صفحه اصلی مقالات دوربین مداربسته پلاکخوان

دوربین مداربسته پلاکخوان

1398/11/12 | بازدید 537

5.0 از 8 رای

دوربین مداربسته پلاکخوان هایک ویژن یک محصول پروژه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که با قیمت بسیار بالا عرضه می شود. دوربین های مداربسته سری 4A با تکنولوژی تحت شبکه، با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت های زیر را به کاربر ارائه می دهد:

  • بهره مندی از قابلیت WDR که با استفاده از آن نور محیط به طور هوشمندانه در تصویر تفکیک می شود.
  • دارای ویژگی شناسایی شماره پلاک در سرعت بالا.
  • برخورداری از تعریف 2 لیست سفید و سیاه و جست و جوی هوشمند موارد موردنظر

لیست سفید و سیاه دوربین های مداربسته پلاکخوان به چه شکل است؟

از آنجا که دوربین های مداربسته پروژه ای پلاکخوان هایک ویژن مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، از این قابلیت بهره می برند که برای آن یک لیست سفید تعریف کرد و با جست و جوی هوشمند، تمام خودروهایی که با این شماره موردنظر از فضای مورد نظارت توسط دوربین های مداربسته شناسایی شوند و ساعت دقیق تردد آنها اعلام شود. لیست سیاه هم مثل لیست سفید دارای قابلیت تعریف شماره های موردنظر است با این تفاوت که می توان دستور داد به محض تردد این خودروها، دوربین مداربسته به کاربر هشدار دهد.

ثبت پروژه از طریق فروشگاه کمیران

در صورتی که می خواهید دوربین مداربسته پلاخوان تهیه کنید، و برند موردنظرتان نیز هایک ویژن است، می توانید با شماره 02166734266 یا 09901200130  َتماس بگیرید و پروژه خود را ثبت کنید. به محض ثبت پروژه، قیمت دوربین های مداربسته موردنظرتان توسط واحد فروش مجموعه کمیران، به شما اعلام خواهد شد. برند هایک ویژن بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در سرتاسر دنیا محسوب می شود.

قیمت بالای محصولات پروژه ای هایک ویژن

محصولات هایک ویژن قیمت بالایی دارند و در پروژه های بزرگ با تعریف بودجه بالا کاربرد دارند. در مواردی که پروژه ها کوچک هستند و میزان بودجه در نظر گرفته زیاد نیست، می توانید از موارد جایگزین استفاده کنید یا برند هایلوک را خریداری کنید. این موارد جایگزین، هوش مصنوعی ندارند اما با استفاده از قابلیت WDR نور محیط تفکیک می شود و پلاک به سادگی قابل خوانش خواهد بود.

معرفی محصولات جایگزین دوربین های مداربسته پلاکخوان

در این بند می خواهیم به معرفی چند دوربین مداربسته برای جایگزینی دوربین های مداربسته پلاکخوان اشاره کنیم. ابتدا از تکنولوژی تحت شبکه شروع می کنیم.

  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5
  • دوربین مداربسته هایلوک مدل IPC-B640H-Z

موارد با قیمت مناسب تر در تکنولوژی توربو اچ دی مورد زیر موجود است:

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5

این دوربین مداربسته از تکنولوژی دیجیتال بهره می برد و یک دوربین مداربسته بولت کیس بزرگ محسوب می شود. لنز این دوربین مداربسته ثابت است و باید در فضایی که موردنظرمان است به طور ثابت مقابل سوژه قرار بگیرد. با توجه به آنکه این دوربین مداربسته از قابلیت WDR بهره می برد، نور محیط مانع بروز مشکل در شناسایی سوژه نمی شود و به طور واضح شماره پلاک خوانده می شود. فقط اگر خودرو با سرعت بالا در حرکت باشد امکان خواندن شماره پلاک وجود ندارد. این دوربین مداربسته همچنین از قابلیت 50 متر دید در شب بهره می برد و یک فضای مربعی تقریبا 7 متر در 7 متر را پوشش می دهد. این دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی از قیمت مناسبتری نسبت به دوربین های مداربسته پروژه ای دارد.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته هایلوک مدل IPC-B640H-Z

این دوربین مداربسته موتورایز با لنز متغیر می تواند بدون آنکه کاهش کیفیت داشته باشد، بر روی سوژه زوم کند و با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل، یک انتخاب خوب برای خواندن پلاک های خودروهاست. قابلیت WDR این دوربین مداربسته نور محیط را تفکیک می کند و اگر خودرو با سرعت بالا در حرکت نباشد، به راحتی پلاک آن قابل خواندن است. دید در شب این دوربین مداربسته 30 مترمربع است. این دوربین مداربسته گرانترین دوربین مداربسته بولت برند هایلوک است.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D8T-IT3

این دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل با قابلیت WDR و 50 مترمربع دید در شب می تواند پلاک خودرو را شناسایی کند. این دوربین مداربسته تحت شبکه نیست و نسبت به دو مورد دیگر کیفیت پایین تری دارد و قیمت آن هم چندان بالا نیست.