صفحه اصلی مقالات هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران

هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران

1400/09/13 | بازدید 318

5.0 از 5 رای

هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران محصولاتی است که به عنوان ارزان ترین سری محصولات برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی جهان عرضه می شود. محصولات هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران به دلیل قیمت مناسب، فروش بسیار بالایی دارند. در این مقاله می خواهیم به محصولاتی اشاره کنیم که از طریق فروشگاه کمیران به فروش می رسند و از برند هایک ویژن به فروش می رسند و جزو اقتصادی ترین محصولات هایک ویژن هستند. این محصولات اصطلاحا اکونومیک نام دارند و برای پروژه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

هایک ویژن سری D0T

محصولات هایک ویژن سری D0T به عنوان دوربینهای مداربسته HD-TVI با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است که در حال حاضر ارزانترین دوربینهای مداربسته هایک ویژن به شمار می رود. در تکنولوژی تجت شبکه هم محصولات Easy IP با همین وضوح تصویر است. این سری محصولات از سال 2019 به تکامل رسیدند و پس از گذشت بیش از 2 سال همچنان تکنولوژی بالاتری در این زمینه بروز نکرده است.

محصولات D0T هایک ویژن هم پس از توقف تولید محصولات سری C0T که وضوح تصویر آنها یک ممیز سه بود، در حال حاضر ارزانترین محصولات در دسترس است.

محصولات سری F هم که با وضوح تصویر 3 مگاپیکسل عرضه می شد و دارای طرفداران زیادی بود که از سال 2019 شرکت هایک ویژن تصمیم گرفت این دوربینهای مداربسته را دیسکانتینیو کند.

محصولات هایک ویژن اقتصادی

در فرروشگاه کمیران محصولات هایک ویژن از لحاظ قیمتی به دو دسته اقتصادی و گران دسته بندی می شوند. محصولات گران هم به دو دسته پروژه ای و غیرپروژه ای تقسیم می شوند. تمام محصولات هایک ویژن شامل دوربین مداربسته، دستگاه و لوازم جانبی هستند. لوازم جانبی هایک ویژن جزو محصولات گران قیمت به شمار می روند و در مقایسه با نمونه مشابه خود در سایر برندها دارای قیمت به مراتب بالاتری هستند اما دوربین مداربسته و دستگاه به دو دسته اقتصادی و گران قیمت تقسیم بندی می شوند. حال می خواهیم در این مقاله محصولات هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران را معرفی کنیم.

پکیج اقتصادی هایک ویژن

اگر می خواهید از بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان، محصولات خود را انتخاب کنید، باید از نمونه های 2 مگاپیکسل دوربین مداربسته انتخاب کنید و دستگاه هایی را انتخاب کنید که توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل بیشتر را نداشته باشند.

به طور کلی در حال حاضر هایک ویژن HD-TVI دارای دوربینهای مداربسته 2، 5  و 8 مگاپیکسل هستند و دستگاه های DVR این برند اقتصادی با تعداد کانالهای 4، 8 و 6 موجود است. همانطور که در بندهای بالا به آن اشاره شد، دوربینهای مداربسته سری D0T جزو محصولات هایک ویژن اقتصادی فروشگاه کمیران به شمار می رود و برای ست کردن دستگاه با این دوربینهای مداربسته باید از دستگاه های HGHI استفاده کنید.

دوربینهای مداربسته تحت شبکه هایک ویژن اقتصادی هم سری EASY IP دو مگاپیکسلی هستند که بولت آنها سری 10 و دام آنها سری 11 است. NVR ارزان و متناسب با این دوربینهای مداربسته، دستگاه های سری 71 است.