صفحه اصلی مقالات هایلوک در چهارمین سال فعالیت

هایلوک در چهارمین سال فعالیت

1400/09/23 | بازدید 333

5.0 از 5 رای

هایلوک در چهارمین سال فعالیت خود اهداف بسیار مهمی را دنبال خواهد کرد. همانطور که می دانید 4 سال پیش، شرکت هایک ویژن با هدف رقابت با محصولات NONAME و ارزان قیمت، برند هایلوک را تولید و به بازار محصولات تجهیزات نظارتی عرضه کرد تا کاربران با هزینه نه چندان زیاد، بتوانند صاحب تجهیزات نظارتی با کیفیت شوند. در واقع با خرید محصولات هایلوک تجهیزات خود را از بهترین شرکت تولیدکننده در جهان خریداری کرده اید و در عین حال هزینه زیادی هم پرداخت نخواهید کرد.

هایلوک شاخه معتبر هایک ویژن است که از همان روز نخست عرضه آن دارای لیست قیمت مجزا بوده که در وبسایت کمیران قرار گرفته است. برای مشاهده آخرین لیست قیمت منتشر شده از محصولات هایلوک با گارانتی تدبیراندیشان درسا، وارد لینکهای زیر شوید:

چهار سال رقابت

هایک ویژن تا پیش از سال 2016 به عنوان دومین برند تجهیزات نظارتی در جهان شناخته شده بود و هانیول جایگاه نخست را در اختیار داشت. در آن زمان قیمت محصولات هایک ویژن بسیار پایین بود اما پس از آنکه توانست عنوان نخست را از آن خود کند، قیمت این محصولات با افزایش مواجه شد و این باعث شد کمی از مخاطبان خود را از دست بدهد. در همین راستا، هایک ویژن از ابتدای سال 2018 محصولات هایلوک را روانه بازار کرد که با کیفیت بسیار بالا و با اتکا به نام و نشان درخشان هایک ویژن ولی با قیمت کمتر به عنوان محصولات اقتصادی شناخته شود.

شما کاربران گرامی می توانید لینک اصلی این برند را در وبسایت هایک ویژن ببینید و اطلاعات تکمیلی را با کلیک روی لینک زیر بیابید:

آغاز سال 2022 و شروع پنجمین سال فعالیت

همانطور که در بد بالا به آن اشاره کردیم، سال 2018 هایک ویژن محصولات هایلوک را روانه بازار کرد و با این حساب تا ماه دیگر این برند به عمر خود یک سال دیگر هم خواهد افزود. در سال 2021 میلادی یعنی سالی که در انتهای آن قرار داریم، این برند به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کرد که آنها را به شرح زیر معرفی می کنیم:

  • عرضه کالاهای جدید با قابلیت ویژه و خروج از حالت ساده
  • تثبیت جایگاه خود و مستحکم شدن جایگاه فروش در میان کاربران

پیشبینی می شود در سال پنجم فعالیت این برند اتفاقات زیر رخ دهد:

  • تمرکز روی فروش بالا و عرضه بیشتر محصولات نسبت به سال قبل
  • عرضه محصولات در زمینه لوازم جانبی اعم از کابل و سوئیچ

ویژگی های کلی هایلوک

در چهار سال گذشته برند هایلوک با ویژگی های زیر شناخته می شد که پیشبینی می شود در سال پنجم هم حفظ شود. به این ویژگی ها توجه کنید:

  • قیمت مناسب در مقایسه با هایک ویژن با توجه به یکسان بودن شرکت سازنده هر دو برند
  • نزدیکی قیمت به محصولات داهوا
  • کیفیت عالی و استحکام بی نظیر
  • بهره مندی از سیستم TVI که بهترین سیستم روز دنیا در تجهیزات نظارتی است
  • دارای ظاهر منحصر به فرد و خلاقانه

هایلوک یا داهوا

در اینی که هایک ویژن بهترین محصولات تجهیزات نظارتی در جهان را تولید می کند، واضح است و جای هیچ بحثی باقی نمی گذارد. آنچه مطرح است، این است که هایلوک یا داهوا باید انتخاب کاربران باشد؟

در بسیاری از موارد به دلیل نزدیک بودن قیمت داهوا و هایلوک این سوال برای کاربران مطرح می شود که هایلوک یا داهوا باید انتخاب کاربران باشد. این سوال سختی است که پاسخ دادن به آن کار آسانی نیست. در بسیاری از موارد ما انتخاب را به عهده کاربران می گذاریم و اینکه کدام ویژگی در دوربین مداربسته و دستگاه مورد دلخواه او است.

در نظر داشته باشید هایلوک زیرمجموعه هایک ویژن و بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است اما به لحاظ متریال ساخت کمی ضعیفتر از خود هایک ویژن است اما داهوا به عنوان یک شرکت مستقل به عنوان دومین برند تجهیزات نظارتی در جهان دارای طرفداران بسیار زیادی است.