صفحه اصلی مقالات قیمت محصولات هایلوک بدون تغییر

قیمت محصولات هایلوک بدون تغییر

1399/11/05 | بازدید 506

5.0 از 6 رای

قیمت محصولات هایلوک بدون تغییر در لیست جدید ارائه شد. برخلاف پیش بینی ها مبنی بر ارزان شدن محصولات هایلوک در ماه جاری، این امر میسر نشد. در لیستی که بهمن ماه سال جاری منتشر شد، جدیدترین محصولات برند هایلوک معرفی شد که برای اولین بار در ایران قیمتگذاری شدند؛ مابقیه محصولات قدیم همان قیمتهای گذشته خود را دارند. قیمتهای محصولات هایلوک توسط شرکت درسا به رسمیت شناخته شده در ایران و فروشگاه کمیران به نمایندگی از این محصولات، قیمتهای شرکت درسا را مبنای کار خود قرار می دهد.

برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت محصولات هایلوک به لینکهای زیر مراجعه کنید:

اگرچه مبنای قیمتگذاری محصولات هایلوک بر اساس قیمت دلار 28هزار تومانی بود اما در ماه جاری با توجه به ارزانتر شدن قیمت دلار و ثبت نسبی آن روی قیمت 23 هزار تومان، باز هم قیمت محصولات هایلوک ارزان نشد و شرکت درسا تصمیم گرفته، همچنان محصولات هایلوک را به همان گرانی 5 ماه پیش به فروش برساند.

از مجموعه کمیران تخفیف و هدیه دریافت کنید

برای بهره مندی از تخفیف ویژه وبسایت کمیران باید عضو سایت شوید.

پس از عضویت در وبسایت و خرید آنلاین بیش از 3 میلیون تومان، می توانید از هدایای ویژه این وبسایت بهره مند شوید.

قیمت محصولات هایلوک تا پایان بهمن ماه تغییر نمی کند

قیمت محصولات هایلوک در 7 ماه نخست سال 99 چندین بار مشمول تغییر شد اما از اواسط مهرماه تا کنون هیچ تغییر نکرده است. دلیل اصلی تغییرات قیمت محصولات هایلوک افزایش قیمت ارز در 7 ماه نخست سال جاری بود. به یکباره اما قیمت ارز از مهر ماه به بعد با کاهش قیمت رو به رو شد و همین امر باعث شد تا از آن تاریخ به بعد دیگر قیمت محصولات هایلوک افزایش پیدا نکند. پیشبینی می شود اگر تا پایان بهمن ماه قیمت ارز روند نزولی خود را حفظ کند، تا انتهای سال لیست قیمت جدیدی منتشر شود و در آن شاهد کاهش چند درصدی قیمت محصولات هایلوک باشیم.

قیمتهای به روز شده در وبسایت کمیران

وبسایت فروشگاه کمیران به عنوان یک مرجع پیشگام در اطلاع رسانی قیمتهای جدید محصولات به شمار می رود. افزون بر مراجعه به سایت، می توانید در لحظه استعلام قیمت محصولات هایلوک را از کارشناسان فروش این فروشگاه بگیرید. شماره های زیر در دسترس شما قرار دارند تا علاوه بر اعلام قیمت لیست محصولات به شما تخفیف ویژه همکاری محصولات را اعلام کنند:

  • شماره تلفن ثابت فروشگاه کمیران : 02166764266
  • شماره تلفن همراه فروشگاه کمیران : 09901200130

محصولات جدید در لیست قیمت هایلوک

در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده برای محصولات هایلوک دو محصول از تکنولوژی Turbo HD با ویژگی های بسیار بالا به چشم می خورد. این محصولات شامل یک دوربین مداربسته TVI و یک عدد دستگاه DVR است. این محصولات به شرح زیر معرفی می شود:

ویژگی جدیدترین محصولات هایلوک

طی روزهای آتی محصولات هایلوک به تفکیک به شما معرفی خواهند شد اما در این بند می خواهیم ویژگی های کلی این دو محصول را معرفی کنیم:

  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل است و دستگاه DVR هم از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند.
  • هر دو محصول از نسل جدید محصولات هایلوک است که دوربین مداربسته با قابلیت PIRL عرضه شده و دستگاه هم با فرمت ضبط +H.265PRO

مقایسه قیمت هایلوک و هایک ویژن

این 2 دوربین مداربسته نمونه متناظر در برند هایک ویژن هم دارند. قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل با بهره مندی از قابلیت PIRL در حال حاضر دست نیست اما نمونه متناظر دستگاه 216G-K1 در برند هایک ویژن مدل 7216HGHI-K1 است که با قیمت 3,883,000 تومان قیمت گذاری شده است.