صفحه اصلی مقالات هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی

هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی

1400/05/30 | بازدید 344

5.0 از 7 رای

هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی داشته است. شاید در سالهای اول و دوم فعالیت این برند، پیشبینی چنین فروشی در این بازار نمی شد. در حال حاضر هایلوک روزهای آغازین چهارمین سال فعالیت خود را طی می کند. سال 2018 وقتی برای اولین بار این برند توسط شرکت هایک ویژن به بازار عرضه شد، بسیاری از همکاران نظارت تصویری پیشبینی بازار نه چندان قوی برای هایلوک متصور بودند اما رفته رفته می بینیم که پیشبینی ها درست از آب درنیامده و در حال حاضر شاهد خیل عظیم مشتریان به سمت این محصولات هستیم.

فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک از همان ابتدای معرفی این برند، پیشتیبان آن بود و با ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش تنوانست برند هایلوک را میان مشتریان خود جا بیندازد.

دلایل فروش بالای هایلوک در بازار تجهیزات نظارتی

اگر بخواهیم دلایل موفقیت هایلوک و فروش بالای این بند را در بازار تجهیزات نظارتی را برشماریم، باید به موارد زیادی اشاره کنیم. در این بند می خواهیم این موارد را نام ببریم:

  • فروشگاه کمیران به عنوان اصلی ترین متولی محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران و تبلیغات گسترده این فروشگاه باسابقه در سطح خیابان جمهوری
  • داشتن پشتوانه بزرگ و معتبری به نام هایک ویژن که بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند و دارای رتبه یکم در این زمینه است از لحاظ کیفیت و فروش
  • قیمت مناسب هایلوک را می توان اصلی ترین دلیل برای فروش بالای آن دانست که با قیمتی بسیار پایین در مقایسه با سایر برندهای معتبر عرضه می شود
  • تنوع بالای محصولات هایلوک و تولید انواع و اقسام محصولات متناسب با نیاز کاربران هم دیگر دلیلی است که می توان گفت هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی دارد.

فروشگاه کمیران

در بند بالا از فروشگاه کمیران به عنوان یکی از دلایلی که هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی دارد یاد کردیم. حال در این بند می خواهیم دلیل این ادعا را بررسی کنیم.

فروشگاه کمیران که از سال 1387 در خیابان جمهوری پاساژ نادری تهران بنیان گذاری شد، توانست به مرور زمان شعب دوم و سوم خود را در پاساژ علاالدین 2 و امجد نیز افتتاح کند. همین شعب بالا و گستردگی فعالیت در بازار تجهیزات نظارتی باعث می شود قدرت فروشگاه کمیران برای جا انداختن یک برند نمایان شود.

فروشگاه کمیران در حال حاضر نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران است و جزو با سابقه ترین فروشگاه های عرضه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته در سطح کشور به شمار می رود.

هایک ویژن ؛ پشتوانه معتبر

هایک ویژن به عنوان یک پشتوانه معتبر همواره حامی زیرمجموعه و شاخه باکیفیت خود یعنی هایلوک بوده است. اصلا روی جعبه تمام محصولات هایلوک نام وبسایت هایک ویژن درج شده و همین امر جلب رضایت مشتری را به همراه دارد. در واقع از آنجا که هایک ویژن دارای سابقه 6 برابر نسبت به هایلوک است، در بازار تجهیزات نظارتی شناخته شده تر است و با عرضه محصولات هایلوک از اعتبار خود برای بالا بردن این برند مایه می گذارد.

هایک ویژن از سال 2002 وارد بازار شد و دارای قدمت 19 ساله است. هایلوک از سال 2018 وارد بازار تجهیزات نظارتی شد و دارای قدمت 3 ساله است. همانطور که می بینید در حال حاضر هایک ویژن دارای قدمت بیش از 6 برابر نسبت به هایلوک است.

قیمت مناسب

همانطور که در بندهای بالا به آن اشاره شد، قیمت مناسب هایلوک به عنوان اصلی ترین عامل شناخته می شود که هایلوک فروش بالا در تجهیزات نظارتی داشته باشد. در حال حاضر از لحاظ کیفت، برند هایلوک شانه به شانه داهوا و کمی پایینتر از هایک ویژن در حال فعالیت است. از لحاظ قیمت اما تمام محصولات هایلوک با اختلاف ارزانتر از داهوا و هایک ویژن عرضه می شود که همین امر موجب شده تا مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند.

 در خصوص محصولات بی نام و نشان و noname هم نیازی به آن نیست که اصلا این موضوع مطرح شود و قیمت این دو سری محصولات با یکدیگر مقایسه شوند؛ چرا که هایلوک از لحاظ کیفیت اصلا قابل مقایسه با محصولات noname نیست.

تنوع بالای هایلوک

هایلوک از همان روز نخست عرضه به بازار تجهیزات نظارتی دارای تنوع بالای محصولات و ارائه دو تکنولوژی مجزا بود. HD TVI و IP با وضوخ تصویر 2 مگاپیکسل آغاز کار هایلوک بود که بعدها وضوح 4 مگاپیکسل را هم به محصولات خود در هر دو تکنولوژی افزود. در سال گذشته محصولات 5 مگاپیکسل هم به الگوریتم محصولات IP هایلوک اضافه شد و در سال جاری شاهد ارائه محصولات متنوع با قابلیتهای ویژه اعم از دوربین مداربسته دارای سنسور حرکت و حساس به بدن موجودات زنده، دوربین مداربسته با میکروفون داخلی و... هستیم.