صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی ها

هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی ها

1400/05/27 | بازدید 337

5.0 از 8 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی هاست. این موضوع را صاحبان این مشاغل که فضای مورد نیاز خود را تجهیز کرده اند، می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. هایک ویژن بنا به دالیلی که در این مقاله ذکر خواهد شد، بهترین انتخاب برای مزون و لباسفروشی هاست.

نرم افزار iVMS هایک ویژن

انتقال تصویر از فضای مورد نظر روی گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ کاربر در هرکجا که هست، یک مقوله مهم برای آن دسته از افرادی است که اقدام به تهیه تجهیزات نظارتی می کنند. نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن که جزو کاملترین و بهترین برنامه های موجود در این زمنیه است، می تواند نیاز صاحبان کسب و کارهای محتلف را برطرف کند و تصویر امام دوربینهای مداربسته یک فضا را به صورت یکپارچه برای کاربر نشان دهد.

هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی ها به شمار می رود؛ چرا که با نرم افزار iVMS به شرط دارا بودن محیط مبدا به سرویس IP استاتیک، تمام تصاویر به صورت یکپارچه روی گوشی تلفن همراه صاحب مزون یا لباسفروشی منتقل می شود تا او در هر ساعت از شبانه روز بدون حضور در فضای مورد نظر، بتواند جای جای مرون و لباسقروشی خود را رصد کند.

لزوم داشتن IP استاتیک

به دلیل اعمال تحریمهای ظالمانه علیه ایرا از سال 2018، شرکت هایک ویژن که عنوان بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی را با خود به یدک می کشد، IPهای ایرانی ها را برای استفاده از انتقال شبکه بسته است و از این رو برای بهره مندی از ویژگی انتقال تصویر باید حتما از IP استاتیک استفاده کنید تا IP داینامیک فضای شما را ثابت نگه دارد. لزوم این سرویس در موارد زیر ذکر می شود:

  • عدم تغییر IP مزون و فروشگاه شما در هر زمان
  • پایدار بودن فرایند انتقال تصویر در بستر شبکه با IP ثابت به جای IP متغیر
  • شناسایی ساده فضایی که دارای IP استاتیک است
  • قطعی نداشتن اتصال و مشاهده تمام تصاویر به طور یکجا

وضوح تصویر بالای هایک ویژن

یکی دیگر از دلایلی که عنوان می شود هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی هاست، این است که در شرکت هایک ویژن دوربینهای مداربسته با وضوح تصویر بسیار بالا تولید می شود و این کار را برای صاحبان کسب و کار ساده می کند تا بتواند به سادگی بازنگری داشته باشد. در برند هایک ویژن در دو تکنولوژی HD و IP دوربین مداربسته تولید می شود که هر کدام با توجه با کاربردها و اتصالات خاص خود به مشاعل محتلف پیشنهاد می شود.

پیشنهاد تکنولوژی HD

مجموعه کمیران به عنوان متولی اصلی عرضه محصولات هایک ویژن و نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران، همواره توصیه به تهیه بهترین تجهیزات برای کاربران خود دارد. در این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی ها، مجموعه کمیران به صاحبان کسب و کار پوشاک پیشنهاد می کند فضای خود را به تجهیزات هایک ویژن با تکنولوژی HD-TVI مجهز کنند و سراغ محصولات تحت شبکه نروند.

قیمت مناسب

هیچ چیز برای فروشگاه کمیران به اندازه رضایت مشتری لذتبخش نیست. ما در این مجموعه قصد داریم مشتریان را با کمترین هزیته به بیشترین امکانات برسانیم. تکنولوژی HD در مقایسه با IP دارای قیمت بسیار ارزانتری است و در این بند از این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب مزون و لباسفروشی ها، می گوییم که به دلیل غدم جزئی نگری در مزون و لباسفروشی ها، لزومی برای استفاده از تجهیزات تحت شبکه نیست.

در سال گذشته همین موقع در یک مقاله جامع این موضوع مطرح شد که هایک ویژن در طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل جزئی نگری فراوان و مشاهده عدد روی ماشین حساب و ترازو، با تکنولوژی تحت شبکه کاربرد دارد و صاحبان آن کسب و کارها برای بهره مندی بهتر و استفاده درست تر مناسب با شغلشان باید هزینه بیشتری کنند اما در این مقاله به فروشگاه های لباس و مزونها، پیشنهادمان متفاوت است و تکنولوژی HD-TVI جواب کارشان را خواهد داد.