صفحه اصلی مقالات تولید هایک ویژن D0T-IR متوقف شد

تولید هایک ویژن D0T-IR متوقف شد

1400/07/26 | بازدید 442

5.0 از 9 رای

تولید هایک ویژن D0T-IR متوقف شد. این سری دوربین مداربسته بولت و دام 2 مگاپیکسل HD-TVI دیگر در شرکت هایک ویژن تولید نخواهند شد و اصطلاحا DISCONTINUE شده اند. فروشگاه کمیران به عنوان نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، آخرین فروشنده این محصول به شمار می رفت تا در پایان مهر ماه سال 1400 موجودی این فروشگاه از این سری محصولات به پایان رسید و اکنون دیگر در هیچ کجا، دوربین مداربسته بولت و دام 2 مگاپیکسل سری D0T-IR دیده نخواهد شد.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل HD-TVI

در حال حاضر یکی از پرفروشترین دوربین مداربسته موجود در بازار تجهزات نظارتی دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل است که نمونه هایک ویژن با تکنولوژی HD-TVI بالاترین سطح کیفیت این دوربینهای مداربسته است که در فروشگاه کمیران به فروش می رسد. مدتهاست پس از خارج شدن دوربینهای مداربسته یک ممیز سه از رده، اقبال عمومی از دوربینهای مداربسته دو مگاپیکسل بیشتر شد.

نمونه های 2 مگاپیکسلی متفاوتی از سالهای گذشته، توسط شرکت هایک ویژن عرضه شده است که سری D0T-IR با انواع مختلف دیسکانتینیو شده اند و در این بند از این مقاله با عنوان تولید هایک ویژن D0T-IR متوقف شد می خواهیم آنها را معرفی کنیم:

  • دوربین مداربسته بولت با بدنه فلزی بدون PoC
  • دوربین مداربسته بولت با بدنه فلزی با PoC
  • دوربین مداربسته دام با بدنه پلاستیکی
  • دوربین مداربسته دام با بدنه فلزی

*نکات مهم در تمام دوربینهای مداربسته فوق داشتن 20 متر دید در شب به صورت IR عیان قرمز رنگ است.

​نسل جدید دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی

از سال 2020 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید دوربینهای مداربسته جایگزین 2 مگاپیکسلی با سری جدید کرده است که پارتنامبر آن دستخوش تغییراتی شده است.

تولید هایک ویژن D0T-IR متوقف شد و سری D0T-IT جایگزین آن شده است.

در تکنولوژی HD-TVI در حال حاضر دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل همچنان با پارتنامبر 16D0T عرضه می شود اما دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسلی از 56 به 76 تغییر پارتنامبر داده است و اکنون با پارتنامبر 76D0T به فروش می رسد.

میزان دید در شب در دوربینهای مداربسته نسل جدید بالاتر رفته و بعضا بین 25 تا 30 متر وسعت دارد. همچنین در این سری دوربینهای مداربسته، IR محصولات هیدن شده و در شب نورهای مادون قرمز دیده نمی شود.

همچنین مقاومت این سری دوربینهای مداربسته بالاتر رفته و برابر بارندگی، نور خورشید و گرد و غبار مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های پیشین خود دارد.

تمام دوربینهای مداربسته اقتصادی و دو مگاپیکسل هایک ویژن هم دام و هم بولت در دو بدنه فلزی و پلاستیکی تولید می شوند و هم اکنون در فروشگاه کمیران موجود بوده و عرضه می شوند.

جدیدترین اخبار در این زمینه را از فروشگاه کمیران و مقالات همین وبسایت پیگیری کنید و سفارش های خود را ثبت کنید.

  • شماره تماس فروشگاه : 02166764266
  • ارتباط با واتس اپ : 09901200130