صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب برای مراکزخرید

هایک ویژن بهترین انتخاب برای مراکزخرید

1399/05/04 | بازدید 370

5.0 از 6 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب برای مراکزخرید است. این موضوع را پیمانکاران ساخت و ساز پاساژها برای تجهیز مجموعه ها می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. ما در این مقاله به بررسی دلیل استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن در مراکز خرید خواهیم پرداخت.

رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ با مجموعه های بزرگ است

کمیران به عنوان یکی از اصلی ترین نمایندگان فروش هایک ویژن در سطح کشور، دارای مشتریان مهم از جمله مراکز خرید و پاساژهای بزرگ در سرتاسر کشور است. پیمانکاران تجهیز امنیت فضاهای تجاری این موضوع را می دانند که هایک ویژن بهترین انتخاب برای مراکز خرید و پاساژهاست پس در پی یافتن برترین عرضه کننده این برند در کشور، به سراغ فروشگاه کمیران می آیند. در  رزومه کمیران، موارد زیر به عنوان پاساژهای مهم دیده می شود:

  • پاساژ یاس شرق
  • فرش شفقی تبریز
  • پاساژ ابزار یراق
  • پاساژ علاالدین منوچهری
  • مجموعه روشا

تماس با کمیران برای ثبت پروژه

شماره تماس مجموعه کمیران به شرح زیر است:

021-66764266

021-66761236

شماره همراه و راه ارتباطی از طریق پیام رسان واتس اپ به شرح زیر است:

09901200130

نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

تهران - خیابان جمهوری - پس از تقاطع حافظ - مرکز خرید نادری - طبقه یکم - پلاک 1

هایک ویژن ؛ بهترین دوربین مداربسته

رتبه یکم در رده بندی تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته و دستگاه، برند هایک ویژن است. پرفروشترین برند در سطح دنیا همین برند است. دلایل این برتری عوامل زیر است:

  • عدم افت تصویر برند هایک ویژن در مقایسه با سایر برندها به مرور زمان
  • خراب نشدن محصولات هایک ویژن
  • تنوع بالای محصولات
  • قیمت مناسب

قابلیت های ویژه برای استفاده در مراکز خرید و پاساژها

دلیل استفاده از هایک ویژن در پاساژها قرار گیری این برند در انواع و اقسام کالاها با بدنه های متفاوت است که قابلیت های ویژه از جمله لنز متغیر و قابلیت زوم تا چند برابر را دارد. برای آنکه نظارت در بستر شبکه انجام شود، می توانید از دوربین های مداربسته IP استفاده کنید. یکی دیگر از دلایلی که می توان از هایک ویژن استفاده کرد، دارا بودن دستگاه با تعداد کانال زیاد است. دستگاه های 64 و 128 یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در اینگونه پروژه هاست.

پشنهاد دوربین مداربسته مناسب

در فروشگاه کمیران، فرایند مشاوره، فروش و نصب به عهده این مجموعه خواهد بود. برای پروژه های اینچنینی دوربین های مداربسته گران قیمت توصیه نمی شود و می توان با دوربین های مداربسته ساده و اقتصادی تحت شبکه هم کار را پیش برد. برای مثال اگر از دوربین مداربسته سقفی استفاده می کنید، بهتر است از دوربین مداربسته 1123 استفاده کنید که وضوح تصویر 2 مگاپیکسل دارد. برای پروژه های بزرگ که نیاز به خوانش پلاک در شب دارد، از دوربین های مداربسته گرانقیمت پیشنهاد می شود استفاده گردد اما برای فضاهای داخلی پاساژ به دلیل آنکه از نور بسیار زیاد بهره می برد، قابلیت دید در شب بالا و WDR خیلی به کار نمی آید.