صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک تیر99 افزایش یافت

قیمت هایلوک تیر99 افزایش یافت

1399/04/02 | بازدید 491

5.0 از 5 رای

قیمت هایلوک تیر99 افزایش یافت. در تابستان سال 1399 شرکت درسا و پارس ارتباط افزاز قیمت های محصولات هایلوک را افزایش دادند. اکثر محصولات هایلوک در هر دو تکنولوژی IP و HD با افزایش رو به رو شدند و فقط چند مورد انگشت شمار از تکنولوژی IP بوده که کاهش قیمت داشتند. فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران، که از سیاست قیمتگذاری شرکت های پارس ارتباط و درسا تبعیت می کند، در وبسایت خود، قیمتهای این محصولات را افزایش داده است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات هایلوک در هر دو تکنولوژی توربو اچ دی و تحت شبکه لینکهای زیر را مشاهده کنید:

هایلوک در سومین سال فعالیت خود

شرکت هایک ویژن که عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی را در جهان به یدک می کشد، محصولات هایلوک را با قیمت اقتصادی به بازار عرضه کرده است. این برند به اندازه هایک ویژن شناخته شده نیست، اما رفته رفته دارد جای خود را در میان همکاران نظارت تصویری باز می کند. این برند ارزان قیمت و قابل اعتماد، برای پروژه های نه چندان بزرگ یک گزینه ایدئال محسوب می شود. افرادی که نمی خواهند برای تجهیزات خود زیاد هزینه کنند، می توانند محصولات هایلوک را جایگزین هایک ویژن کنند. هایلوک یک شاخه معتبر و خوشنام از برند هایک ویژن است که به تازگی دومین سال تولد خود را پشت سر گداشت.

لیست قیمت به روز شده محصولات هایلوک

تمام کاربران و همکاران گرامی می توانند محصولات هایلوک را با لیست جدید از فروشگاه کمیران تهیه کنند. تقریبا تمام محصولات هایلوک با افزایش 10 درصدی قیمت مواجه شده اند. تمام محصولات به روش های زیر قابل عرضه به مشتریان خواهد بود:

  • مراجعه حضوری به فروشگاه کمیران به نشانی جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک 1
  • تماس تلفنی با شماره 02166764266
  • ارسال سفارش از طریق نرم افزار واتس اپ به شماره 09901200130
  • خرید از طریق وبسایت کمیران به نشانی www.camirancctv.com

تخفیف ویژه برای مشتریان فروشگاه کمیران

اگر از وبسایت کمیران خرید اینترنتی داشته باشید، به صورت خودکار از 7 درصد تخفیف ویژه اعضای وبسایت بهره مند خواهید شد. اگر از همکاران نظارت تصویری هستید، می توانید با تماس تلفنی و ارسال عکس کارت همکاری خود، از تخفیف ویژه همکاری بهره مند شوید.

اقدام مشترک شرکت پارس ارتباط و شرکت درسا

محصولات هایلوک در فروشگاه کمیران با گارانتی درسا یا پارس ارتباط عرضه می شود. در اقدامی مشترک هر دو شرکت پارس ارتباط و درسا قیمت محصولات هایلوک را 10 درصد افزایش داده اند. پیش از این افزایش قیمت، شکاف قیمت میان محصولات هایک ویژن و هایلوک کمی زیاد بود که پس از این افزایش قیمت اختلاف چندانی میان دو برند هایک ویژن و هایلوک از لحاظ قیمتی وجود ندارد. پیشبینی می شود طی روزهای آتی بار دیگر محصولات هایک ویژن هم افزایش قیمت تازه ای را تجربه کنند.

جدیدترین محصولات هایلوک

در لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت درسا و پارس ارتباط افزار، دو مورد محصول جدید نسبت به لیست های قبلی این شرکتها دیده شده است. این محصولات دو دستگاه NVR هایلوک است که برای اولین بار در ایران قیمتگذاری می شود. مابقی محصولات در لیست های قبلی ارائه شده از سوی این شرکتها هم وجود داشته و محصول تازه ای به شمار نمی روند. لازم به ذکر از محصولات فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران دارای گارانتی اصلی شرکت پارس ارتباط افزار یا درسا هستند.

دستگاه های NVR هایلوک مدل 104MH-D/4P و 108MH-D/8P

دو دستگاه 4 کانال و 8 کانال به بازار ایران وارد شده و در جدیدترین لیست قیمت هایلوک دیده می شود. هر دو دستگاه به تعداد کانالهای تصویرشان PoE دارند و با قیمت های به ترتیب 17,910,000 ریال و 28,210,000 ریال در فروشگاه کمیران عرضه می شود. ویژگی های مشترک این دو محصول به شرح زیر است:

  • دستگاه NVR تحت شبکه هایلوک
  • دارای تکنولوژی دیجیتال یا همان IP
  • دارای بدنه تمام فلزی و ابعاد متوسط
  • ست شدن با تمام دوربین های مداربسته تحت شبکه هایلوک یا هایک ویژن
  • دارای پهنای باند خروجی 60 مگابیت بر ثانیه
  • بهره مندی از قابلیت PoE به تعداد تمام کانالهای تصویر دستگاه
  • بهره مندی از اتصال تک هارد تا ظرفیت 6 ترابایت
  • بهره مندی از فرمت ضبط +H265

مقایسه قیمت هایلوک و هایک ویژن

حالا که قیمتهای هایلوک با افزایش 10 درصدی قیمت رو به رو شده اند، پیشبینی می شود در روزهای آینده باز هم قیمت های هایک ویژن افزایش داده شود؛ چرا که در حال حاضر بعضی از محصولات هایلوک از هایک ویژن گرانتر هستند و این نشان دهنده غیرواقعی بودن قیمتهای هایلوک است.

  • دستگاه DVR با 8 کانال سری Q هایلوک با قیمت 25,850,000 ریال
  • دستگاه DVR با 8 کانال سری Q هایک ویژن با قیمت 24,330,000 ریال
  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل هایلوک با قیمت 5,950,000 ریال
  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل هایک ویژن با قیمت 5,440,000 ریال