صفحه اصلی مقالات هایک ویژن با تاریکی می جنگد

هایک ویژن با تاریکی می جنگد

1398/08/09 | بازدید 702

5.0 از 8 رای

هایک ویژن با تاریکی می جنگد و در سیاهی شب یک تصویر ایدئال به کاربر ارائه می دهد. برترین برند تولید دوربین مداربسته از به روزترین تکنولوژی بهره می برد. فرقی ندارد روز روشن باشد یا شب، دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین کیفیت، جزئیات را به کاربر نمایش می دهد و به این ترتیب وقایع به سادگی قابل تشخیص است. وقتی می گوییم هایک ویژن با تاریکی می جنگد در واقع منظورمان جنگ با سارقان و افرادی است که بایداقدامشان در تاریکی شب ثبت شود. 

بیشتر جرم ها در شب اتفاق می افتد

بر اساس آمار، بیش از 70درصد جرایم در شب اتفاق می افتد؛ از این رو داشتن یک سیستم نظارتی پیشرفته، خیال شما را از بابت امنیت فضای مورد نظرتان راحت می کند. هایک ویژن همواره تلاش می کند تا دوربین مداربسته ای تولید کند که جزئیات بیشتری از سارقان ارائه کند. جزئیاتی مثل مدل وسیله نقلیه سارق و شماره پلاک آن، ویژگی های صورت مجرم، قد و رنگ لباس او. پیش از سال 2013 ، نسل اول دوربین های مداربسته دارای دید در شب، از IR کمی برخوردار بود اما باز هم در نور کم، خیلی از موارد قابل تشخیص بود. اما امروزه پیشرفت قابل ملاحظه ای در این زمینه صورت گرفته و یک خروجی ایدئال همان چیزی است که می گوییم هایک ویژن با تاریکی می جنگد.

ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن با دید در شب

با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید بنا به قیمت آن، می توانید از 20 تا 80 متر دید در شب بهره ببرید. به روزترین دوربین مداربسته هایک ویژن بر اساس تصویربرداری شبکیه چشم عمل می کند که به طور مستقل از آن برای پردازش رنگ و روشنایی استفاده می شود. در این تکنولوژی یک سنسور دوتایی به شکل خلاقانه ای در آن قرار داده شده است. یک سنسور برای تصویربرداری IR است که روشنایی تصویر را تضمین می کند و سنسور دیگر برای نور مرئی است. خروجی تصویر دارای ویژگی های زیر است.

  • روشنایی فوق العاده
  • رنگ پردازی بی نهایت
  • تصویر شفاف

مشخصات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن با دید در شب فوق العاده

در این دوربین مداربسته، لنز به کار رفته از نوع مرغوب و بسیار باکیفیت تولیدکشور آلمان است. در این تکنولوژی طیف های رنگی به شکل ایدئالی از هم تفکیک می شود. قابلیت زوم تا 25 برابر ، ویژگی مهم دیگری است که در این دوربین مداربسته وجود دارد. تمام این دوربین های مداربسته از تکنولوژی تحت شبکه استفاده می کنند و با فرمت ضبط +H265 تصاویر را به صورت فشرده به دستگاه منتقل می کند.

ساز و کار تصویربرداری در فضای بسته

ضبط تصاویر در فضای باز زیر نور ماه با ضبط تصویر در فضای بسته متفاوت است. تصاویر در فضای بسته بدون خطا و واضح تر به دستگاه منتقل می شود. در دوربین مداربسته هایک ویژن رنگ ها پخش نمی شوند و جا به جایی در آن وجود ندارد.

تصویربرداری زیر نور ماه

در سیاهی شب، هایک ویژن با تاریکی می جنگد و تصویر را مثل روز روشن به دستگاه منتقل می کند. میزان نویز در این تصویربرداری در حداقل ممکن قرار دارد و برخلاف گذشته که تصاویر در شیاه و سفید ثبت می شد، کاملا رنگی ضبط می شود.

چگونه هایک ویژن با تاریکی می جنگد ؟

در این بند باید مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را بررسی کنیم تا مشخص شود، چگونه قدرت سیاهی و تاریکی به برترین تولیدکننده دوربین مداربسته نمی رسد.

  • طراحی خلاقانه به طوری که دو سنسور در یک لنز وجود دارد.
  • در یک هزارم لوکس نور هم تصاویر ثبت می شود.
  • این دوربین های مداربسته ضد آب است.
  • 25 برابر قابلیت زوم این دوربین های مداربسته است.
  • بیش از 80 متر دید در شب دارند.

چشم انداز شرکت هایک ویژن

جدیدترین دوربین های مداربسته هایک ویژن با دید در شب بسیار عالی، روانه بازار شده و در پروژه های کوچک و بزرگ کاربرد دارد. آنچه که تمرکز فروش هایک ویژن بر روی آن است، استفاده از مواردی است که آنها را برمی شماریم: 

  •  تبلیغات هایک ویژن در شبکه های جهانی
  • نمایش در نمایشگاه های معتبر جهانی مثل مرکز خرید World trade centre
  • آگاهی دادن از طریق مطبوعات معتبر جهانی
  • قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی