صفحه اصلی مقالات مشاوره رایگان کمیران

مشاوره رایگان کمیران

1400/10/04 | بازدید 324

5.0 از 7 رای

مشاوره رایگان کمیران درواقع راهنمایی کاربران برای خرید دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته به آن است. فروشگاه کمیران نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک و فروشنده محصولات داهوا در کشور به شمار می رود و همواره تمام کاربران و مشتریان خود را به خرید این سه برند معتبر جهانی تشویق می کند. فروشگاه کمیران به مشتریان خود پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان خرید دوربین مداربسته با شماره های زیر با تلفن ثابت ارتباط بگیرند:

  • 02166764266 و 02166764236

همچنین لینک زیر به صورت مستقیم شماره به پیام رسان واتس اپ و شماره تلفن همراه مجموعه کمیران می برد:

اینستاگرام مجموعه کمیران هم به ID زیر در این نرم افزار محبوب همراه شما خواهد بود:

مشاوره رایگان خرید دوربین مداربسته

همواره برای کاربرانی که برای نخستین بار قصد تجهیز فضای موردنظر خود به دوربین مداربسته دارند، سوالات زیادی مطرح می شود. مجموعه کمیران با ارائه مشاوره رایگان برای کاربران ابهامات موجود را برطرف می کند و پس از مشاوره، با فروش تجهیزات نظارتی و سپس نصب دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته آن، پروژه را از صفر تا صد به مشتری تحویل می دهد.

اطلاعات شما از دوربین مداربسته چقدر است؟

شما به عنوان یک کاربر دوربین مداربسته، چه اطلاعاتی از دستگاه، دوربین مداربسته هارد، کابل، منبع تغذیه و اتصالات دارید؟ افزون بر آن، سوال ما از شما این است که چه اطلاعاتی از شرکتهای سازنده تجهیزات نظارتی و برندهایی نظیر هایک ویژن ، هایلوک و داهوا دارید؟ اگر هیچ اطلاعاتی از این موارد ندارید، در این مقاله با عنوان مشاوره رایگان کمیران با ما همراه باشید.

فروشگاه کمیران با 13 سال سابقه در زمینه تجهیزات نظارتی و فروش دوربین مداربسته و نمایندگی رسمی هایکویژن ، های لوک و فروشنده محصولات داهوا بهترین مشاور شما در این زمینه برای شما خواهد بود.

فروشگاه کمیران کجاست؟

نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • خیابان جمهوری، پس از تقاطع حافظ، روبه روی مرکز خرید چارسو، پاساژ نادری، طبقه بالای همکف، پلاک یک

کاربران گرامی می توانند با مراجعه حضوری به مجموعه کمیران، از نزدیک دوربین مداربسته و وضوح تصاویر آن را مشاهده کرده و با جنس قطعات تجهیزات نظارتی آشنا شوند. این حسن خرید حضوری نسبت به غیر حضوری است، هرچند در فروشگاه کمیران خرید غیر حضوری، ثبت نام در وبسایت و استفاده از درگاه اینترنتی فعال است و یک خرید آسان را به کاربر ارائه می کند.

برندهای جهانی

هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته و دارنده رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان بهترین محصولات فروشگاه کمیران است. هایلوک زیر مجموعه هایک ویژن انتخاب بعدی کاربران خواهد بود و پیشنهاد مجموعه کمیران، انتخاب سوم و آخرش داهوا است. هر سه این محصولات دارای برندهای جهانی و کیفیت فوق العاده هستندو تنوع بالای این محصولات به قدری است که نیاز تمام کاربران را پوشش می دهد.

این امکان برای کاربران وجود دارد تا به واسطه این محصولات انتقال تصویر را روی گوشی تلفن همراه خود ببیند. محصولات هر سه برند هایک ویژن ، هایلوک و داهوا دارای دو تکنولوژی HD و IP هستند.

سایر تجهیزات

در این بند از این مقاله با عنوان مشاوره رایگان کمیران می خواهیم سایر تجهیزات مورد نیاز را برای راه اندازی دوربین مداربسته به شما معرفی کنیم تا با آنها آشنا شوید:

دستگاه DVR یا NVR : مغز متفکر تجهیزات نظارتی که وسیله پردازش وقایع و انتقال داده به هارد را بر عهده دارد و معمولا گرانترین تجهیزات به شمار می رود.

هارد اینترنال : اطلاعاتی که از دستگاه منتقل می شود، روی هارد داخلی که در داخل دستگاه جایگذاری می شود، ذخیره می گردد.

منبع تغذیه : برق رسانی به دوربین مداربسته به دو شکل انجام می شود. یا از طریق آداپتور تکی یا از طریق آداپتور مرکزی

کابل : برای اتصال بین دوربین مداربسته و دستگاه بسته به تکنولوژی تجهیزات نظارتی، از کابل ترکیبی یا کابل شبکه استفاده می شود.

اتصالات : برای پیوند کابل با دوربین مداربسته، آداپتور و دستگاه از اتصالات متناسب با تکنولوژی از قبیل BNC، فیش نری و سوکت شبکه استفاده می شود.