صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن مهر1400 افزایش یافت

قیمت هایک ویژن مهر1400 افزایش یافت

1400/07/04 | بازدید 322

5.0 از 5 رای

قیمت هایک ویژن مهر1400 افزایش یافت. در ابتدای پاییز سال 1400 شرکت پارس ارتباط افزار برای بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. البته این تغییر تماما افزایشی نیست و در بعضی موارد شاهد کاهش قیمت اقلام خاص هم هستی. به طور میانگین اما لیست جدید قیمت هایک ویژن با افزایش 10 تا 30 درصدی همراه است.

از ابتدای سال 1400 تا کنون این برای بار دوم است که شرکت پارس ارتباط افزار تصمیم به تغییر قیمتهای خود کرده است. بار نخست در سال جدید اردیبهشت ماه بود که قیمتهای هایک ویژن تغییر کرد اما این تغییر روند کاهشی داشت و در لیست جدید نسبت به لیست قبلی کاهش 20 درصدی قیمتها را شاهد بودیم. این لیست جدید 5 ماه انقضا داشت تا اینکه در ابتدای مهر ماه بار دیگر لیست قیمت دستخوش تغییر شد و این بار برخلاف دفعه قبلی، روند تغییرات افزایشی بود و این بار قیمتها حدود 10 تا 30 درصد افزایش داشت.

با این تفاسیر بعضی از قیمتها در طول تاریخ عمر هایک ویژن در ایران رکوردشکنی کردند و بعضی دیگر همچنان پایینتر از قیمت سال 1399 خود هستند. نیمه دوم مهرماه سال 1399 محصولات هایک ویژن روی دلار 30 هزار تومان تعیین قیمت شد و از آن پس با پایین آمدن قیمت دلار، اجناس هم ارزان شد تا جایی که در اردیبهشت ماه قیمت دلار به 24هزار تومان رسید و لیست جدید هایک ویژن با کاهش قیمت منتشر شد.

حال با توجه به افزایش دوباره قیمت دلار و رسیدن هر دلار به 28 هزار تومان، در مهرماه قیمت محصولات هایک ویژن افزایش یافت و این گرانی بیانگر این است که بعضی از محصولات همچنان با قیمت کمتر از سال گذشته خود عرضه می شوند و بعضی دیگر رکوردشکنی کرده اند.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران
  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

پیشبینی افزایش قیمت در شهریور ماه

همانطور که می دانید در این وبسایت در مقالات پیشین اشاره به آن شده بود که در شهریور ماه سال 1400 قیمت محصولات هایک ویژن گران می شود اما این پیشبینی درست از آب در نیامد و این روند منتفی شد تا با یک ماه تاخیر نسبت به بپیشبینی ها، قیمت هایک ویژن مهر1400 افزایش یافت.  در حال حاضر همه چیز به قیمت دلار بستگی دارد. اگر دلار در کانال 28هزار تومان باقی بماند، دیگر به مدت طولانی تغییری در لیست اعمال نخواهد شد.

افزایش قیمت محصولات هایک ویژن

در 6 ماهه دوم سال 1400، برای نخستین بار در سال قیمت هایک ویژن افزایش یافت. در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید این افزایش تازه را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 3 سری تکنولوژی HD، تکنولوژی IP و لوازم جانبی دست پیدا کنید:

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن شاهد افزایش 10 تا 30 درصدی اکثر محصولات هستیم.

محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن محصولات مهمی از هر دو تکنولوژیHD و IP برای فروش عرضه شده است. این محصولات که همگی دوربین مداربسته هستد، به شرح زیر اعلام شده است:

  • DS-2CD1047G0-L : با قیمت سه میلیون و نهصدونوزده هزار تومان
  • DS-2CD1327G0-L : با قیمت سه میلیون و دویست و سی و نه هزار تومان
  • DS-2CE76D3T-ITPF : با قیمت یک میلیون و پنجاه و نه هزار تومان
  • DS-2CE76D0T-ITPFS : با قیمت هشتصدهشتادونه هزار تومان
  • DS-2CE16H0T-ITFS : با قیمت یک میلیون سیصدوشصت و یک هزار تومان