صفحه اصلی مقالات هایک ویژن VFIR3 دیگر تولید نمی شود

هایک ویژن VFIR3 دیگر تولید نمی شود

1400/04/24 | بازدید 458

5.0 از 4 رای

هایک ویژن VFIR3 دیگر تولید نمی شود و از سال 1400 دیگر به بازار تجهیزات نظارتی تزریق نشد. موجودی این محصولات به تازگی به پایان رسیده است و در این مقاله با عنوان هایک ویژن VFIR3 دیگر تولید نمی شود می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که شرکت هایک ویژن دیگر اقدام به تولید دوربین مداربسته دام و بولت HD-TVI با لنز متغیر دستی نمی کند و به اصطلاح این سری دوربینهای مداربسته هایک ویژن Discontinue شده اند.

فروشگاه کمیران به عنوان اصلی ترین نماینده فروش محصولات هایک ویژن آخرین فروشنده این سری محصولات بود و در حال حاضر موجودی این مدل وریفوکال به طور کامل به پایان رسیده است و برای استفاده از دوربینهای مداربسته وریفوکال باید نمونه تحت شبکه آن را خریداری کنید.

شرکت هایک ویژن با عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان تا پایان سال 2020 میلادی اقدام به تولید این سری محصولات کرد اما از آغاز سال 2021 میلادی دیگر خط تولید این سری محصولات را متوقف کرد و متعاقب آن از سال 1400 شمسی دیگر این محصولات وارد بازار ایران نشد. موجودی این سری محصولات در فروشگاه کمیران از سال گذشته بود که اخیرا به طور کامل آنها هم به پایان رسیدند.

دوربین مداربسته با لنز متغیر

از سال 2015 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید دوربین مداربسته با لنز متغیر کرد و نخستین سری محصولات با این قابلیت و تکنولوژی HD-TVI همین سری VFIR3 است که پس از 5 سال عرضه دیگر خط تولید آن متوقف شد.

دوربین مداربسته با لنز متغیر در هر دو تکنولوژی HD TVI و IP در شرکت هایک ویژن ساخته می شد ولی اکنون در تکنولوژی HD-TVI این سری محصولات به برند هایلوک منتقل شده اند و کاربران برای خرید دوربین مداربسته با لنز متغیر در تکنولوژی HD-TVI باید به برند هایلوک رجوع کنند. به طور کلی دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک با لنز متغیر دو نوع دارد:

  • موتورایز که لنز آن از طریق دستگاه به صورت اپتیکال قابل تغییر است.
  • وریفوکال که لنز آن به صورت دستی از طریق پیچ زیر لنز دوربین مداربسته قابل تغییر است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ظاهر این سری دوربینهای مداربسته قدیمی است و نمونه های زیبایی نیستند. مدلهای جایگزین این سری دوربینهای مداربسته بسیار زیباتر و استانداردترند که در برند هایلوک قابل خریداری هستند.

در حال حاضر دوربینهای مداربسته 2 و 4 مگاپیکسل در برند هایلوک با لنز متغیر در تکنولوژی HD-TVI تولید می شود.

برای مشاهده این سری دوربینهای مداربسته اینجا کلیک کنید.

تماس با مجموعه کمیران

ما در وبسایت مجموعه کمیران قصد داریم، تمام اخبار روز دوربین مداربسته و شرکت هایک ویژن را منعکس کنیم. تمام کاربران گرامی می توانید در بخش مقالات این وبسایت هرگونه اخبار مبنی بر تولید پارتنامبر جدید یا از رده خارج شدن یک پارتنامبر را مشاهده کرده یا از طریق تماس تلفنی با شماره 02166764266 هر سوالی در این زمینه دارید را مطرح کنید. همچنین شماره تماس 09901200130 و پیام رسان واتس اپ با همین شماره، پاسخگوی شما خواهد بود.