صفحه اصلی مقالات مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران

مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران

1400/09/15 | بازدید 321

5.0 از 5 رای

مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران فعالیت خود را به شکل تمام وقت از صبح تا شب همه روزه انجام می دهند. این مراکز تخصصی در چند نقطه تهران فعالیت دارند. از سال 1399 که مرکز خرید نادری به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک ماه تعطیل شد، ما در وبسایت فروشگاه کمیران به معرفی این مرکز خرید و سایر مراکز خرید دوربین مداربسته پرداختیم اما می خواهیم حال در این مقاله با عنوان مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران به معرفی جامع تمام پاساژهای تهران با این کاربری بپردازیم.

مراکز خرید در ایام کرونا در طول 2 سال شیوع این ویروس چندین بار تعطیل شد ولی خوشبختانه پس از گسترش فرایند واکسیناسیون در کشور و خروج شهرها به لحاظ ابتلا و مرگ و میر از حالت قرمز، از اردیبهشت ماه سال 1400 دیگر تعطیلی مراکز خرید رخ نداد و پیشبینی می شود دیگر این اتفاقات رخ ندهد. در صورت بروز هرگونه خبر مبنی بر تعطیلی مراکز خرید یا اتفاقات اینچنینی، به سرعت در مقالات همین وبسایت به اطلاع شما خواهد رسید.

معرفی مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران

در پایتخت ایران، مراکز خرید گوناگونی مبنی بر فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی وجود دارند. ابتدا می خواهیم مرکز خرید نادری را معرفی کنیم که فروشگاه کمیران در آن قرار دارد.

مرکز خرید نادری با قدمتی بیش از 20 سال در خیابان جمهوری، تقاطع حافظ بنا نهاده شده است. این مرکز خرید ابتدا در فروش تجهیزات موسیقی فعالیت داشت اما با گسترش کار در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته، این مرکز خرید تغییر کاربری داد و به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمترین مجتمع های تجاری و اداری و مرکز خرید تخصصی دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته مطرح شد. بیش از 10 سال است که این مرکز خرید در این زمینه فعالیت دارد.

نشانی دقیق این مرکز خرید به شرح زیر است:

  • ضلع شمالی خیابان جمهوری اسلامی، جنب پاساژ پیروز، پشت ایستگاه اتوبوس حافظ

این مرکز تخصصی دوربین مداربسته دارای طبقات به شرح زیر است:

طبقه منفی سه : سرویس بهداشتی - طبقه منفی دو تا مثبت دو : تجاری (5 طبقه) - طبقه مثبت سه : اداری

فروشگاه کمیران با 13 سال سابقه در طبقه بالای همکف این مرکز خرید واقع شده است. شب یلدای پیش رو سیزده ساله خواهد شد.

مرکز خرید علاالدین 2 که پس از پاساژ علاالدین 1 ساخته شد و شعب دوم فروشگاه کمیران در آن قرار دارد، یک دهه است که تاسیس شده و به عنوان یک مرکز خرید تجهیزات نظارتی فعالیت می کند. این مرکز خرید از همان روز نخست در همین زمینه فعالیت کرده است. نشانی دقیق این مرکز خرید به شرح زیر است:

  • ضلع جنوبی خیابان جمهوری اسلامی، نبش خیابان شیخ هادی

یکی از نوسازترین و بزرگترین مراکز خرید تجهیزات نظارتی در تهران، پاساژ امجد است که در حال حاضر معروفترین پاساژ در این زمنیه به شمار می رود.  این مرکز خرید روبه روی پاساژ نادری قرار دارد و شعبه سوم فروشگاه کمیرن در طبقه همکف این مرکز خرید واقع شده است. نشانی این پاساژ به طور دقیق به شرح زیر معرفی می شود:

  • ضلع جنوبی خیابان جمهوری اسلامی، نبش مجتمع تجاری چارسو

چهارمین و در حال حاضر آخرین مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران پاساژ یگانه است که عمر آن به 10 سال نمی رسد. این مرکز خرید نوساز در طبقات گسترده با اعطای نمایندگی به برندهای معتبر، توانسته رونق را به این پاساژ بیاورد. نشانی دقیق پاساژ یگانه به شرح زیر است:

  • ضلع شمالی خیابان جمهوری اسلامی، رو به روی پاساژ علاالدین 2

تا به این لحظه فروشگاه کمیران هیچ شعبه ای در این مرکز خرید تاسیس نکرده است.

همانطور که در این مقاله با عنوان مراکز خرید دوربین مداربسته در تهران مشاهده فرمودید، تمام 4 مرکز خرید تجهیزات نظارتی در تهران در خیابان جمهوری حد فاصل خیابان شیخ هادی تا خیابان سی ام تیر واقع شده اند.