صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک مهر99 افزایش یافت

قیمت هایلوک مهر99 افزایش یافت

1399/07/05 | بازدید 328

5.0 از 5 رای

قیمت هایلوک تیر99 افزایش یافت. در آغاز فصل سال 1399 شرکت درسا و پارس ارتباط افزاز قیمت های محصولات هایلوک را افزایش دادند. افزایش قیمت ارز و تمام کالاها در کشور به یک اتفاق عادی تبدیل شده و هر روز شاهد شیب نه چندان ملایم رو به بالای قیمتها هستیم. در تازه ترین لیست ارائه شده از سوی شرکت درسا و پارس ارتباط، قیمت هایلوک مهر99 افزایش یافت و این قیمت ها بر مبنای دلار 26 هزار تومانی ثبت شده و هرگونه افزایش قیمت در قیمت دلار، لیست قیمت محصولات هایلوک را هم با افزایش قیمت رو به رو خواهد کرد. در این مواقع به نکات زیر در خرید محصولات توجه کنید:

  • با قرار نگرفتن در صف خرید دلار و عدم تقاضای آن، در گرانتر نشدن قیمت دلار جامعه را یاری کنید.
  • خرید کالای خود را در زمان ثبات قیمت ارز انجام دهید و به محض افزایش قیمت، به سمت خرید کالا هجوم نیاورید.
  • تورم را بیش از وقوع بیان نکنید و آن را به جامعه تسری ندهید.

مشاهده لیست جدید محصولات هایلوک

شما کاربران گرامی و همکاران محترم، می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کمیران به سرعت از قیمت جدید محصولات آگاه شوید. تمام قیمت ها در وبسایت به سرعت آپدیت می شود و لیست قیمت در قالب فایل JPEG در اختیار شما قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

هیچ محصول جدیدی در لیست هایلوک نیست

وبسایت فروشگاه کمیران همواره به عنوان یک پیشگام در عرصه محصولات، در اسرع وقت به هنگام عرضه کالاهای جدید، آنها را به کاربران معرفی می کند. در سال جدید هیچ محصولی از هایلوک به تازگی وارد کشور نشده و این موضوع کمی نگران کننده به نظر می رسد. عدم تنوع کالاهای جدید، بازار را راکد می کند و برای خیلی از مشتریان جذابیت پیگیری آن برند کاسته می شود. امید است محصولات جدید هایلوک در ماه های آتی وارد ایران شود؛ چرا که بسیاری از محصولات به تازگی در شرکت هایک ویژن ساخته شده و به عنوان برند هایلوک در بازار کشور مبدا عرضه می شود اما تا کنون هیچ تقاضایی برای ورود آنها به ایران صورت نگرفته است.

افزایش 20 درصدی قیمتها

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اکثر محصولات پرفروش هایلوک با افزایش 20 درصدی همراه بودند. همانطور که گفته شد محصولات پرفروش شامل این افزایش قیمت هستند و محصولاتی که خواهان چندانی ندارند، مشمول این افزایش قیمت نیستند و چند کالا با قیمت قبل عرضه می شوند و چند کالاها هم افزایش بسیار جزئی در حد 10 هزار تا 100 هزار تومان داشته اند.

با فروشگاه کمیران در تماس باشید

کاربران گرامی و فروشندگان و همکاران محترم می توانند با شماره های زیر با فروشگاه کمیران در ارتباط باشند:

  • 02166764266
  • 09901200130