صفحه اصلی مقالات موجودی دوربین مداربسته نیکسون

موجودی دوربین مداربسته نیکسون

1399/05/20 | بازدید 366

5.0 از 5 رای

موجودی دوربین مداربسته نیکسون در فروشگاه کمیران با آنچه در پاییز سال گذشته از این برند موجود بود، متفاوت است. این تغییر در موجودی به دلیل بسته بودن راه های ارتباطی میان کشور مبدا و ایران است و عدم شارژ موجودی محصولات این برند باعث شد در حال حاضر با کسری موجودی مواجه شده است. پیشترها موجودی دوربین مداربسته به شرح زیر بود:

موجودی محصولات نیکسون

در حال حاضر دوربین مداربسته نیکسون با کسری موجودی دوربین مداربسته بولت مواجه شده است و فقط در فروشگاه کمیران، دوربین مداربسته دام عرضه می شود. دو دوربین مداربسته بولت به رنگهای سفید و مشکی به پایان موجودی خود رسیده و در حال حاضر ارزانترین دوربین مداربسته بولت در فروشگاه کمیران مدل نگرون NG-634 است.

معرفی برند نیکسون

نیکسون دارای تکنولوژی AHD است و ماهیت آنالوگ دارد. این برند به طور انحصاری از طریق فروشگاه کمیران عرضه می شود و در حال حاضر سومین سال فعالیت خود را سپری می کند. این محصولات ساخت کشور چین هستند و از طریق فروشگاه کمیران عرضه می شود. محصولات نیکسون فقط شامل دوربین مداربسته است و هیچ دستگاهی از این برند به بازار عرضه نشده است.

جایگزین موارد ناموجود

در فروشگاه کمیران، برند نیکسون ارزانترین دوربین های مداربسته محسوب می شدند و در حال حاضر فقط دوربین مداربسته دام با ارزانترین قیمت از این برند موجود است. شما می توانید از دوربین مداربسته بولت نگرون به عنوان جایگزین این محصولات استفاده کنید. همچنین برای تهیه یک پکیج کامل می توانید از دستگاه نگرون استفاده کنید. در نظر داشته باشید در حال حاضر فقط دستگاه 8 کانال از برند نگرون موجود است.

آینده برند نیکسون

پس از بازگشایی راه های ارتباطی میان کشور چین و ایران، چیپست و برد و بدنه محصولات نیکسو.ن وارد کشور خواهد شد و کار سر هم کردن دوربین مداربسته در کشور خودمان انجام خواهد شد. در واقع نیکسون در آینده به یک برند داخلی تبدیل خواهد شد و جزو تولید ملی به حساب می آید.

ویژگی محصولات نیکسون

در این بند اشاره به ویژگی های محصولات نیکسون خواهیم کرد:

  • وضوح تصویر 2 مگاپیکسل
  • بدنه فلزی
  • دید در شب 20 متر
  • برد سونی
  • لنز 3.6

کمیران اصلی ترین عرضه کننده این برند

فروشگاه کمیران با نزدیک به 15 سال تجربه در کار دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی، برندهای هایک ویژن و هایلوک را نمایندگی می کند و به فروش می رساند. در کنار این دو برند قدرتمند، که دارای دو تکنولوژی HD و IP هستند، دو برند نگرون و نیکسون با تکنولوژی AHD نیز عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه کمیران در تماس باشید:

09901200130

02166764266