صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک مرداد99 افزایش یافت

قیمت هایلوک مرداد99 افزایش یافت

1399/05/14 | بازدید 409

5.0 از 5 رای

قیمت هایلوک مرداد99 افزایش یافت. شرکت درسا که اصلی ترین واردکننده برند هایلوک در ایران است، در پنجمین ماه سال، قیمت محصولات هایلوک را باز هم افزایش داد. این اتفاق در زمان ثبات قیمت ارز رخ داد و آنچه که در روزهای گذشته شامل حال افزایش بی سابقه قیمت دلار شده بود، خروجی خود را در این تاریخ نشان داد اما افزایش آن بسیار زیاد نبود و حتی بعضی از محصولات انگشت شمار هم کاهش قیمت داشته است. تغییرات قیمت هایلوک به دلیل عوامل زیر است:

  • انتشار لیست در قیمت دلار 23 هزار تومانی پس از دلار 17 هزار تومانی
  • باز شدن راه های ارتباطی و افزایش بارگیری محصولات در راه با قیمت جدید ارز
  • تورم در جامعه و تسری آن به تمام محصولات

مشاهده لیست جدید محصولات هایلوک

در وبسایت فروشگاه کمیران به سرعت تمام قیمت ها آپدیت می شود و لیست قیمت در قالب فایل JPEG در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

احتمال واردات کالاهای جدید

در وبسایت رسمی هایک ویژن در قسمت محصولات هایلوک، خبر از انتشار کالاهای جدید داده است. برای اطلاع از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

همانطور که می دانید، راه های ارتباطی میان چین و ایران و امارات و ایران باز شده است. بر این اساس احتمال ورود کالاهای جدید به ایران هم وجود دارد. خیلی وقت است که کالاهای قدیم و قابلیت های قدیم وارد ایران می شود و انتظار می رود شاهد یک دگردیسی در ورود محصولات هایلوک به کشور باشیم. قیمت محصولات هایلوک مرداد99 افزایش یافت و حتما پس از ورود کالاها و انجام کارهای اولیه آن، بار دیگر محصولات هایلوک گران خواهد شد.

انتشار لیست در قیمت دلار 23 هزار تومانی

دلار تا قیمت 26 هزار تومان هم افزایش پیدا کرد و شرکت درسا قصد افزایش قیمت محصولات هایلوک تا 20 درصد را داشت اما پیش از این اقدام، قیمت دلار تا 20 هزار تومان کاهش یافت و در حال حاضر روی قیمت 23هزار تومان به ثبات رسیده است. همین امر باعث شد تا افزایش قیمت عمده محصولات با افزایش 12 درصدی مواجه شود و چند مورد هم قیمتشان ثابت ماند یا حتی چند درصدی هم کمتر شد.

بارگیری با قیمت دلار 26 هزار تومانی

بسیاری از محصولات وارداتی توسط شرکت درسا به دلیل نوسانات قیمت ارز، با مشکل ترخیص مواجه شده و به زودی پس از حل شدن این مشکل، موجودی محصولات افزایش خواهد یافت و شاید باز هم شاهد افزایش قیمت دیگری باشیم. از ابتدای سال 99 تا کنون این برای بار سوم است که محصولات هایلوک گران می شود.

تورم لجام گسیخته در جامعه

در حال حاضر بسیاری از کالاها در جامعه دچار افزایش قیمت شده است. این امر قدرت خرید را از مردم جامعه سلب کرده و هر فروشنده ای اقدام به افزایش قیمت کالای خود می کند. حتی بسیاری از موجودی های از قبل پیش از گرانی ارز هم مشمول این افزایش قیمت لجام گسیخته شده است. تنها راه نجات این از این اوضاع، رسیدن به شرایط ثبات قیمت ارز است.