صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب پروژه ساختمانی

هایک ویژن بهترین انتخاب پروژه ساختمانی

1399/10/18 | بازدید 422

5.0 از 6 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب پروژه ساختمانی به شمار می رود. این موضوع را پیمانکاران پروژه های ساختمانی و مالکان بیان می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی ویژگی های این برند به عنوان بهترین انتخاب پروژه ساختمانی در خدمت شما باشیم.

مجموعه کمیران مشاور شماست

فروشگاه کمیران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام به فروش محصولات هایک ویژن در ایران می کند. این مجموعه مشاور شما در امر خرید دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است. اگر قصد دارید پروژه های ساختمانی خود را حین ساخت مجهز به دوربین مداربسته کنید، قطعا هایک ویژه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه کمیران در تماس باشید:

دلیل برتری هایک ویژن

هیچ گاه نمی توان یک دلیل را به عنوان یک دلیل برتری هایک ویژن عنوان کرد. این برند که اکنون در آستانه 20 سالگی قرار دارد، سال های سال به عنوان یک شرکت کننده پیشگام در تهیه تجهیزات نظارتی به شمار می رود و در این مقاله نمی توان تنها یک دلیل را به عنوان برتری هایک ویژن نسبت به سایر رقبا مطرح کرد. در این مقاله اما می خواهیم بگوییم هایک ویژن بهترین انتخاب پروژه ساختمانی است؛ چرا که:

  • مقاومت هایک ویژن بسیار بالاست و برابر گرد و غبار و بارندگی به شدت مقاوم است.
  • وضوح بالای تصویر هایک ویژن و دید در شب قوی محصولات این برند استفاده از محصولات هایک ویژن را در ارتفاعات میسر می کند.
  • عمر بالای محصولات هایک ویژن باعث می شود پس از اتمام پروژه و تکمیل کار، ادامه فرایند نظارتی در خود ساختمان انجام شود.

مقاومت بالای هایک ویژن

پروژه های ساختمانی یکی از شرایط سخت محیطی به شمار می روند و معمولا گرد و غبار در این فضاها بسیار زیاد است. همچنین به دلیل آنکه هنور پروژه به پایان نرسیده، استفاده از دوربین مداربسته در فضای باز، ضرورت استفاده از دوربینهای مداربسته مقاوم را ایجاب می کند. تمام دوربینهای مداربسته هایک ویژن اعم از Turbo HD و IP دارای مقاومت IP66 یا IP67 هستند:

  • IP66 : دارای مقاومت برابر گرد و غبار و بارندگی
  • IP67 : دارای دوام بالا تا نیم ساعت داخل آب

وضوح تصاویر و دید در شب هایک ویژن

هایک ویژن دارای بالاترین سطح کیفیت در وضوح تصویر و دید در شب بسیار بالاست. شما حتی وضوح تصویر 2 مگاپیکسل هایک ویژن را هم انتخاب کنید، یک محصول باکیفیت بسیار عالی را انتخاب کرده اید. حال تصور کنید دوربین مداربسته 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسلی از این برند هم موجود است که به مراتب گرانتر و با کیفیت تر هستند. افزون بر وضوح تصویر، دید در شب محصولات هایک ویژن بین 20 تا 80 متر است که استفاده در ارتفاعات را مناسب می کند.

عمر بالای هایک ویژن

در این بند می خواهیم به عمر بالای هایک ویژن و همینطور عدم افت تصویر این محصولات اشاره کنیم. از آنجا که استفاده از محصولات هایک ویژن در پروژه های ساختمانی پیشنهاد می شود، شما می توانید پس از به پایان رسیدن پروژه، تمام دوربین های مداربسته را به ساختمان منتقل کنید.

محولات پیشنهادی هایک ویژن

یکی از محصولاتی که به عنوان دوربین مداربسته پرکاربرد در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، اسپیددام است. پیمانکار می تواند با قرار دادن یک اسپیددام روی یک علمک میان ملک، تمام فضا را تحت نظارت خود قرار دهد. اسپیددام با قابلیت چرخش 360 درجه ای و همینطور قابلیت زوم چند برابری، می تواند کل محیط را پوشش دهد. بهترین اسپیددام موجود در بازار در حال حاضر مورد زیر است:

شما می توانید این اسپیددام 7 اینچ 2 مگاپیکسلی با 32برابر زوم را با یک NVR متصل به اینترنت ست کنید تا بتوانید وقایع را بر روی هارد داخل دستگاه ذخیره کنید. در نظر داشته باشید اگر از برند هایک ویژن استفاده می کنید، برای فرایند انتفال تصویر باید اینترنتتان دارای IP استاتیک باشد. گرفتن IP استاتیک کار بسیار آسانی است فقط کافی است با یک تماس تلفنی درخواست خود را با شرکت خدمات دهنده اینترنت خود مطرح کنید تا با یک هزینه کم این سرویس برای شما فعال شود.

به جر مورد بالا، اگر می خواهید به کل از فرایند کابلکشی دوربی کنید، می توانید از دوربین مداربسته بی سیم استفاده کنید. این دوربین مداربسته بی سیم با بهره مندی از قابلیت WiFi به یک مودم وصل شده و فرایند انتقال تصویر را انجام دهید. این دوربین مداربسته که مناسب با فضای باز است به شرح زیر معرفی می گردد:

  • DS-2CV1021G0-IDW1
  • این دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی با 30 متر دید در شب دارای میکروفون داخلی است و با یک کابل برق توان ارائه تصویر را بدون نیاز به دستگاه دارد.