صفحه اصلی مقالات هایک ویژن:به دوردستها نگا کن و فراتر برو

هایک ویژن:به دوردستها نگا کن و فراتر برو

1399/11/11 | بازدید 356

5.0 از 5 رای

هایک ویژن : به دوردستها نگا کن و فراتر برو!

این شعار شرکت هایک ویژن برای تمام کاربرانی است که از محصولات این برند استفاده می کنند. بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان با همین شعار فعالیت می کند. این برند انتخاب اول تمام کاربران تجهیزات نظارتی در جهان است و فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن تمام این محصولات را با گارانتی اصلی به فروش می رساند. همچنین برند هایلوک که تولید همین شرکت است و به عنوان شاخع معتبر هایک ویژن شناخته می شود با شعار چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده فعالیت می کند. در واقع شما با خرید محصولات شرکت هایک ویژن یک قدم جلوتر از بقیه خواهید بود.

دوربین مداربسته هایک ویژن

سال گذشته در همین وبسایت یک مقاله با محتوای بررسی محصولات هایک ویژن دو سری محصولات(دوربین مداربسته) این برند معرفی شدند و در این مقاله قصد داریم به ترتیب جدیدترین محصولات هایک ویژن دو سری دوربین مداربسته با تکنولوژی متفاوت را به شما معرفی کنیم. لینک این دو سری را در این بند بیابید:

​شما پس از ورود به هر یک از لینکهای بالا می توانید در صفحات مختلف، محصولات متفاوت از سری دوربینهای مداربسته هایک ویژن را بیابید. با کلیک بر روی هر کدام می توانید در صفحه جدید مشخصات فنی هر محصول به همراه توضیحات ادمین وبسایت و DATASHEET و عکس هر محصول را ببینید. کاربران و اعضای وبسایت کمیران تمام محصولات را می توانند با 7 درصد تخفیف خریداری کنند.

پرفروش ترین دوربینهای مداربسته هایک ویژن

در این بند می خواهیم پرفروشترین دوربینهای مداربسته هایک ویژن را با توضیحات یک خطی از هر کدام را به شما معرفی کنیم. این میزان فروش در ماه اخیر در نظر گرفته شده است:

  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPF : این دوربین مداربسته دام با تکنولوژی Turbo HD با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و بدنه فلزی بهترین انتخاب برای فضایی است که کاربر قصد تهیه یک تجهیزات اقتصادی و بدون استفاده از قابلیتهای ویژه دارد.
  • دوربین مداربسته بولت مدل DS-2CE16D3T-ITF : این دوربین مداربسته بولت با تکنولوژی Turbo HD با وضوح 2 مگاپیکسل و قابلیت WDR برای خوانش پلاک خودرو در حالت ایستا و فضای بار با ارتفاع کمتر از 3 متر کاربرد دارد.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CV1021G0-IDW1 : این دوربین مداربسته ارزانترین محصول تحت شبکه هایک ویژن است و برای استفاده از راهکارهای WiFi کاربرد دارد. این دوربین مداربسته PoE نیست و به همراه خود یک عدد آداپتور دارد.

دستگاه هایک ویژن

سال گذشته در همین وبسایت یک مقاله با محتوای بررسی محصولات هایک ویژن دو سری محصولات(دستگاه) این برند معرفی شدند و در این مقاله قصد داریم به ترتیب جدیدترین محصولات هایک ویژن دو سری دستگاه با تکنولوژی متفاوت را به شما معرفی کنیم. لینک این دو سری را در این بند بیابید:

​شما همانطور که در بند قبلی گفته شد در خصوص دستگاه های هایک ویژن هم می توانید از ورود به هر یک از لینکهای بالا در صفحات مختلف، محصولات متفاوت از سری دستگاه های هایک ویژن را بیابید. با کلیک بر روی هر کدام می توانید در صفحه جدید مشخصات فنی هر محصول به همراه توضیحات ادمین وبسایت و DATASHEET و عکس هر محصول را ببینید. کاربران و اعضای وبسایت کمیران تمام محصولات را می توانند با 7 درصد تخفیف خریداری کنند.

پرفروش ترین دستگاه های هایک ویژن

در این بند می خواهیم پرفروشترین دستگاه های هایک ویژن را با توضیحات یک خطی از هر کدام را به شما معرفی کنیم. این میزان فروش در ماه اخیر در نظر گرفته شده است:

  • دستگاه هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1 : دستگاه DVR با 4 کانال تصویر برای پروژه های کوچک کاربرد دارد. شما می توانید به این دستگاه دوربین مداربسته با وضوح 4 مگاپیکسلی وصل کنید.
  • دستگاه هایک ویژن DS-7208HGHI-F1 : این دستگاه ارزانترین دستگاه 8 کانال هایک ویژن است. این دستگاه از دوربینهای مداربسته تا وضوح 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کند و در بازبینی به کاربر وضوح یک ممیز سه مگاپیکسل می دهد.
  • دستگاه هایک ویژن DS-7732NI-K4 : این دستگاه بهترین دستگاه غیر پروژه ای حال حاضر در سری محصولات تجهیزات نظارتی به شمار می رود. شما می توانید به این دستگاه NVR سی و دو عدد دوربین مداربسته تحت شبکه 8 مگاپیکسلی وصل کنید.