صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم

دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم

1399/12/05 | بازدید 450

5.0 از 6 رای

دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم در محصولات هایک ویژن و هایلوک دیده می شود. فروشگاه کمیران عرضه کننده اصلی این دو برند است. اگر در محدوده جمهوری دنبال یکی از قدیم ترین و باسابقه ترین فروشگاه های عرضه کننده محصولات هایک ویژن می گردید، حتما از فروشگاه کمیران غافل نشوید. همچنین فروشگاه کمیران بیش از 3 سال است که محصولات هایلوک را به طور رسمی به کاربران گرامی عرضه می کند؛ دقیقا از روز نخست ورود این برند به بازرا تجهیزات نظارتی.

حال با ما همراه باشید تا در این مقاله با عنوان دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم می خواهیم دوربینهای مداربسته ای را معرفی کنیم که دارای این قابلیت هستند. این مقاله یکی از مهمترین و پرکاربردترین مقالات وبسایت فروشگاه کمیران خواهد بود.

کاربرد رم در دوربین مداربسته

اگر بخواهیم دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم را بررسی کنیم باید این محصولات را به دو دسته تقسیم کنیم.

  • دسته نخست و کاربرد مهم رم در محصولات مبتنی بر قابلیت وای فای است
  • دسته دوم در محصولات تحت شبکه با سیم است

در هر دو سر از محصولات فوق، ساز و کار رم به یک شکل است که در بند بعدی به طور کامل شرح خواهیم داد که اگر دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم از دو برند هایک ویژن و هایلوک خریداری کردید، چگونه می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

استفاده از رم به جای هارد

در حالت عادی به همراه تجهیزات نظارتی کامل، هارد به فروش می رسد که با جایگذاری آن داخل دستگاه، می توانید اطلاعات و وقایع را در آن ذخیره کنید و در زمان نیاز به آن رجوع کرده و بررسی های لازم را انجام دهید. در مواقعی که شما از دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم استفاده می کنید، این امکان برای شما فراهم می شود تا به جز هارد روی رم هم فرایند ذخیره سازی را انجام دهید.

دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم میکرو SD

در محصولات هایک ویژن و هایلوک به طور کلی برای محصولات از رم میکرو SD استفاده می شود. این رم در داخل جای مخصوص به خود قرار می گیرد و می تواند وقایع را در خود ذخیره کند. اکثر دوربینهای مداربسته هایک ویژن و هایلوک توان پشتیبانی از رم تا ظرفیت 128 گیگابایت را دارند.

یکی از مشخصه های واضح در هر دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم این است که کلیه این محصولات از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برند و هیچ دوربین مداربسته با ماهیت آنالوگ این قابلیت را ندارد.

محصولات مبتنی بر قابلیت وای فای

دوربینهای مداربسته بی سیم و مبتنی بر قابلیت وای فای نیازی به دستگاه NVR ندارند و به خودی خود مستقیم روی دیوار یا زیر سقف نصب شده و بدون هیچ کابلی راه اندازی می شود. تنها باید به دوربین مداربسته برق برسد تا تصویر را به کاربر ارائه دهد. این محصولات که در انتهای پارتنامبرشان حرف W دیده می شود، دارای قابلیت وای فای هستند. این محصولات به شرح زیر معرفی می شوند:

محصولات تحت شبکه با سیم

اگر درخصوص پارتنامبر محصولات هایک ویژن مطالعه کرده باشید، می دانید که آن دسته از محصولاتی که در پارتنامبرشان حرف F دیده می شود، دارای قابلیت اتصال به رم هستند. این یک اصل قدیمی در مطالعه پرتنامبرهای هایک ویژن است، در حالی که امروزه بسیاری از دوربینهای مداربسته سری G0 هم از این قابلیت بهره می برند. برای آنکه بدانید کدام دوربین مداربسته با قابلیت اتصال رم از برند هایک ویژن و هایلوک موجود است، به محصولات زیر توجه کید: