صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M

دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M

1399/05/28 | بازدید 407

5.0 از 4 رای

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-B120-M در فروشگاه کمیران موجود شد. این محصول پس از مدت زمانی وقفه بار دیگر به فروش می رسد. فروشگاه کمیران که عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایلوک، در ایران را به یدک می کشد، تمام محصولات خود را با گارانتی درسا یا پارس ارتباط به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی فنی دوربین مداربسته مذکور خواهیم پرداخت و آن را معرفی خواهیم کرد. محصولات هایلوک دارای دو سری محصولات IP و HD است که در حال حاضر پس از وقفه نسبتا طولانی و باز شدن راه های ارتباطی تجاری و همچنین ثبات نسبی قیمت ارز، موجودی محصولات شارژ شد و فروشگاه کمیران به عنوان مرجع رسمی و معتبر این محصولات، موجودی خود را همواره در اوضاع بسیار مطلوبی قرار می دهد.

THC-B120-M

دوربین مداربسته بولت فلزی هایلوک با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و دید در شب 20 متر، یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که دنبال مشاهده کلیات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. به تازگی فروشگاه کمیران این دوربین مداربسته محبوب و پرفروش گذشته را که مدتی با کسری موجودی مواجه شده بود، موجود کرده و به فروش می رساند. این دوربین مداربسته با دید در شب پنهان و بدنه تمام فلز استوانه ای شکل پایه دار به دیوار نصب می شود و با زاویه دید 3.6 میلیمتر و دید در شب 20 مترمربع عرضه می شود.

بررسی بدنه دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بولت به دلیل اینکه معمولا در فضاهای بیرونی نصب می شوند و در معرض آسیبهای محیطی هستند، بهتر است از بدنه فلزی ساخته شوند. دوربین مداربسته هایلوک B-120-M با بدنه تمام فلز کاملا مناسب استفاده در فضاهای بیرونی است. حال با توجه به این موارد، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در فروشگاه کمیران دوربین های مداربسته بولت از جنس تمام فلز یا ترکیب فلز و پلاستیک هستند.
  • در فروشگاه کمیران به مشتریان توصیه می شود اگر دوربین مداربسته را در فضای بیرون و در معرض گرد و غبار یا بارندگی نصب می کنند، قطعا از بدنه فلزی استفاده کنند.

کوچکترین دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-B120-M یک دوربین مداربسته بولت کیس کوچک است. بولت کیس کوچک آن دسته از محصولاتی است که دید در شب دوربین مداربسته بسیار کم است. این دوربین مداربسته دارای دید در شب پنهان است و شب با تاریکی مطلق، دید در شب آن به طور هوشمند فعال می شود. این دوربین مداربسته با ابعاد بسیار کوچک، به عنوان کوچکترین دوربین مداربسته بولت در فروشگاه کمیران عرضه می شود. البته دوربین مداربسته بولت HD کیس کوچک 4 مگاپیکسل هایلوک هم دقیقا همین ابعاد را دارد. از لحاظ ابعادی دوربین مداربسته جنس فلز با نوع مشابه پلاستیکی آن تفاوتی ندارد.

معرفی دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-B120-M

این دوربین های مداربسته دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • جنس بدنه این محصولات تمام فلز است.
  • مقاومت این دوربین های مداربسته IP66 است.
  • ابعاد این دوربین مداربسته کوچک و دارای حدود 290 گرم سنگینی است.