صفحه اصلی مقالات هایک ویژن را از کمیران بخرید

هایک ویژن را از کمیران بخرید

1398/10/29 | بازدید 423

5.0 از 7 رای

هایک ویژن را از کمیران بخرید و اطمینان داشته باشید این شرکت «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند. هایک ویژن را از کمیران بخرید و از تسهیلات ویژه این شرکت بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به ویژگی های شرکت کمیران اشاره و به شرح رزومه این شرکت بپردازیم.

چرا کمیران؟

«کمیران»، نمایندگی رسمی هایک ویژن یک شرکت فروش لوازم و تجهیزات امنیتی است که محصولات آن شامل دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های نظارت تصویری و لوازم‌های جانبی امنیتی است. کمیران فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است و در آستانه ششمین سال فعالیت خود به صورتی اینترنتی قرار دارد. «کمیران» گستره‌ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می‌کند و اصول اولیه این شرکت به شرح زیر است:

  • ارسال سریع
  • ضمانت بهترین قیمت
  • تضمین اصل بودن کالا

تاریخچه فعالیت کمیران

شرکت «کمیران» به عنوان یک شرکت الگو در زمینه واردات و توزیع سراسری دوربین‌های مداربسته و تجهیزات وابسته، فعالیت خود را در آذرماه سال 1387 آغاز کرد و بیش از یک دهه است که به کاربران گرامی، خدمات رسانی می‌کند. در فروشگاه‌های «کمیران» شما به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید و با جست‌وجو در سایت، براساس گروه‌های دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته توربو اچ دی به آنچه که مدنظرتان است برسید.

رزومه کمیران

سال 2016 که نخستین سال انتخاب هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان بود، شرکت کمیران نیز به عنوان برترین فروشنده محصولات هایک ویژن در ایران برگزیده شد. مهمترین پروژه های شرکت کمیران در طی یک دهه گذشته، به شرح زیر است:

  • ارتش - نزاجا
  • آکوافینا
  • پارکینگ بیهقی
  • صبا باتری
  • جهاد دانشگاهی خوزستان

رزومه کامل مجموعه کمیران را اینجا مطالعه کنید.

خرید از شرکت کمیران

برای خرید از مجموعه کمیران، می توانید به چند شیوه عمل کنید. شیوه های مختلف به شرح زیر است:

مراجعه حضوری به پاساژ نادری

شرکت کمیران با سه شعبه در کار فروش دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی فعالیت می کند. فروشگاه مرکزی و شعبه اصلی این مجموعه، طبقه یکم، پلاک 1 در مرکز خرید نادری واقع در خیابان جمهوری تهران است. شعب دیگر این مجموعه، پاساژ امجد و پاساژ علاالدین 2 است.

خرید به صورت اینترنتی از طریق همین سایت

در سایت کمیران، تمام محصولات به صورت مشخص با قیمت به کاربران عرضه می شود. می توانید عضو سایت شوید و هر کالا را که می خواهید انتخاب کرده و به سبد خریدتان بیفزایید. حتی می توانید با شماره تلفن 09901200130 یا 02166764266 تماس گرفته از موجودی دقیق کالای موردنظرتان اطلاع پیدا کنید و سفارش خود را به صورت تلفنی اعلام کنید.

 خرید به صورت اینترنتی از طریق اینستاگرام

با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجموعه به نام camirancctv می توانید برای ما کامنت بگذارید یا به صورا دایرکت نظرات، پیشنهادها و سفارش های خود را ثبت کنید.

از مجموعه کمیران، هدیه دریافت کنید

اگر عضو سایت کمیران هستید، می توانید با خرید 3 میلیون تومان به صورت اینترنتی از جوایز مجموعه کمیران بهره مند شوید. هر 3 میلیون تومان، 20 امتیاز برای شما به همراه خواهد داشت. 20 امتیاز برای شما ارزش ریالی 200 هزار تومان دارد و می توانید به ازای آن از مجموعه کمیران هدیه دریافت کنید. برای مثال در صورت خرید 10 میلیون تومان از سایت کمیران، یک عدد هارد وسترن بنفش با ظرفیت یک ترابایت می توانید هدیه بگیرید.

برای اطلاع از جزئیات این هدایا اینجا کلیک کنید.