صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن تیر99 افزایش یافت

قیمت هایک ویژن تیر99 افزایش یافت

1399/04/12 | بازدید 318

5.0 از 3 رای

قیمت هایک ویژن تیر99 افزایش یافت. این تغییر قیمت برای بار چهارم است که در سال 1399 اتفاق می افتد و انگار نوعی قانون در تعیین نرخ این محصولات است که باید حتما ماهی یک بار افزایش نرخ داشته باشد. سرمایه گذاری بر روی محصولات هایک ویژن از ابتدای سال 99 تاکنون یک سرمایه گذاری موفق به شمار می رفت و بسیاری از همکاران نظارت تصویری در صورتی که از این افزایش قیمت ها خبر داشتند، می توانستند با سرمایه گذاری بر روی این محصولات انبار خود را از برند هایک ویژن پر کنند تا در ارزانی آنها را خریداری کرده و در گرانی بفروشند. در تازه ترین لیست ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط، قیمت های هایک ویژن نسبت به ماه گذشته همین موقع 15 درصد افزایش نرخ داشته است. این افزایش شاما هر دو محصول دوربین مداربسته و دستگاه در هر دو تکنولوژی HD و IP است. همچنین لوازم جانبی هایک ویژن مشمول این افزایش قیمت نیز شده است. برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن، لینکهای زیر را مشاهده کنید:

هایک ویژن همچنان پرفروش است

هرچند از لحاظ اقتصادی افزایش نرخ یک محصول باعث می شود قدرت خرید آن از سوی مردم کمتر شود اما برند هایک ویژن با آنکه افزایش قیمت دارد، همچنان انتخاب نخست تصمیم گیرندگان پروژه های بزرگ برای تامین تجهیزات نظارتی فضای موردنظر خود است؛ چرا که این برند همچنان در صدر باکیفیت ترین محصولات در زمینه تجهیزات نظارتی بوده و علاوه بر آن، افزایش قیمت در هر مقطع فقط شامل محصولات هایک ویژن نمی شود و دیگر برندها نیز این افزایش قیمت را تجربه می کنند تا شکاف میان قیمت محصولات هایک ویژن و دیگر برندها زیاد نباشد. خوب است بداند خیلی از برندهایی که در رده بندی محصولات در عنوانی پایین تر از هایک ویژن قرار دارند، قیمتهایی بالاتر از هایک ویژن دارند.

قیمت ها در وبسایت کمیران به روز است

یکی از ویژگی های مثبت وبسایت کمیران این است که محصولات در این فروشگاه به محض تغییر قیمت، به روز شده و به مشتریان اطلاع رسانی می شود. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به وبسایت کمیران، تمام محصولات را با قیمت جدید خریداری کرده و استفاده کنند. این اطلاع رسانی مهم مجموعه کمیران از طریق وبسایت این فروشگاه است. علاوه بر وبسایت کمیران، شماره تماس های 02166764266 و 09901200130 پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود تا اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهند. 

تخفیف ویژه و هدایای فروشگاه کمیران پابرجاست

خوب است بدانید هدایای ویژه فروشگاه کمیران با افزایش قیمت تغییر نکرده و هدایای این مجموعه همچنان شامل خرید 3 میلیون تومان به بالاست. در این فروشگاه اگر عضو وبسایت باشید، می توانید در ازای هر 3 میلیون تومان، از این وبسایت امتیاز دریافت کرده و از هدایای آن بهره ببرید و اگر از پکیج های این مجموعه استفاده می کنید، حتما از تخفیف ویژه 20 درصد برای دوربین مداربسته و دستگاه استفاده کنید.

در لیست جدید شرکت پارس ارتباط، هیچ محصول تازه ای دیده نمی شود

همواره لیست های جدید شرکت پارس ارتباط که تمام محصولات هایک ویژن را گارانتی می کند، چند کالای جدید دیده می شد اما به رغم دفعات گذشته، این بار هیچ محصول تازه ای در ین لیست دیده نمی شود و مجموعه کمیران تمام کالاهای قدیم را از لیست جدید به فروش می رساند. محصولاتی که تازه وارد ایران می شوند، به سرعت در فروشگاه کمیران موجود شده و به دست مشتریان گرامی می رسد. همانطور که اشاره شد در لیست جدید محصولات هایک ویژن هیچ عنوان و پارتنامبر جدیدی دیده نمی شود.