صفحه اصلی مقالات بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن

بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن

1398/08/01 | بازدید 304

5.0 از 7 رای

بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن ویژگی های خاص این سری دوربین های مداربسته را به خوبی نشان می دهد. این تکنولوژی برترین تکنولوژی موجود در این بازار است. در عرصه کار دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی، دوربین های مداربسته به دو شکل فروش برای عموم و فروش برای پروژه های بزرگ تقسیم می شود. آنچه در این مقاله مورد بحث ما قرار گرفته، بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن در نوع پروژه ای آن است.

ثبت پروژه های بزرگ تحت شبکه از طریق فروشگاه کمیران

برای آن دسته از افرادی که قصد احداث فروشگاه های بزرگ، ساختمان های چندین طبقه یا اصنافی که ثبت وقایع برای آنها بسیار مهم است(مثل بانک ها و صرافی ها) ثبت سفارش پروژه از طریق کمیران، خیال سفارش دهنده را از بابت بالاترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. گروه نصب حرفه ای کمیران، به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن، پروژه را اجرا می‌کند کما اینکه تا به حال، رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است. حال اگر قصد ثبت پروژه های دوربین مداربسته تحت شبکه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم را در این باره برایتان برشماریم.

دوربین مداربسته گرانقیمت برای پروژه های بزرگ

اگر قصد تجهیز فضای موردنظرتان به سیستم نظارتی را دارید، باید بدانید کشش فضای موردنظرتان چقدر است و اینکه توقعتان از سیستم نظارتی چیست. برای مثال، ساختمان ها و برج های چندین طبقه مسکونی، قطعا تعداد واحدهای زیادی دارد و تهیه بهترین دوربین مداربسته با بالاترین تکنولوژی، برای ساکنان آن برج هزینه زیادی نخواهد داشت؛ چرا که مبلغ بالای آن بین تعداد زیادی از افراد تقسیم می شود و سهم هر خانواده، خیلی زیاد نخواهد بود.

مشاغل حساس و لزوم استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه

  • صرافی ها و بانک ها به دلیل آنکه یک سره با وجه نقد در ارتباط هستند، حساسیت نظارت بسیار بالاست.
  • احتمال سرقت در محل هایی که با پول در ارتباطند، بسیار زیاد است؛ از این رو استفاده از بالاترین تکنولوژی دوربین مداربسته، یک نیاز مبرم است.
  • با توجه به جلوگیری از از دست رفتن میزان زیادی از پول، یک بار هزینه زیاد برای تهیه دوربین مداربسته تحت شبکه، قطعا توجیه اقتصادی دارد.
  • احتمال آنکه سرقت وجه نقد در تاریکی رخ دهد، بالاست، پس استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه برای ثبت وقایع واضح در شب، یک نیاز مبرم به شمار می رود.

بررسی ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

  • بهره مندی از قابلیت +H265 که وقایع ثبت شده را به صورت فشرده به دستگاه منتقل می‌کند. به این ترتیب، اطلاعات بیشتری به دستگاه منتقل شده و بر روی هارد ذخیره می‌شود.
  • دید در شب فوق العاده، یک قابلیت بی نظیر در این دوربین های گرانقیمت است، به طوری که لنز دوربین های مداربسته به جنگ تاریکی رفته و با غلبه بر آن، اطلاعات را در دل سیاهی به وضوح ثبت می‌کند.
  • دارا بودن از قابلیت WDR واقعی، به طوری که نورهای زیاد فضا را کنترل کرده و به شکل معقولی تنظیم می کند تا وقایع به خوبی ثبت شود.

تکنولوژی دجیتال افت تصویر ندارد

خوب است بدانید برای پروژه های بزرگ، هزینه زیاد دوربین مداربسته، طول عمر بسیار زیادی به همراه دارد و یک بار خرج کردن برای تهیه یک سیستم نظارتی، تا مدت‌ها خیالتان را بایت داشتن بهترین دوربین مداربسته راحت می‌کند. در اینجا به چند مورد دوربین تحت شبکه با بالاترین کیفیت اشاره می‌کنیم:

بر روی هر کدام از آنها کلیک کنید تا با مشخصات فنی آنها آشنا شوید.