دشواری است اما در این بند، به بررسی ویژگی‌های مشترک که در تمام دوربین‌های مداربسته هایلوک با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل وجود دارد، اشاره می‌کنیم:

  • تمام دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی هایلوک دارای دید در شب هستند و فقط برد آنها با یکدیگر متفاوت است.
  • بازه میزان دید در شب در دوربین‌های مداربسته 4 مگاپیکسلی هایلوک یکسان نیست و از 20 متر تا 40 متر متغیر است.
  • دوربین‌های مداربسته با کیس کوچک دید در شب کمتری دارند و دوربین‌های مداربسته با کیس بزرگ دید در شب بیشتری دارند.
  • دو نوع دام و بولت در دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسل هایلوک موجود است.
  • لنزهای ثابت و متغیر در انواع متفاوت در محصولات دوربین مداربسته هایلوک موجود است.
  • فاصله کانونی لنز دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل هایلوک 2.8 یا 3.6 در لنزهای ثابت است و فاصله کانونی در لنزهای متغیر 2.8 میلیمتر به 12 است.
  • دوربین های مداربسته 4 مگاپیکسلی هایلوک همگی دارای پرتوی نور غیرخطی هستند که دید در شب را در وضع بسیار مطلوبی قرار می‌دهد.
  • رزولوشن تصویر در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با وضوح 2 مگاپیکسل، 2560x1440 است.

دید در شب در دوربین مداربسته هایلوک

در دوربین مداربسته هایلوک قطعه ای وجود دارد به عنوان IR CUT. این قطعه به طور هوشمند به محض پایین آمدن نور محیط، تصاویر را به طور سیاه و سفید ضبط می کند. در تصاویری که مشاهده می کنید، مشخص است که چند ثانیه طول می کشد تا تصاویر از حالت IR به حالت طبیعی برگردد. دوربین مداربسته هایلوک در شب تمام تصاویر را به طور سیاه و سفید ثبت می کند. هیچ دوربین مداربسته ای از برند هایلوک در بازار ایران وجود ندارد که تصاویر را در شب به صورت رنگی ثبت کند.

ویدئوی یک دقیقه ای از نمونه تصویر ضبط شده

ویدئوی زیر را پلی کنید و تصاویر سیاه و سفید و رنگی هایلوک را مورد بررسی قرار دهید.