صفحه اصلی مقالات دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 2143

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 2143

1399/06/12 | بازدید 468

5.0 از 5 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS به عنوان یک محصول با قابلیت اتصال صدا در فروشگاه کمیران موجود است. این محصول با گارانتی پارس ارتباط و دو سال گارانتی اصلی با ضمانت اصالت کالا به کاربران و همکاران گرامی عرضه می شود. فروشگاه کمیران که عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، در کشور را به یدک می کشد، تمام محصولات خود را با گارانتی پارس ارتباط به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی فنی دوربین مداربسته مذکور خواهیم پرداخت و آن را معرفی خواهیم کرد. این محصول دارای تکنولوژی تحت شبکه است.

DS-2CD2143G0-IS

دوربین مداربسته دام وندال فلزی هایک ویژن که لنز آن داخل یک حباب شیشه ای قرار دارد با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل و با دید در شب مطلوب یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فضای مورد نظر خود را با دوربین مداربسته باکیفیت تجهیز کنند. این دوربین مداربسته جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات با قابلیت اتصال میکروفون به شمار می رود. دید در شب این دوربین مداربسته غیر پنهام است و در شب نقاط مادون قرمز آن به طور واضح روشن می شود و افراد را متوجه وجود دوربین مداربسته خواهد کرد.

بررسی قابلیت اتصال صدا

دوربین مداربسته دام بیشتر در فضای داخلی کاربرد دارد و یکی از مواردی که کاربران زیاد درباره آن سوال می پرسند، ضبط صدای محیط توسط دوربین مداربسته است. در این باره باید این نکته را یادآور شویم که دوربین مداربسته 2143 زیر دسته تکنولوژی تحت شبکه هایک ویژن یک دوربین مداربسته دام با لنز ثابت است که این قابلیت را دارد. کاربر می تواند با اتصال یک عدد برد صدا به آن صدای محیط را دریافت و بازنگری کند. برای بهره مندی از قابلیت برد صدا باید یک عدد آداپتور هم برای برد صدا در نظر گرفت تا برق مورد نیاز را تامین کند.

وضوح 4 مگاپیکسل

اگر قصد خرید دوربین مداربسته با قابلیت دریافت صدای محیط را دارید و می خواهید حتما از دوربین مداربسته شما دام باشد، ارزانترین گزینه پیش روی شما همین مورد است. البته دوربین مداربسته کیوب با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل هم موجود است ولی کارایی و فرمت آن تفاوتهای زیادی دارد. وضوح تصویر 4 مگاپیکسل جزو محصولات با کیفیت محسوب می شود. همین کیس دوربین مداربسته با همین ظاهر و همین قابلیت ها با وضوح تصویر 6 و 8 مگاپیکسل هم موجود دارد. دوربین مداربسته 6 مگاپیکسلی آن 2163 و دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل آن 2183 است.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS

این دوربین های مداربسته دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • جنس بدنه این محصول فلزی است.
  • مقاومت این دوربین های مداربسته IP66 است.
  • ابعاد این دوربین مداربسته ستاندارد است و دارای حدود 610 گرم سنگینی است.
  • این دوربین مداربسته از قابلیت اتصال یک عدد رم تا ظرفیت 128 گیگابایت بهره می برد.
  • این دوربین مداربسته از قابلیت WDR برخوردار است.