صفحه اصلی مقالات داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید

داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید

1400/09/07 | بازدید 477

5.0 از 6 رای

داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید. از اول آذرماه سال جاری شرکت پارس ارتباط افزار لیست قیمت محصولات داهوا با گارانتی دو ساله را منتشر کرد. فروشگاه کمیران که تا کنون نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک بود، از میانه های سال 1400، تصمیم به فروش محصولات داهوا کرده بود که این محصولات با گارانتی های متفرقه عرضه می شد اما از تاریخ یکم آذر ماه سال جاری فروشگاه کمیران این نوید را مشتریان خود می دهد که داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید.

در نظر داشته باشید محصولاتی که جزو موجودی فروشگاه کمیران باشد، شامل گارانتی پارس ارتباط است و اگر مد نظر شما گارانتی های دیگر است، باید منتظر استعلام فروشگاه بمانید.

قیمتهای موجود در لیست جدید به صورتی است که بسیاری از کالاها با گارانتی پارس ارتباط با قیمتی به مراتب ارزانتر نسبت به سایر شرکتهای گارانتی دهنده عرضه می شود. فروشگاه کمیران به سرعت محصولات داهوا گارانتی پارس ارتباط افزار را به وبسایت خود منتقل کرده و می توان گفت به طور کلی تمام قیمتها و محصولات داهوا قیمتگذاری شرکت پارس ارتباط افزار است.

نخستین لیست ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط افزار برای محصولات داهوا، در تاریخ یکم آذر ماه 1400 بود و از این پس، این شرکت همانند ارائه لیست قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک، قیمت محصولات داهوا را هم منتشر خواهد کرد.

این لیست قیمت داهوا گارانتی پارس ارتباط روی قیمت دلار 28هزار تومان عرضه شد و اگر قیمت دلار ثبات داشته باشد، این لیست تغییر نخواهد کرد اما اگر دلار گران یا ارزان شود، تاثیرات خود را روی لیست قیمت یا در حالت بعدی، روی تخفیفات محصولات خواهد گذاشت.

مشاهده لیست جدید محصولات داهوا

در فروشگاه کمیرن در حال حاضر هیچ لیست قیمتی به صورت عکس، فایل یا... به کاربران عرضه نمی شود و برای مشاهده محصولات داهوا می توانید به تفکیک سری محصولات، آنها را در بخش فروشگاه وبسایت کمیران مشاهده نمایید.

محصولات جدید داهوا

در این مقاله با عنوان داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید برای نخستین بار محصولات داهوا وارد وبسایت کمیران شده اند و کلیه محصولات به نوعی جدیدترین محصولات این برند هستند که برای نخستین بار با گارانتی پارس ارتباط افزار عرضه می شوند.

در لیست بعدی ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط افزار، مشاهده خواهد شد که محصولات جدید در لیست جدید قرار خواهد گرفت یا خیر. در واقع محصولات این برند با لیست بعدی مشخص خواهد شد که دارای محصولات تازه خواهد بود یا خیر.

تقسیم بندی محصولات داهوا

حال که فروشگاه کمیران پیشنهاد داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید را به مشتریان خود می دهد، باید تقسیم بندی این سری محصولات را هم برای شما مشخص کنیم.

اگر قصد دارید از برند دوم تجهیزات نظارتی در جهان پس از هایک ویژن، محصولات و تجهیزات نظارتی خریداری کنید، باید بدانید که این برند دارای دوربینهای مداربسته دام، بولت و اسپیددام در هر دو تکنولوژی HD-CVI و IP است و تمام محصولات این برند دارای وضوح 2، 4 و 6 مگاپیکسل است.

همچنین دستگاه های DVR و NVR داهوا با تعداد کانال 4، 8 و 16 به کاربران عرضه می شود. ویژگی های محصولات داهوا به طور کلی دارای ویژگی های مثبت زیر است:

  • بدنه قوی و قدرتمند
  • وضوح تصویر بالا و کیفیت عالی
  • تکنولوژی به روز
  • دارای ثبات کیفیت بدون افت به مرور زمان

پیشنهاد ما به کاربران و مشتریان گرامی این است که اگر قصد خرید تجهیزات نظارتی را دارید، آن چیزی را خریداری کنید که ارزش داشته باشد و پس از مدتی کاربر را دچار مشکل نکند. پیشنهاد ما پس از هایک ویژن و هایلوک، این است که داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید. این محصولات تولیدات ساخت چین هستند و با دو سال ضمانت پس از فروش عرضه می شوند.

افزون بر شرکت پارس ارتباط، محصولات داهوا با گارانتی های زیر عرضه می شود:

  • فراگستر
  • ماد طلایی
  • پرارین
  • سازگار

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان داهوا گارانتی پارس ارتباط بخرید، استفاده کافی را برده باشید.