صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن

قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن

1399/11/24 | بازدید 516

5.0 از 4 رای

قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن. این یک خبر رسمی است که از سوی وبسایت فروشگاه کمیران مطرح می شود. پس از رسیدن قیمت محصولات هایلوک و هایک ویژن به بالاترین سطح خود در مهر ماه، دیگر قیمتهای آنها ثابت مانده و در حال حاضر با توجه به پایین آمدن قیمت دلار در چند ماه اخیر، تنها درصد تخفیف این محصولات است که افزایش پیدا کرده و همچنان لیست منتشر شده همان لیست مهرماه است.

درخصوص ورود محصولات جدید به ایران هم تا پایان سال 1399 پیشبینی می شود کالای جدیدی وارد بازار نشود و محصولات جدید شرکت هایک ویژن شامل محصولات هایک ویژن و هایلوک در آغاز سال 1400 به کاربران معرفی خواهند شد؛ پس در حال حاضر این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن باقی خواهد ماند.

کمیران؛ نمایندگی رسمی هایک ویژن

فروشگاه کمیران به عنوان متولی اصلی محصولات هایک ویژن و هایلوک این خبر را به طور رسمی اعلام می کند که قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن باقی خواهد ماند و هرچه در حال حاضر به کاربران عرضه می شود تا یک ماه دیگر هم عرضه خواهد شد. آخرین لیست قیمت در مهرماه بر مبنای قیمت دلار 28 هزار تومان ارائه شده بود و در حال حاضر با توجه به ورود دوباره قیمت ارز به کانال 26هزار تومان، شکاف قیمت نسبت به قبل کمتر است.

نوسانات قیمت ارز

طی ماه های گذشته که قیمت دلار تا مرز 20 هزار تومن هم کاهش یافت، لیست قیمت محصولات هایلوک و هایکویژن تغییر نکرد، الآن که دلار در مرز 26 هزار تومان معامله می شود، به طور قطع قیمتها ارزان نخواهد شد. با توجه به شیب افزایش قیمت ارز، در بدبینانه ترین حالت قیمت دلار تا پایان سال قطعا از 28 هزار تومان بیشتر نخواهد شد و اگر مبنای کار را برای افزایش قیمت بگذاریم، قطعا این اتفاق پس از تعطیلات نوروزی خواهد افتاد.

قیمت مختص همکاران

همکاران گرامی برای دریافت بیشترین درصد تخفیف همکاری می توانند با فروشگاه کمیران در تماس باشند و پس از ارتباط با کارشناسان فروش ما، از قیمتهای تخفیف خورده آگاهی پیدا کنند. شماره های زیر در دسترس همکاران و مشتریان گرامی قرار می گیرد:

  • 02166764266 و 02166764236
  • 09901200130 (واتس اپ)

همانطور که اشاره شد قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن باقی خواهد ماند و شما کاربران هر آنچه از قیمت محصولات این دو برند می دانید، مختص مهرماه است. برای مشاهده آخرین لیست قیمت منتشرشده می توانید به لینکهای زیر مراجعه کنید:

محصولات جدید هایک ویژن

همانطور که قیمت هایلوک و هایکویژن بدون تغییر تاپایان قرن است، لیست محصولات هایلوک و هایک ویژن هم بدون تغییر تاپایان قرن می ماند. تنها تفاوتی که در حال حاضر نسبت به لیست قبلی وجود دارد، شارژ مجدد دوربینهای مداربسته وریفوکال هایک ویژن است که مدتها بود عرضه نمی شد اما در روزهای پایانی قرن مجددا توسط فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن به فروش می رسد.

در مقاله بعدی این سری محصولات را به طور مفصل برای کاربران معرفی خواهیم کرد تا با آنها آشنایی کامل پیدا کنید.

مقایسه قیمت هایک ویژن و هایلوک

هایک ویژن و هایلوک در بازار تجهیزات نظارتی برترین کیفیت ممکن را ارائه می کنند و اگر قیمت آنها نسبت به محصولات بی نام و نشان کمی بالاتر است، به دلیل کیفیت آنهاست و توصیه اکید ما به شما کاربران این است که حتما از محصولات هایک ویژن و هایلوک محصولات موردنظر خود را انتخاب کنید یا گزینه سوم شما حتما برند داهوا باشد.

مقایسه قیمت این سه برند به این شکل است که لیست محصولات هایک ویژن از دو برند دیگر گرانتر است و پس از کسر تخفیف باز هم دارای قیمت بالاتری نسبت به هایلوک و داهوا دارد. برند هایلوک و داهوا تقریبا دارای رنج یکسان هستند و هر دو دارای لیست قیمت پایینتری نسبت به هایک ویژن هستند و پس از کسر تخفیف فاصله خود را با هایک ویژن بیشتر هم می کنند؛ چرا که هایلوک و داهوا از درصد تخفیف بیشتری نسبت به هایک ویژن برخوردارند.