صفحه اصلی مقالات توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن

توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن

1400/01/18 | بازدید 282

5.0 از 8 رای

توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن اتفاقی است که از پایان سال گذشته میلادی رخ داده و آن را بررسی می کنیم. از سال 2020 میلادی دیگر هیچ مینی اسپیددامی در شرکت هایک ویژن با تکنولوژی HD-TVI تولید نخواهد شد و به اصطلاح دیسکانتینیو شده است. شرکت هایک ویژن با عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان قصد دارد تمرکز خود را روی اسپیددام های قوی با جثه بزرگتر بگذارد و در تکنولوژی HD-TVI اسپیددام کمتری تولید کند. همانطور که گفته شد توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن هم دستور کار این شرکت قرار گرفت و در حال حاضر شاهد تولید هیچ مینی اسپیددامی با این تکنولوژی در شرکت هایک ویژن نخواهیم بود.

از تمام متقاضیان مینی اسپیددام تقاضا داریم برای خرید این محصولات به تکنولوژی تحت شبکه رجوع کرده و از این سیستم محصولات خود را خریداری کنند.

دوربینهای مداربسته Mini speed dome

از سال 2015 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید و عرضه دوربینهای مداربسته مینی اسپیددام کرد که دارای ماهیت آنالوگ بودند و به صورت TVLINE وضوح تصویرشان برآورد می شد. رفته رفته در عرض 2 سال شرکت هایک ویژن اقدام به تولید مینی اسپیددام در تکنولوژی HD-TVI با وضوح تصویر مگاپیکسلی کرد که به آن Turbo HD گفته می شود. سپس مینی اسپیددام را وارد تکنولوژی IP کرد و پس از آن از سال 2018 اقدام به عرضه برند هایلوک کرد و مینی اسپیددام تحت شبکه با این برند را هم روانه بازار تجهیزات نظارتی کرد. حال با توجه به سیاستهای کلی شرکت هایک ویژن، از سال گذشته توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن در دستور کار قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، مینی اسپیددام هایلوک با تکنولوژی تحت شبکه مشخص است. نمونه همین اسپپددام کوچک در برند هایک ویژن هم یافت می شود.

هدف از توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن این است که مشتریان را به سمت استفاده از تکنولوژی تحت شبکه سوق دهند. درواقع به زودی در آینده نزدیک تمام محصولات با ماهیت آنالوگ به اتصال با کابل سنتی برق و تصویر از رده خارج خواهد شد و محصولات تحت شبکه جایگزین آنها می شوند. همانطور که تکنولوژی TVLINE از رده خارج شده و دیگر هیچ محصولی با این سیستم عرضه نمی شود.

در حال حاضر پایینترین و ارزانترین دوربین مداربسته هایک ویژن، دوربین مداربسته یک ممیز سه مگاپیکسل بدنه پلاستیکی است.

مینی اسپیددام ها به دلیل قابلیتهای کمتر و قیمت ارزانتر نسبت به محصولات در ابعاد بزرگتر دارند، از این رو مینی اسپیددام دارای طرفداران بیشتری نسبت به اسپیددام است.

اسپیددام HD-TVI

در تازه ترین لیست قیمت منتشر شده شرکت هایک ویژن، این شرکت اقدام به عرضه اسپیددام با قابلیتهای ویژه و ابعاد بزرگ کرده است که تولید سال 2020 میلادی هستند. در حال حاضر با تکنولوژی HD-TVI می توانید اسپیددامهای زیر را از فروشگاه کمیران خریداری کنید:

  • برای مشاهده اسپیددامهای هایک ویژن HD-TVI اینجا کلیک کنید.

در این لیست 3 اسپیددام هایلوک و 3 اسپیددام هایک ویژن را مشاهده می کنید. همانطور که مشاهده می کنید، تمامی این اسپیددامها با جثه بزرگ و قابلیت ویژه عرضه می شوند و هیچ کدام مینی اسپیددام نیستند؛ چرا که توقف تولید مینی اسپیددام HD TVI هایک ویژن در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

تماس با مجموعه کمیران

ما در وبسایت مجموعه کمیران قصد داریم، تمام اخبار روز دوربین مداربسته و شرکت هایک ویژن را منعکس کنیم. تمام کاربران گرامی می توانید در بخش مقالات این وبسایت هرگونه اخبار مبنی بر تولید پارتنامبر جدید یا از رده خارج شدن یک پارتنامبر را مشاهده کرده یا از طریق تماس تلفنی با شماره 02166764266 هر سوالی در این زمینه دارید را مطرح کنید. همچنین شماره تماس 09901200130 و پیام رسان واتس اپ با همین شماره، پاسخگوی شما خواهد بود.