صفحه اصلی مقالات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط

هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط

1399/03/26 | بازدید 572

5.0 از 5 رای

هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط در فروشگاه کمیران عرضه می شود. تمام محصولات با گارانتی پارس ارتباط دارای 2 سال گارانتی هستند. نکته ای که در فروش محصولات هایک ویژن که باکیفیت ترین کالاها را عرضه می کند، وجود دارد، این است که امکان خرابی این محصولات در حداقل ممکن قرار دارد. در طول سالهای سال که فروشگاه کمیران در زمینه نظارت تصویری فعالیت دارد، تجربه بازگشت محصولات و مراجعه به دلیل خرابی بسیار اندک و انگشت شمار بوده است.

نحوه استفاده از گارانتی پارس ارتباط

در این بند می خواهیم به امکان اندک خرابی محصولات هایک ویژن اشاره کنیم. در صورتی که یک درصد کالای خریداری شده با گارانتی پارس ارتباط، دچار اختلال شد، کاربر می تواند با مجموعه پارس ارتباط تماس بگیرد و با تعیین وقت قبلی محصول خراب شده را به مرکز پشتیبانی این شرکت ارسال کرده و از مسئول مربوطه رسید دریافت کند. پس از تعمیر یا تعویض کالا، کاربر با ارائه رسید، می تواند محصول خود را دریافت کند.

گارانتی تعویض یا تعمیر

در صورتی که کالای خراب شده، قابل تعمیر باشد، واحد فنی شرکت پارس ارتباط آن را تعمیر می کند، در غیر این صورت کالا تعویض شده و به کاربر بازگردانده می شود. درواقع با توجه به معنای لغوی کاری که شرکت پارس ارتباط انجام می دهد، گارانتی کردن است، به طوری که در طول مدت زمان 2 سال، هرگونه ایراد را به طور تمام و کمال برطرف کرده یا کالا را به طور کلی با یک کالای نو تعویض می کند. کالای نو دوباره دارای دو سال گارانتی خواهد بود.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

کاربر پیش از خرید کالا باید به این موضوع توجه کند که چه مواردی شامل گارانتی می شود و کدام موارد نمی شود. در این بند اشاره به مواردی می کنیم که شامل گارانتی نخواهد شد.

  • نوسانات برق
  • آتش سوزی
  • شکستگی

​مواردی که شامل گارانتی می شود

هرگونه مشکل در نشان دادن تصویر یا دید در شب دوربین مداربسته شامل گارانتی شده و اگر دستگاه دچار مشکل نرم افزاری شود، به طور رایگان کار به روز رسانی و خروجی گرفتن انجام می شود. گاهی اوقات ممکن است در دستگاه های NVR این مشکل به وجود بیاید که PoEهای دستگاه با اختلال مواجه شود. این مورد هم شامل گارانتی می شود و توسط شرکت پارس ارتباط به طور کامل پشتیبانی می شود.

گارانتی درسا برای محصولات هایلوک

محصولات هایلوک که زیر مجموعه شرکت هایک ویژن هستند توسط گروه درسا و مجموعه پشتیبانی این شرکت پشتیبانی می شود. تمام موارد گفته شده، تعهدات و مدت زمان گارانتی دقیقا مثل شرکت پارس ارتباط است. برای استفاده از گارانتی درسا برای محصولات هایلوک نیز باید با شرکت درسا مستقیما در ارتباط باشید. گارانتی درسا اصلی ترین گروه گارانتی محصولات هایلوک در ایران است و گارانتی پارس ارتباط اصلی ترین گروه گارانتی محصولات هایک ویژن در ایران محسوب می شود.

گارانتی یک ساله کمیران برای محصولات نگرون و نیکسون

در فروشگاه کمیران، علاوه بر هایک ویژن و هایلوک، محصولات نگرون و نیکسون هم عرضه می شود. این محصولات به طر انحصاری توسط مجموعه کمیران وارد ایران شده و به فروش می رسد. گارانتی کمیران یک ساله بوده و به مانند شرکت پارس ارتباط و درسا تمام و کمال به تعهدات گفته شده پایبند است.

*نکته مهم در تحویل دستگاه های DVR و NVR برای استفاده از گارانتی این است که هارد داخل دستگاه را جدا کرده و دستگاه را بدون هارد به واحد گارانتی تحویل دهید.