صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب طلافروشان و صرافان

هایک ویژن بهترین انتخاب طلافروشان و صرافان

1399/05/25 | بازدید 377

5.0 از 4 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب طلافروشان و صرافان است. این موضوع را صاحبان این مشاغل که فضای مورد نیاز خود را تجهیز کرده اند، می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. هایک ویژن به دلیل جزئی نگری بالایی که دارد بهترین انتخاب طلافروشان و صرافان است. 

جزئی نگری هایک ویژن

اگر در منزل یا محل کار خود صرفا به دنبال دیدن کلیات هستید، می توانید از دوربینهای مداربسته ارزان قیمت تر با وضوح تصویر پایینتر استفاده کنید. به طور مثال برای فضایی که صرفا به دنبال رصد کردن رفت و آمد هستید، می توانید از برند هایلوک یا نگرون یا نیکسون استفاده کنید. دوربین های مداربسته هایک ویژن با وضوح تصویر بالا و قابلیت زوم کردن، جزئی نگری بسیاری بالایی به کاربر می دهد.

لزوم جزئی نگری در طلافروشی و صرافی ها

از آنجا که دستبرد در طلافروشی و صرافی ها بیشتر است، تجهیز فضا به سیستم های امنیتی یکی از ملزومات این اماکن به شمار می رود. خیلی از مشتریان فروشگاه که کار با طلا و ارز دارند، از لزوم زوم کردن و دیدن عدد روی ماشین حساب و ترازو می گویند. برای این کار موارد زیر از برند هایک ویژن پیشنهاد می شود:

  • دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل به بالا
  • دوربین مداربسته با دید در شب بالا
  • دوربین مداربسته با دید در شب رنگی
  • دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه
  • دوربین مداربسته با لنز متغیر

دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل به بالا

هایک ویژن تنها برندی است که در فروشگاه کمران در تکنولوژی HD دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل به بالا تولید و عرضه می کند. اگر می خواهید با کابل برق و تصویر یا کابل ترکیبی دوربین مداربسته و دستگاه را راه اندازی کنید، فقط می توانید برند هایلک ویژن را برای طلافروشی یا صرافی انتخاب کنید؛ چرا که فقط هایک ویژن دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل و  8 مگاپیکسل دارد.

دوربین مداربسته با دید در شب بالا و رنگی

دوربین هایی که دید در شب بالا دارند معمولا کیس بزرگ هستند و در ارتفاعات بالا نصب می شوند. برند هایک ویژن دارای دوربین مداربسته با دید در شب 40 تا 80 متر است که در تاریکی شب برای صرافی ها و طلافروشی ها می تواند یک انتخاب ایدئال باشد. برند هایلوک دارای دید در شب کمتر از 40 متر است. همچنین اگر می خواهید در سیاهی شب عین روز برایتان تصاویر ذخیره شود، فقط باید از برند هایک ویژن استفاده کنید.

دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه

برند هایک ویژن دارای دوربین مداربسته با هر دو تکنولوژی HD و IP است. تکنولوژی تحت شبکه به دلیل عدم افت تصویر به مرور زمان یک گزینه ایدئال برای استفاده عمری در صرافی ها و طلافروشی ها است. البته برند هایلوک هم تکنولوژی تحت شبکه دارد ولی وضوح تصویر در برند هایلوک 2، 4 و 5 مگاپیکسل است ولی برنده هایک ویژن دارای وضوح تصویر بیشتر از 5 مگاپیکسل است. دوربین مداربسته 6 و 8 مگاپیکسل هایک ویژن نیز موجود است.

دوربین مداربسته با لنز متغیر

اگر قصد زوم کردن بر روی یک سوژه مورد نظر دارید و می خواهید کیفیت تصویر کم نشود، بهتر است از دوربین مداربسته با لنز متغیر استفاده کنید. دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک هر دو دوربین مداربسته با این قابلیت موجود دارند.