صفحه اصلی مقالات قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

1398/10/09 | بازدید 641

5.0 از 6 رای

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با توجه به لیستی که شرکت پارس ارتباط افزار ارائه می کند، به کاربران گرامی، فروخته می شود. حداکثر تخفیف اعمال شده برای کاربران غیر همکار، 7 درصد و بیشترین تخفیف مجاز برای ارئه به همکاران نظارت تصویری، 20 درصد است. در سایت کمیران تمام قیمت های محصولات هایک ویژن با تازه ترین تغییرات، به روز می شوند و در دسترس قرار می گیرد. برای تهیه دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش موردنظر، ابتدا باید نیازتان و توقعتان شناسایی شود، سپس اقدام به خرید کنید.

فروشگاه کمیران، کاربران را راهنمایی می کند

پس از تماس با شماره تلفن 02166764266 با کارشناسان فروش مجموعه کمیران مشاوره کنید تا شما را راهنمایی کنند و نسبت به نیازتان، دوربین مداربسته و دستگاه موردنظرتان را به شما معرفی کنند. فروشگاه کمیران واقع در پاساژ نادری در خیابان جمهوری، محصولات موردنظر کاربران را به صورت حضوری به فروش می رساند. ساعت کاری مجموعه کمیران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 16 است. برای مراجعه حضوری به طبقه یکم، پلاک 1 پاساژ نادری مراجعه کنید.

دوربین های مداربسته متنوع در فروشگاه کمیران

فروشگاه کمیران، نه فقط محصولات هایک ویژن بلکه محصولات هایلوک، نگرون و نیکسون را هم به فروش می رساند. محصولات موجود در فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن/ هایکویژن
  • دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک/ های لوک
  • دوربین مداربسته و دستگاه نگرون
  • دوربین مداربسته نیکسون

بهترین قیمت محصولات هایک ویژن در فروشگاه کمیران

در فروشگاه کمیران، تمام محصولات هایک ویژن، نگرون و نیکسون با بهترین قیمت به کاربران عرضه می شود. برای اطلاع از به روزترین قیمت های موجود در بازار، می توانید وارد لینک زیر شده و بر روی محصولات موردنظر کلیک کنید.

قیمت محصولات مجموعه کمیران

در این لیست ها، قیمت هایک ویژن از بقیه محصولات گرانتر است.این به آن دلیل است که تمام محصولات این برند، از بهترین شرکت تولید کننده دوربین مداربسته در جهان است. 

محصولات هایک ویژن چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین مداربسته هایک ویژن در 2 تکنولوژی توربو اچ دی و دیجیتال یا تحت شبکه(IP) به کاربران عرضه می شود. هم دوربین مداربسته دام، هم بولت و هم اسپیددام در این دو تکنولوژی موجود است. برای پروژه های بزرگ معمولا از دوربین مداربسته موتورایز یا پروژه ای تحت شبکه IP هایک ویژن استفاده می شود و برای پروژه های کوچک، دوربین های توربو اچ دی با مگاپیکسل پایین دام و بولت پیشنهاد می شود. هایک ویژن دارای دوربین های مداربسته 2، 3، 5 و 8 مگاپیکسل در تکنولوژی توربو اچ دی است و دارای دوربین های مداربسته، 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل در تکنولوژی تحت شبکه است. دستگاه های DVR(مناسب برای تکنولوژی توربو اچ دی) دارای 4 تا 32 کانال تصویر و دستتگاه های NVR(مناسب برای تکنولوژی تحت شبکه) دارای 4 تا 128 کانال تصویر است.

گارانتی محصولات فروشگاه کمیران

پس از خرید از مجموعه کمیران، مطمئن باشید که کالای اصل با بهترین ضمانت خریداری کرده اید. تمام محصولات هایک ویژن با ضمانت 2 ساله به کاربران ارائه خواهد شد.