صفحه اصلی مقالات هایک ویژن در سال 1399

هایک ویژن در سال 1399

1399/01/02 | بازدید 478

5.0 از 7 رای

هایک ویژن در سال 1399 در ایران همچون سال های گذشته از طریق نمایندگی های رسمی فروش این برند به کاربران و مشتریان گرامی عرضه می شود. فروشگاه کمیران با نزدیک به 15 سال سابقه در فروش دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران است که محصولات این برند را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت به مشتریان عرضه می کند. هایک ویژن از سال 2001 در جهان شروع به فعالیت کرده است و در آستانه انتخاب به عنوان بهترین تولید کننده دوربین مداربسته برای پنجمین سال پیاپی قرار دارد.

در فروشگاه کمیران علاوه بر هایک ویژن چه برندهایی به فروش می رسد؟

هایک ویژن مهمترین برند در فروشگاه کمیران است و دوربین مداربسته هایک ویژن مهمترین محصول این فروشگاه به شمار می رود. هایک ویژن در سال 1399 در فروشگاه کمیران همچون سال های قبل با کیفیت عالی و با موجودی کالای کافی عرضه می شود. مشتریان نگران کمبود کالاهای نظارت تصویری نباشند؛ در فروشگاه کمیران علاوه بر هایک ویژن، هایلوک و نگرون و نیکسون هم با کیفیت های عالی و قیمت های مناسب عرضه می شود. در روزهای انتهایی سال 98 به دلیل شیوع بیماری کرونا، خیلی از کسب و کارها دچار مشکل شد و پیشبینی می شود در روزهای پیش رو، مشکل کمبود کالا بسیار جدی باشد اما در فروشگاه کمیران، موجودی کالا به اندازه ای وجود دارد که پاسخ نیاز مشتریان را بدهد تا دوباره مبادلات با کشور چین از سر گرفته شود.

به چه محصولی نیاز دارید؟

اگر تا به حال از فروشکاه کمیران خرید نکرده اید، باید بدانید در این فروشگاه تنوع محصولات بسیار بالاست و شما اگر قصد تهیه یک سیستم امنیتی کامل دارید، می توانید با فروشگاه کمیران در ارتباط باشید تا نیازهایتان برآورده شود. برای آنکه با موجودی کالای فروشگاه کمیران آشنا شوید باید بدانید از برندهای هایک ویژن ، هایلوک و نگرون محصولات زیر موجود است:

  • دوربین مداربسته با دو تکنولوژی IP و HD
  • دستگاه DVR و NVR
  • دزدگیر سیم کارتی و تلفنی
  • چشمی
  • هارد
  • اتصالات
  • سوئیچ
  • لوازم جانبی

هایک ویژن در سال 99 چه محصولاتی خواهد داشت؟

با آغاز سال 2020 میلادی، شرکت هایک ویژن برنامه های ویژه ای برای تولید و عرضه گسترده کالاهای متنوع در سراسر جهان داشت که با شیوع کرونا ویروس(کووید 19) این برنامه ها با اخلال رو به رو شده است. البته این اخلال محتص برند هایک ویژن نبوده و تمام شرکت ها با شدت و ضعف متفاوت با این معضل دست به گریبانند. با این حال در سال 99 فروش محصولات هایک ویژن به شرح زیر است:

محصولات هایلوک در فروشگاه کمیران

هماینطور که در بندهای بالا اشاره شد، در فروشکاه کمیران، نه فقط هایک ویژن بلکه دیگر محصولات هم در آن به فروش می رسد. در سال 99 شما می توانید موارد زیر را از فروشکاه کمیران خریداری کنید:

*خوب است بدانید محصولات هایلوک ساخت برند هایک ویژن از کشور چین است؛ فقط با قیمت مناسبتر عرضه شده است.

محصولات نگرون و نیکسون

برای آنکه خیالتان از بایت تامین منابع مورد نیاز در پروژه هایتان راحت باشد، این را بدانید که فروشگاه کمیران، واردکننده اصلی برند نگرون و نیکسون در کشور محسوب می شود. محصولات این دو برند را از روی لینک زیر ببینید:

در خانه هایتان بمانید، کمیران در کنار شماست

همانطور که می دانید در روزهای حساس کنونی، ماندن در خانه مهمترین کاری است که باید برابر ویروس کرونا انجام داد. این را در نظر داشته باشید که جان خود و دیگران در گروی کنترل همین امر است تا از شیوع آن جلوگیری شود. اگر پروژه های در دست انجام دارید، فعلا دست نگه دارید تا اوضاع کمی بهتر شود و بعد اقدام به خرید کنید. فروشگاه کمیران در استان های دیکر هم شعبه دارد و با توجه به لینک زیر، از نزدیک ترین شهر به خود اقدام به خرید محصولات نگرون کنید.

راهی که پیش روی شماست، اقدام از طریق اینترنت و خرید به صورت غیرحضوری است. در فروشگاه کمیران این امکان برای کاربران فراهم است تا به ساده ترین شکل ممکن، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مجموعه کمیران سال خوبی را برای شما آرزومند است

در انتهای این مقاله، مجموعه کمیران با سپاس بی کران از همراهی شما کاربران گرامی، مفتخر است به سال های سال همراهی شما عزیزان و بدین وسیله در این بند نوروز 1399 و فرا رسیدن آخرین سال قرن را به شما کاربران گرامی و مشتریان محترم تبریک می گوید. همه ما برای شما عزیزان و تمام ملت ایران سالی پر از خیر و برکت، سلامتی و دل خوش را آرزومندیم.