صفحه اصلی مقالات خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

1399/12/09 | بازدید 644

5.0 از 6 رای

خرید دوربین مداربسته در فروشگاه کمیران این اطمینان را به شما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به آنچه که می خواهید با ضمانت اصالت کالا برسید. خرید دوربین مداربسته مهمترین کاری است که شما می توانید به عنوان یک مشتری با فروشگاه کمیران داشته باشید. فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در کشور ایران تمام محصولات بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی را به کاربران عرضه می کند. افزون بر برند هایک ویژن شما می توانید محصولات برندهای زیر را هم از فروشگاه کمیران خریداری کنید:

*تمام 3 برند ذکر شده دارای دو تکنولوژی با ماهیت آنالوگ و تحت شبکه هستند که در بندهای بعدی هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم.

هایک ویژن

بهترین برند و معتبرترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی اعم از دوربین مداربسته و دستگاه های ضبط و پخش از سال 2001 کار خود را در کشور چین آغار کرد. این برند برای پنجمین سال پیاپی به عنوان برترین برند در جهان شناخته شده و کار خود را طی می کند. بیشترین فروش در فروشگاه کمیران متعلق به برند هایک ویژن است. به تازگی شرکت اسنپ فود از فروشگاه کمیران کالاهای این برند را خریداری و فضای موردنظر خود را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

هایلوک

شاخه مطمئن و معتبر برند هایک ویژن که از سال 2018 به عنوان یکی از تجهیزات نظارتی ارزان قیمت در بازار تجهیزات نظارتی شناخته می شود، هایلوک نام دارد. تمام برد و چیپست و همچنین سیستم انحصاری در تکنولوژی این برند دقیقا عین هایک ویژن است و به پشتوانه شرکت سازنده خود در بازار تجهیزات نظارتی جای خود را باز کرده و طرفداران بسیاری دارد. هایلوک با رنگ آبی و برند آبی رنگ معرفی شده، به فروش می رسد و جعبه های آن به خوبی از رنگ قرمز هایک ویژن ممایز هستند.

داهوا

در سالهای اخیر بهترین برند و معتبرترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی اعم از دوربین مداربسته و دستگاه های ضبط و پخش پس از هایک ویژن، داهوا است که از سال 2001 کار خود را در کشور چین آغار کرد. این برند برای پنجمین سال پیاپی به عنوان دومین برند در جهان شناخته شده و کار خود را طی می کند. پیشنهاد فروشندگان کمیران به خریداری گرامی همواره این موضوع بوده که اگر تجهیزات خود را از برند هایک ویژن و زیرمجموعه آن یعنی هایلوک انتخاب کنید، صاحب بهترین تجهیزات در سطح جهان شده اید اما اگر قصد خرید از برند دیگر را دارید، هیچ گاه از داهوا غافل نشوید که پس از هایک ویژن و هایلوک دارای کیفیت فوق العاده ای است.

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه کمیران

در این بند می خواهیم پس از معرفی محصولات و تشویق کاربران به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، هایلوک و داهوا راه های ارتباطی میان کاربران و مجموعه کمیران را معرفی کنیم تا از ابتدا یعنی مشاوره، سپس خرید دوربین مداربسته و در نهایت در پروسه نصب همراه شما خواهد بود. راه های ارتباطی با فروشگاه کمیران به شرح زی است:

  • شماره تماس تلفن ثابت فروشگاه : 66764266
  • شمره دوم فروشگاه : 66764236
  • شماره فکس :  66756787

در نظر داشته باشید فروشگاه کمیران در تان واقع شده است و برای تماس تلفنی با این فروشگاه باید حتما پیش از شماره گیری، کد 021 را بگیرید.

  • شماره تلفن همراه و برنامه واتس اپ : 09901200130

فروش ویژه نوروزی در فرشگاه کمیران

بنا به رسم هر ساله در فروشگاه کمیران اسفندماه، فروش ویژه نوروز آغاز می شود و امسال هم این شرایط وجود دارد. در باندلی که در فروشگاه کمیران به مناسبت آغاز سال 1400 دیده می شود تعداد زیادی از محصولات هایک ویژن با درصد تخفیف 40 درصد عرضه می شود. برای اطلاع از محصولات و بهره مندی از تخفیف ویژه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.