صفحه اصلی مقالات جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020

جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020

1399/11/28 | بازدید 648

5.0 از 4 رای

جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020 (Security and Fire Excellence Award) به پایانه تشخیص چهره بدون لمس MinMoe هایک ویژن اهدا شد. این محصول موفق شد این جایزه را در بخش محصول سخت افزاری نوآورانه در سال میلادی گذشته از آن خود کند. در این مقاله قصد داریم جزئیات جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020 را مورد بررسی قرار دهیم.

هایک ویژن پیشرو در جهان در زمینه ارائه محصولات و راه حل های امنیتی است. هایک ویژن با داشتن نیروی کار گسترده و بسیار ماهر در زمینه تحقیق و توسعه، مجموعه کاملی از محصولات و راه حل های گسترده برای طیف گسترده ای از بازارهای اینچنینی را تولید می کند. محصولات هایک ویژن همچنین هوش تجاری قدرتمندی را برای کاربران فراهم می کند که می تواند عملیات کارآمدتر و موفقیت تجاری بیشتر را ممکن سازد.

پایانه تشخیص چهره بدون لمس MinMoe با نام لاتین Hikvision MinMoe Touch-Free Face Recognition Terminals مطرح می شود و دارای دو پارتنامبر زیر است:

​هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات امنیتی

همانطور که مستحضر هستید برند هایک ویژن از سال 2016 که به رتبه نخست تولیدکنندگان تجهیزات نظارتی در جهان صعود کرد تا کنون 5 سال است که این عنوان را از آن خود داشته و به روند رو به رشد خود ادامه می دهد. طبیعی است که وقتی هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده تجهیزت امنیتی در جهان شناخته می شود، جایزه نوآورانه هم هر ساله به این برند تعلق بگیرد. سال گذشته دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن مدل DS-2TD2136 توانست عنوان خلاقانه ترین محصول سال 2019 را از آن خود کند.

جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020

در سال میلادی گذشته پایانه های تشخیص چهره بدون لمس MinMoe جایزه نوآوری محصول سخت افزار امنیتی را به خود اختصاص داد. این جایزه در یک مراسم مجازی بصورت آنلاین در یک وبینار با حضور قدرتمندترین مدیران برندهای دیگر امنیتی در جهان برگزار شد و بار دیگر به همگان اثبات شد که هایک ویژن حرف اول را در زمینه تجهیزات نظارتی و امنیتی در جهان می زند.

پایانه های MinMoe (سری DS-K1T607 و سری DS-K1T671) از فناوری یادگیری عمیق پشتیبانی می کنند و مبتی بر هوش مصنوعی است. این محصولات 99٪ دقت تشخیص چهره دارند و در زمان 2 دهم ثانیه فرایند تشخیص را انجام می دهند. این پایانه ها به یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی مجهز شده اند که می توانند در هر شرایط نوری تصاویر چهره را ضبط کنند و دارای لنزهای دوگانه برای ضد جعل هستند. این سیستم همچنین دسترسی به کد QR و تأیید کارت یا کشیدن رمز را برای شما فراهم می کند و همچنین یک عملکرد مخابره داخل ساختمان برای بازدید کنندگان دارد.

ویژگی های پایانه تشخیص چهره بدون لمس MinMoe هایک ویژن

تا اینجای مقاله با جایزه نوآورانه هایک ویژن سال 2020 آشنا شده اید و حال می خواهیم به بررسی این محصول خلاقانه بپردازیم.

پایانه های تشخیص چهره بدوم لمس MinMoe هایک ویژن علاوه بر قابلیت کنترل دسترسی مبتنی بر تشخیص چهره، از فناوری ترموگرافی برای ارائه یک راه حل غربالگری دما بدون لمس استفاده می کنند. نتایج غربالگری دمای سطح پوست با خطای حداقلی ± 0.5 درجه سانتی گراد انجام می شود.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و ادامه دار بودن پروتکلهای بهداشتی در سال 2021 میلادی، می توان از این محصولات برای تشخیص ماسک روی صورت افراد هم استفاده کرد و در صورت لزوم از ورود افراد جلوگیری به عمل بیاید.

تحول در بازار تجهیزات امنیتی توسط هایک ویژن

هایک ویژن همواره به یک شرکت پیشنهاد دهنده و نوآورانه در جهان شناخته می شود. ورود پایانه های شناسایی چهره MinMoe هایک ویژن نویدبخش دوره جدید کنترل و دسترسی تشخیص چهره است. این پایانه ها با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق و هوش مصنوعی کار می کنند که حتی در نور بسیار کم هم کار می کند. نکته مهم و بسیار حایز اهمیت در این محصولات قابلیت بدون لمس بودن آن است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی بسیار نکته مهمی تلقی می شود.