صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب بانکها

هایک ویژن بهترین انتخاب بانکها

1399/08/26 | بازدید 346

5.0 از 5 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب بانکها به شمار می رود. این موضوع را صاحبان شعب بانکها و مدیران اجرایی آن اذعان کرده و به آن اعتقاد راسخ دارند. منظوراین انتخاب، این است که هایک ویژن دارای رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و طبیعتا هر کسی که از هایک ویژن در فضای مورد نظر خود ستفاده می کند، قطعا بهترین انتخاب را داشته است. هایک ویژن دارای دو تکنولوژی Turbo HD و IP است و از طریق فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران به فروش می رسد.

امنیت بانکها

در وهله نخست باید بانکها را با این دید نگاه کرد مستقیم با پول در ارتباط است پس احتمال دستبرد در آن در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. امنیت بانکها با توجه به موارد زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

  • احتمال بالای دستبرد
  • حساسیت مسائل مالی و احتمال اشتباه در شمارش وجوه نقد

یکی از مواردی که به عنوان امنیت بانکها از آن یاد می شود، امنیت دارایی ها و اموال بانکها است. البته این مورد شامل تمام فضاهای مختلف می شود و مختص بانکها نیست. به طور مثال اگر کسی وارد بانک شود و اموالی به غیر از پول را به سرقت ببرد، باید به عقل سارق شک کرد اما از این رو در صورت سرقت پول، ممکن است مابقی اموال را هم به سرقت برده شود. پس وجود یک دوربین مداربسته مطمئن می تواند احتمال سرقت را در این فضاها به حداقل برساند.

امنیت عابربانکها

یکی از ابتدایی ترین کاربردهای دوربین مداربسته از 20 سال پیش که تجهیزات نظارتی وارد کشور شد، استفاده از آن و نصب آن در عابربانکها بود. از آنجا که آن زمان پدیده خفتگیری و سرقت در عابربانکها به اوج خود رسیده بود و زورگیری از افرادی که در حال استفاده از کارت خود با دستگاه های خودپرداز بودند شیوع پیدا کرده بود، این موضوع مطرح شد که در عابربانکها از دوربین مداربسته استفاده شود. در حال حاضر بهترین دوربینهای مداربسته در عابرانکها استفاده می شود. دلایل این استفاده به شرح زیر است:

  • وجود دوربین مداربسته در عابربانکها باعث می شود چهره فرد به سادگی قابل تشخیص باشد
  • معمولا سارقان برای پوشش چهره خود از یک ماسک تمام صورت استفاده می شود، پیش از نزدیک شدن به فرد، خود را لو می دهد و در صورت نداشتن ماسک، وجود دوربین مداربسته قوی بسیار کارساز خواهد بود تا بتوان فرد را به سادگی تحت پیگرد قرار داد.

هایک ویژن بالاترین سطح امنیت

اگر یادتان باشد پیش از آنکه دوربین مداربسته اختراع بشود و پس از آن زمانی که استفاده از دوربین مداربسته مثل الان رایج نبود، خبرهای حول محول سرقت بانکها بسیار زیاد بود اما با مجهز شدن فضاها به دوربین مداربسته، این اتفاق ناگوار به شدت کاهش یافت و در حال حاضر سرقت از بانک دقیقا عین یک عملیات انتحاری است؛ چرا که به سادگی چهره فرد قابل تشخیص خواهد بود. دوربین مداربسته هایک ویژن با بالاترین کیفیت، امنیت را در یک فضا به بالاترین سطح ممکن می رساند.