صفحه اصلی مقالات دلایل برتری هایک ویژن نسبت به سایر برندها

دلایل برتری هایک ویژن نسبت به سایر برندها

1399/06/25 | بازدید 455

5.0 از 6 رای

دلایل برتری هایک ویژن نسبت به سایر برندها در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و به تمام موارد آن اشاره خواهد شد. شاید نام هایک ویژن در مقایسه با برندهای معتبری مانند سامسونگ، سونی، بوش یا... کمتر شنیده شده باشد و از معروفیت کمتری برخوردار باشد که دلایل آن به شرح زیر است:

  • تبلیغات کمتر هایک ویژن نسبت به سایر برندها
  • پراکندگی فعالیت کمتر تولیدات هایک ویژن نسبت به سایر برندها

تبلیغات کمتر هایک ویژن

شاید برای شما پیش آمده باشد که در بزرگراه ها با بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شده باشید و نظرتان را یک آگهی تبلیغاتی از یکی برند جلب کرده باشد اما کمتر پیش می آید که تصاویر هایک ویژن بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی نقش ببندد. همچنین تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای بسیار کمتری برای هایک ویژن در نظر گرفته شده است. تمرکز و سرمایه گذاری هایک ویژن روی کیفیت بالای محصولات خود و پیشنهاد مشتریان به دیگر متقاضیان است. در واقع کیفیت هایک ویژن به قدری بالاست که نیازی به تلیغات محیطی یا رسانه ای ندارد.

پراکندگی فعالیت کمتر هایک ویژن

هایک ویژن صرفا تمرکز خود را بر روی تولیدات تجهیزات نظارتی گذاشته است؛ از این رو، مرغوبترین کالاهای امنیتی و نظارتی را تولید می کند. هایک ویژن همچنین روی هوش مصنوعی و زمینه رباتیک فعالیت مستمر دارد. بسیاری از برندها مانند سامسونگ علاوه بر تولیدات تجهیزات نظارتی در زمینه گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی هم فعالیت دارد، به هر حال موبایل و وسایلی مثل یخچال بیشتر از دوربین مداربسته مخاطب را درگیر می کند.

طول عمر محصولات هایک ویژن

محصولات هایک ویژن به دلیل مرغوبیت بالایی که دارند، زیاد عمر می کنند و به ندرت پیش می آید که خراب شوند. هایک ویژن با کیفیت فوق العاده بالا و گارانتی دو ساله پارس ارتباط، کمترین میزان خرابی را در میان تمام محصولات نظارت تصویری دارد، از این رو خیلی کاربر را با خود درگیر نمی کند و از معروفیت کمتری برخوردار است.

مقاومت بالا، تنوع کالا، وضوح عالی

محصولات هایک ویژن از قابلیت IP66 یا IP67 بهره مند هستند، این محصولات مقاومت بسیار بالایی دارند و برابر گرد و غبار و بارندگی بسیار مقاوم هستند. این یکی از دلایل تمایز هایک ویژن نسبت به سایر برندهاست. همچنین تنوع کالای هایک ویژن باعث شده تا تمام نیازهای کاربر را پوشش دهد و متناسب با هر فضایی یک کالای مهم عرضه کند. وضوح تصویر محصولات هایک ویژن نوع اعلای مگاپیکسل محسوب می شود و تکنولوژی توربو اچ دی که فقط مختص هایک ویژن و هایلوک است، بالاترین سطح وضوح تصویر است. همچنین تکنولوژی تحت شبکه هایک ویژن بدون افت تصویر در طول زمان، بالاترین وضوح تصویر را در سطح تجهیزات نظارتی داراست.

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟

هایک ویژن برند نخست در رده بندی دوربین مداربسته است. هایک ویژن که تولید این محصول را از دو دهه پیش آغاز کرده است، در کشور چین ساخته می شود اما تراشه‌های الکترونیکی محصولات آن، تولید کشور آمریکا و شرکت آمبرلا است. هایک ویژن همواره به دنبال تولید دوربین مداربسته خلاقانه و متنوع است و همواره نسبت به شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح بالا، قیمت مناسب تری دارد. در حال حاضر هایک ویژن با بیش از 26 هزار نفر کارمند و بیش از دو و نیم میلیارد دلار در سال درآمد دارد.

از چه محصولی کجا استفاده کنیم؟

یکی از نکاتی که باید کاربر در نظر داشته باشد، این است که می خواهد کدام فضا را مجهز به تجهیزات نظارتی کند. از آنجا که کالای متفرقه بی نام در بازار زیاد است، اختلاف قیمت در بازار تجهیزات نظارتی بسیار زیاد شده است و این شکاف موجود موجب شده تا بسیاری از کاربران مبنا را قیمت محصولات نو نیم قرار دهند. با این وجود اگر کسی قصد تجهیز یک فضای کوچک با کلی نگری دارند، هایک ویژن بهترین انتخاب برای آنها خواهند بود اما می توانند با هزینه کمتر از همان دوربین های مداربسته متفرقه استفاده کنند.