صفحه اصلی مقالات دستگاه هایلوک مدل NVR-108-B/8P

دستگاه هایلوک مدل NVR-108-B/8P

1399/06/03 | بازدید 543

5.0 از 5 رای

دستگاه هایلوک مدل NVR-108-B/8P در فروشگاه کمیران موجود است. این محصول ارزان قیمت با کسری موجودی مواجه شد اما در فروشگاه کمیران به فروش می رسد. فروشگاه کمیران به عنوان فروشنده اصلی و نمایندگی رسمی محصولات هایلوک، در ایران تمام محصولات این برند را با ضمانتنامه به دست مصرف کننده می رساند. در این مقاله می خواهیم اشاره به یک دستگاه NVR کنیم که با قابلیت های فراوان و قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم. در حال حاضر این محصول به ندرت در بازار پیدا می شود اما فروشگاه کمیران به تعداد محدودی آن را دارد و به فروش می رساند.

NVR-108-B/8P

دستگاه تحت شبکه تمام پلاستیکی هایلوک با 8 کانال تصویر و دارای 8 عدد PoE، یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که دنبال تهیه یک سیستم نظارتی با کیفیت بالا و قیمت بسیار بسیار مناسب هستند. فروشگاه کمیران این دستگاه محبوب و پرفروش را موجود دارد و به فروش می رساند. این دستگاه با منبع تغذیه و سوئیچ پنهانی که در خود دارد، وظیفه دریافت تصویر و همچنین برق رسانی به دوربین های مداربسته را برعهده دارد. در نظر داشته باشید برای بهره بردن از این قابلیت PoE باید حتما دوربینهای مداربسته مورد استفاده در این تجهیزات نظارتی هم دارای قابلیت PoE باشند.

بررسی بدنه دستگاه

دستگاه های ضبط و پخش تصاویر به طور معمول در فضای داخلی کاربرد دارد و در معرض گرد و غبار و بارندگی قرار نمی گیرد. از این رو برای جنس بدنه آن حساسیت خاصی ندارد. استفاده از دستگاه های فلزی در ابعاد بزرگ، هزینه را برای کاربر افزایش می دهد و آن دسته از افرادی که می خواهند کمتر هزینه کنند، می توانند از دستگاه های پلاستیکی استفاده کنند. حال با توجه به این موارد، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • دستگاه NVR-108-B/8P ارزانترین دستگاه 8 کانال است ک تهیه آن دیگر نیازی به سوئیچ ندارد.
  • ابعاد کوچک این دستگاه و بدنه پلاستیکی آن باعث شده تا این محصول در هر فضایی به سادگی قرار بگیرد و فضای خاصی اشغال نکند.

ارزان ترین دستگاه 8 کانال PoE

دستگاه هایلوک مدل NVR-108-B/8P یک دستگاه تحت شبکه کوچک تمام پلاستیکی است که به دلیل ارزان بودن جنس بدنه آن، خود دستگاه نیز ارزان قیمت است. در فروشگاه کمیران ارزان ترین دستگاهی که از قابلیت PoE بهره می برد، همین مدل است. این دستگاه بسیار کوچک است و قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر چندان قدرتمندی ندارد. این دستگاه با ابعاد بسیار کوچک، به عنوان کوچکترین دستگاه در فروشگاه کمیران عرضه می شود. البته دستگاه های DVR و NVR پلاستیکی تک هارد دیگر هم همین ابعاد را دارند.

معرفی دستگاه NVR-108-B/8P

این دستگاه دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • این دستگاه دارای 8 کانال تصویر است.
  • این دستگاه NVR دارای تکنولوژی تحت شبکه است.
  • فرمت ضبط این دستگاه H264 است و فشرده سازی کمی دارد.
  • این دستگاه قابلیت اتصال تک هارد تا ظرفیت 6 ترابایت را دارد.
  • این دستگاه از یک کانال صدا بهره می برد.
  • پردازشگر این دستگاه تک هسته ای است.
  • پهنای باند ورودی و خروجی این دستگاه 40 مگابیت بر ثانیه است.
  • به این دستگاه می توانید 8 عدد دوربین مداربسته تا وضوح تصویر 2 مگاپیکسل متصل کنید.