صفحه اصلی مقالات دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3

دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3

1399/11/26 | بازدید 409

5.0 از 3 رای

دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3 در فروشگاه کمیران موجود شد. این محصول پس از مدت زمان طولانی بار دیگر به فروش می رسد. فروشگاه کمیران به عنوان متولی اصلی فروش محصولات هایک ویژن در ایران، پس از ورود مجدد این سری محصولات به ایران، دوباره در تعداد بالا این محصولات را در قالب یک دوربین مداربسته دام و یک دوربین مداربسته بولت به فروش می رساند. دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3 در فروشگاه کمیران با گارانتی پارس ارتباط عرضه می شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا این سری محصولات برای شما به طور کامل معرفی شوند.

VFIR3 Series

دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3 در فروشگاه کمیران در قالب دو دوربین مداربسته پایه دار و دوربین مداربسته سقفی که هر دو تمام فلز هستند، عرضه می شود. این محصولات با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و با دید در شب بالا یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فضای مورد نظر خود را با دوربین مداربسته حرفه ای تجهیز کنند. این دوربین مداربسته به دلیل مجهز بودن به لنز متغیر، هم برای نظارت از یک فضای کلی مناسب است هم برای نظارت از جزئیات.

به تازگی فروشگاه کمیران این دوربین مداربسته محبوب و پرفروش گذشته را که مدتی در ایران موجود نبود، موجود کرده و به فروش می رساند. این محصولات به دلیل لنز متغیر خود دارای قیمت بالایی هستند. البته به دلیل کاهش نسبی قیمت ارز در چند ماه اخیر، این محصول با درصد تخفیف بیشتری نسبت به گذشته به کاربران گرامی عرضه می شود.

این دو دوربین مداربسته وریفوکال این دوربین مداربسته با دید در شب غیر پنهان با فاصله کانونی دید 2.8 میلیمتر به 12 و دید در شب 40 مترمربع، تنها دوربینهای مداربسته وریفوکال با تکنولوژی توربو اچ دی در برند هایک ویژن عرضه می شود.

بررسی لنز متغیر

معمولا دوربینهای مداربسته با لنز متغیر در جایی مورد استفاده قرار می گیرد که کاربر می خواهد بدون آنکه کیفیت تصاویر دریافتی اش کم شود، تصاویر را زوم کند و سوژه موردنظر را رصد کند. لنز متغیر به دو صورت است:

  • وریفوکال
  • موتورایز

دوربین مداربسته وریفوکال از طریق یک اهرم پایین لنز کار می کند و زاویه دید آن تغییر می کند. در دوربین مداربسته موتورایز اما از طریق دستگاه این امر میسر می شود.

در برند هایک ویژن دوربین مداربسته وریفوکال Turbo HD فقط در سری VFIR3 دیده می شود اما دوربین مداربسته موتورایز توربو اچ دی هایک ویژن تنوع بیشتری دارد.

معرفی دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3

این سری دوربین مداربسته در حال حاضر در قالب دو محصول زیر عرضه می شود:

این دو دوربین مداربسته به جز شکل ظاهری و کاربرد آن در فضای داخل و بیرون، در تمامی موارد کاملا مشابه به یکدیگر هستند که می خواهیم در این بند این دو دوربین مداربسته را با نشانه هایشان معرفی کنیم:

  • این دو دوربین مداربسته ساخت شرکت هایک ویژن هستند که باکیفیت ترین و مرغوب ترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود.
  • این دو دوربین مداربسته هایک ویژن دارای تکنولوژی Turbo HD است که در تجهیزات نظارتی دارای قیمت ارزانی است و از تکنولوژی تحت شبکه قدیمتر بوده و خواهان بیشتری دارد.
  • این دو دوربین مداربسته هایک ویژن توربو اچ دی از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل بهره می برند که در حال حاضر وضوح بالایی در بین تمام محصولات نظارتی محسوب نمی شود.
  • این دو دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی هایک ویژن توربو اچ دی با تمام دستگاه های DVR هایک ویژن ست می شوند.

ویژگی های دوربینهای مداربسته هایک ویژن سری VFIR3

حالا پس از معرفی این دو محصول می خواهیم ویژگی های آنها را هم بررسی کنیم:

  • این دو دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی هایک ویژن توربو اچ دی که با تمام دستگاه های DVR هایک ویژن ست می شوند، دارای دید در شب 20مترمربع هستند.
  • لنز این دو دوربین مداربسته متغیر است و با فاصله کانونی 2.8 به 12 میلیمتر قرار دارد.
  • هر دوی این محصولات دارای قابلیت DWDR هستند.
  • مقاومت بالا و بهره مندی از قابلیت IP66 یک ویژگی مهم این دو محصول است که با بدنه پلاستیکی دارای یک بدنه قوی هستند.
  • هر دوی این دوربینهای مداربسته دارای بیش از 700 گرم سنگینی هستند.